Hey Sigaartje wat ga jij vanavond eten?quote:Op vrijdag 13 december 2019 15:53 schreef Sigaartje het volgende:
Amsterdam heeft nog nooit zo'n kutburgemeester gehad.
Bruine bonensoepquote:Op vrijdag 13 december 2019 16:11 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Hey Sigaartje wat ga jij vanavond eten?
Je snapt het spreekwoord niet,quote:Op vrijdag 13 december 2019 10:18 schreef vogeltjesdans het volgende:
De druiven zijn zuur voor links
Nope, ik koop het bij de slagerquote:Op vrijdag 13 december 2019 16:44 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Nog nooit gehad, heb jij een lekker recept voor mij beste man?
Vd is gewoon een domme oude zeurboomer.quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:52 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Die man bezat een verboden wapen. Het was niet zo dat hij in drugs handelde ofzo.
Ik vind 40 uur werkstraf eerlijk gezegd wel passend bij de ernst van het delict. Bij heel veel politici gebeuren ergere dingen en dan hebben ze wel de macht dat de buitenwereld het vaak niet te weten komt.
Maar ja ... Vogeltjesdans is er niet zo goed in om dingen in het juiste perspectief te plaatsen. Hij laat zich liever opfokken door politici zoals Geert Wilders. En om daarop in te gaan: vrijwel iedereen van die partij heeft een strafblad
TS is degene die gek is hoorquote:Op vrijdag 13 december 2019 16:28 schreef herverwijderd het volgende:
Geen fan van Femkre trouwens, brrr. Ik weet verder niet of ik een linksgekkie ben, in vergelijking met ts denk ik wel.
Halsema integer en betrouwbaar?quote:Op vrijdag 13 december 2019 10:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Omdat ze geprobeerd heeft de boel te manipuleren en te downplayen. En omdat ze er over gelogen heeft. En niemand wil een leugenaar als burgemeester, daar verwacht je integriteit en betrouwbaarheid van.
Mwah met haar functie moet haar familie eigenlijk van ongesproken gedrag zijn, ik word ook gescreend, maar ja we leven in een land waar Dave Roelvink een eigen TV programma krijgt, een narcistische criminele recidivist dus tjahquote:Op vrijdag 13 december 2019 10:31 schreef LXIV het volgende:
Nou, nou wat erg hoor! Een requisietwapen bezitten.
Moet mijn verstandskies laten trekken, duurt zoiets lang of is dat vrij rap gedaan? Kaakchirurg moet erin boren. Hij groeit scheef.quote:Op zaterdag 14 december 2019 00:33 schreef kaakchirurg444 het volgende:
[..]
Mwah met haar functie moet haar familie eigenlijk van ongesproken gedrag zijn, ik word ook gescreend, maar ja we leven in een land waar Dave Roelvink een eigen TV programma krijgt, een narcistische criminele recidivist dus tjah
Ja, wat is het nou boren of trekkenquote:Op zaterdag 14 december 2019 20:42 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Moet mijn verstandskies laten trekken, duurt zoiets lang of is dat vrij rap gedaan? Kaakchirurg moet erin boren. Hij groeit scheef.
Verstandskies groeit scheef dus moet gesneden en geboord worden. Is dat beetje goed te doen ben bang. Hoorde van een makker dat bij hem de verdoving niet pakte.quote:Op zondag 15 december 2019 01:28 schreef kaakchirurg444 het volgende:
[..]
Ja, wat is het nou boren of trekken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |