Gaan ze verliezen dan?quote:
Jamie Jacobs gaat scoren. En de altijd sympathieke Antonia voetbalt er.quote:Op donderdag 12 december 2019 22:54 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Het altijd sympathieke Cambuur gaat de ploeg van voormalig keelgrijper Berghuis een lesje leren.
Kluivert pop incomingquote:Op donderdag 12 december 2019 23:03 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik sta volledig achter Ajax tegen Roma.
In een speelgoedautoquote:Op donderdag 12 december 2019 23:06 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Kluivert pop incoming
Zaterdag en zondag zijn nog niet danig interessant.quote:Op donderdag 12 december 2019 23:06 schreef fetX het volgende:
Nou.
Gelukkig gaat darts beginnen @:El-Stinho
Hoe lang houdt Barney het vol denk je?quote:Op donderdag 12 december 2019 23:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zaterdag en zondag zijn nog niet danig interessant.
Ik weet alleen zeker dat hij R1 wint; alles daarna wordt een vuurproef.quote:Op donderdag 12 december 2019 23:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Hoe lang houdt Barney het vol denk je?
Hoezo eigenlijk?quote:Op donderdag 12 december 2019 23:03 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik sta volledig achter Ajax tegen Roma.
Tot de tram weer te vroeg vertrekt.quote:Op donderdag 12 december 2019 23:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Hoe lang houdt Barney het vol denk je?
‘Altijd tegen mij’quote:Op donderdag 12 december 2019 23:15 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Tot de tram weer te vroeg vertrekt.
Basaksehir, Braga, LASK en Malmö beschermd? Op grond waarvan? Ik neem toch aan dat Frankfurt, Sporting, Kopenhagen en Club Brugge Europees hoger staan?quote:
Op basis van resultaat, wellicht.quote:Op donderdag 12 december 2019 23:25 schreef yats het volgende:
[..]
Basaksehir, Braga, LASK en Malmö beschermd? Op grond waarvan? Ik neem toch aan dat Frankfurt, Sporting, Kopenhagen en Club Brugge Europees hoger staan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |