Subtieler kan ook....quote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:29 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat is deze ouwe doos langdradig....
Het is gewoon debiel om je daar op te focussen als je naar haar verhaal luistert. Maar wees vooral zo zuur.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:36 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Oeh, een verschrikkelijk verhaal over de holocaust kan inderdaad nooit langdradig zijn, laat staan dat je dat mag zeggen!
Hou je bek naziquote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:36 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Oeh, een verschrikkelijk verhaal over de holocaust kan inderdaad nooit langdradig zijn, laat staan dat je dat mag zeggen!
Ja, ik luister naar haar verhaal, daarom stoort het mij juist dat ze te veel onnodig uitwijdt over allerlei bijzaken die er niet toe doen en het dan zo lang duurt om tot de kern te komen.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:40 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het is gewoon debiel om je daar op te focussen als je naar haar verhaal luistert. Maar wees vooral zo zuur.
Nogmaals, een 97-jarige vrouw die al heel lang in Londen woont. Mag het?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:42 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja, ik luister naar haar verhaal, daarom stoort het mij juist dat ze te veel onnodig uitwijdt over allerlei bijzaken die er niet toe doen en het dan zo lang duurt om tot de kern te komen.
Jaquote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:48 schreef RamboDirk het volgende:
Schakel net in, gaat dit over Marco von Basten?
Er zijn ook wel krijgsraden geweest om verraders te straffen...quote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:48 schreef FlippingCoin het volgende:
Daar mag wel eens veel meer aandacht voor zijn, dat smerige nazi gespuis dat zo weer verder kon in hoge functies.
quote:
Haast niet te bevatten... zo dicht langs leven en dood en hoop!quote:
Mijn familie heeft in Jappenkampen gezeten dus ik ken wel wat persoonlijke verhalen maar zo heftig als dit hoor je toch zelden. Hele pientere vrouw en nog heel scherp voor een 97 jarige vrouw. Al had ik liever een Jeroen Pauw dit laten doen, ik vind Nieuwkerk toch niet zo tijdens dit soort onderwerpenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:52 schreef Bocaj het volgende:
[..]
[..]
Haast niet te bevatten... zo dicht langs leven en dood en hoop!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |