Gewoon Dark Theme downloaden met backdoor allen.quote:Op maandag 16 december 2019 23:23 schreef kree het volgende:
[..]
Ik denk trouwens niet dat ze pgp hebben gekraakt.
Zal op een andere manier zijn gegaan
Ze hebben het over pgp telefoons, wellicht hebben ze er eentje uitgemaakt of op 1 of ander iemand overgehaald. Zal eens zoeken want er zal wel wat over te vinden zijn internationaal ook als het te kraken isquote:
Rijdende rechter vanwege kapotte vishengel.quote:Op maandag 16 december 2019 23:24 schreef monkyyy het volgende:
Zijn jullie weleens in een rechtszaak verschenen?
DARKEDquote:Op maandag 16 december 2019 23:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gewoon Dark Theme downloaden met backdoor allen.
~Arthur
Gewoon de oven in. Klaar.quote:Op maandag 16 december 2019 23:26 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En uit een tbs inrichting kan je niet ontsnappen![]()
Ja dat is de haatdemocraat.quote:Op maandag 16 december 2019 23:26 schreef monkyyy het volgende:
Dit was toch die van 'je halve kont staat open'?
Het was niet echt pgp want de data werd ergens in Canada opgeslagen als ik het me goed herinnerquote:Op maandag 16 december 2019 23:26 schreef kree het volgende:
[..]
Ze hebben het over pgp telefoons, wellicht hebben ze er eentje uitgemaakt of op 1 of ander iemand overgehaald. Zal eens zoeken want er zal wel wat over te vinden zijn internationaal ook als het te kraken is
Weet niet echt de details behalve de basis, maar dacht toch dat het tot nu toe iig niet gekraakt wasquote:Op maandag 16 december 2019 23:27 schreef JanCees het volgende:
[..]
Het was niet echt pgp want de data werd ergens in Canada opgeslagen als ik het me goed herinner
Deze ging het zelfs filmen.quote:Op maandag 16 december 2019 23:27 schreef JanCees het volgende:
[..]
Het was niet echt pgp want de data werd ergens in Canada opgeslagen als ik het me goed herinner
quote:Op maandag 16 december 2019 23:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Deze ging het zelfs filmen.
Bewijs voor liquidaties dankzij blunder president motorclub
https://www.parool.nl/ams(...)-motorclub~b8625fb0/
Dat idee heb ik ook vaak jaquote:Op maandag 16 december 2019 23:29 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Rechters hier zijn echt volkomen wereldvreemd.
*Zyklon B.quote:Op maandag 16 december 2019 23:30 schreef monkyyy het volgende:
Of gooi een schep Zyklon B naar binnen
Nou, nou.quote:Op maandag 16 december 2019 23:29 schreef monkyyy het volgende:
Mocht er geen Therapy-Pony mee naar binnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |