Ik weet het niet zeker, maar vooruit volgens de stemming van FA Murp ben jij wel de grootste zuiger van Fok, en wellicht heeft ie toch een punt!quote:Op vrijdag 13 december 2019 13:19 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
nee ik weet t zeker.. ff klieren
quote:Op vrijdag 13 december 2019 13:22 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Voor het 2e scherm:
https://docs.google.com/s(...)iUo/edit?usp=sharing
Hij heeft het in elk geval wel begrepen, alhoewel ik nog verwacht dat ie met Hiske de fout ingaatquote:
dat zei hij ookquote:Op vrijdag 13 december 2019 13:29 schreef spapaars het volgende:
Wat een lul verhaal weer, hij is puur tactisch aan het stemmen.
Zegt ie toch ook gewoon, verwacht je wat anders van bijvoorbeeld van Merel of Hiske?quote:Op vrijdag 13 december 2019 13:29 schreef spapaars het volgende:
Wat een lul verhaal weer, hij is puur tactisch aan het stemmen.
quote:Op vrijdag 13 december 2019 13:31 schreef BloesBloes het volgende:
Dat zeg ik, hij gaat nu in de fout. Die rooie is te uitgekookt ook voor Gerrit.
jazeker, maar dat had ik al verwachtquote:Op vrijdag 13 december 2019 13:31 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Hipske glibbert als een paling in een emmer met snot dus weer overal tussen door
Waarom niet, dat bijt elkaar toch niet ...quote:Op vrijdag 13 december 2019 13:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan moet hij geen verhaaltjes erbij halen over wat ze hebben gepresteerd.
quote:Op vrijdag 13 december 2019 13:31 schreef BloesBloes het volgende:
Dat zeg ik, hij gaat nu in de fout. Die rooie is te uitgekookt ook voor Gerrit.
Die lamlul Duracell heeft dezelffde creditsquote:Op vrijdag 13 december 2019 13:33 schreef Verida het volgende:
Het zal wel His worden. Ze hebben weinig slechts van haar over haar Utopiatijd, niet met iemand de koffer ingedoken, niet lallend van dronkenschap over het terrein gehobbeld. Niet opvallend gestolen van de bv (vreten voor woensdageters daargelaten) enz.
Er is een vrouw aan de beurt, volgens het vrouwenquotum, Franny en Merel kunnen het niet worden, wegens onbeschaafd en onbeschofd gedrag...
dus dan maar Hiske
maar is geen vrouwquote:Op vrijdag 13 december 2019 13:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die lamlul Duracell heeft dezelffde credits
Nee Victoria en Billy.quote:Op vrijdag 13 december 2019 13:34 schreef mcspicy het volgende:
Werd er van Ivan ook niet altijd gezegd dat hij een medewerker was?
quote:Op vrijdag 13 december 2019 13:35 schreef Jemoederniet het volgende:
Hiske, je hebt een hele fijne kijkwijze op de wereld.![]()
[ afbeelding ]
Haha, ik moet zo lachen om jouw laconiekheid, volgens het vrouwenquotum Je hebt een punt, zeker wel..quote:Op vrijdag 13 december 2019 13:33 schreef Verida het volgende:
Het zal wel His worden. Ze hebben weinig slechts van haar over haar Utopiatijd, niet met iemand de koffer ingedoken, niet lallend van dronkenschap over het terrein gehobbeld. Niet opvallend gestolen van de bv (vreten voor woensdageters daargelaten) enz.
Er is een vrouw aan de beurt, volgens het vrouwenquotum, Franny en Merel kunnen het niet worden, wegens onbeschaafd en onbeschofd gedrag...
dus dan maar Hiske
Is nog helemaal niet zeker. Deze stemmen tellen niet zo heel zwaar. Maandag en woensdag pas.quote:
quote:Op vrijdag 13 december 2019 13:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
Geeft Merel Frannie nu advies om buiten in de Dartpijl-handel te gaan?
Hoor wie het zegtquote:Op vrijdag 13 december 2019 13:35 schreef Jemoederniet het volgende:
Hiske, je hebt een hele fijne kijkwijze op de wereld.![]()
[ afbeelding ]
Fixedquote:Op vrijdag 13 december 2019 13:38 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Nou ja als je op zoek bent naar een paard misschien ....
Maw??quote:Op vrijdag 13 december 2019 13:38 schreef Jemoederniet het volgende:
Franny is echt een voorbeeld voor alle depressieve mensen in Nederland.
Toch vind ik die krullies echt veel leuker staan bij brandonquote:Op vrijdag 13 december 2019 13:38 schreef Aggie46 het volgende:
HEBBES. Ze kijkt psies in de camera![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |