Ik vind het bij een pubermeisje van 14 horen. En leer Nederlands voor je teksten wilt gaan schrijven.quote:Op vrijdag 13 december 2019 14:08 schreef rapper22 het volgende:
zonder beat... ik heb het gwn over de tekst. meer meningen?
quote:Op vrijdag 13 december 2019 14:13 schreef rapper22 het volgende:
er komt later muziek onder... maar dat heb ik NU nog niet. en van dat 14. bedankt wand ben pas 12( :
Geen probleem vriend. Daarom zijn wij er op FOK! voor je.quote:Op vrijdag 13 december 2019 14:25 schreef rapper22 het volgende:
thx, de rap gaat wel over mij... afgelopen maanden is er het een en ander gebeurt. van dat rijmen snap ik. zal er op letten. kan bijv. ook abab zijn. fijn dat je je mening geeft( :
Voor bedreigingen zou ik wel ff naar je leraar stappen of zo. Je alleen maar uiten in een zelfgeschreven rap kan je misschien wel wat doen opluchten, maar het helpt verder niet aan de situatie.quote:Op vrijdag 13 december 2019 14:30 schreef rapper22 het volgende:
thx, niet echt gepest. maar eigenlijk is het stommer. ik werd bedreigd op school. vandaar het laatste stukje. voor de rest ben ik een meisje maar word ik dat half jong meisje genoemd. dat bedoel ik met anders dan de rest. ik wil er ook een boodschap in meegeven over het pesten...
Juist koel gap dat je als meisje ga rappen.quote:Op vrijdag 13 december 2019 14:30 schreef rapper22 het volgende:
thx, niet echt gepest. maar eigenlijk is het stommer. ik werd bedreigd op school. vandaar het laatste stukje. voor de rest ben ik een meisje maar word ik dat half jong meisje genoemd. dat bedoel ik met anders dan de rest. ik wil er ook een boodschap in meegeven over het pesten...
genoeg in deze wereld, maar daar moet je je zo weinig mogelijk van aantrekken.quote:
Leer van de meesters, dus neem contact op met rappers die je goed vind en kijk of je wat van ze kan leren.quote:Op vrijdag 13 december 2019 15:43 schreef rapper22 het volgende:
maar ik denk ook dat je van meningen hard en beter kan worden. tips zijn ook altijd handig. Ik wil later gwn echt goede raps schrijven. Van meningen of tips leer je veel...
Probeer het bij de kleinere rappers. Die net komen kijken.quote:Op vrijdag 13 december 2019 16:21 schreef rapper22 het volgende:
ja maar hoe. al die BNers zijn goed maar die rea nooit! en als nog waar vind ik bijv. mail...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |