En dat was nog een veel matiger Ajax, daarom ben ik wel benieuwd hoe het huidige Ajax het gaat doen in dat toernooi. Zeker omdat we volgens sommige voorspellingen al de grootste favoriet zijn.quote:Op donderdag 12 december 2019 19:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Potjes tegen Schalke en Lyon staan nog wel op het netvlies ja.
Dat denk ik niet,zitten toch nog vrij aardige ploegen in.quote:Op donderdag 12 december 2019 19:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dat was nog een veel matiger Ajax, daarom ben ik wel benieuwd hoe het huidige Ajax het gaat doen in dat toernooi. Zeker omdat we volgens sommige voorspellingen al de grootste favoriet zijn.
https://projects.fivethir(...)tions/europa-league/ Volgens dit blijkbaar wel.quote:Op donderdag 12 december 2019 19:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat denk ik niet,zitten toch nog vrij aardige ploegen in.
Morgen SCC v Jong Ajax op het tweede scherm?quote:
Leuk gekeept.quote:
Er is morgen toch darts?quote:Op donderdag 12 december 2019 19:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Morgen SCC v Jong Ajax op het tweede scherm?
Tsja iemand moet de europese punten pakkenquote:Op donderdag 12 december 2019 19:14 schreef Zipportal het volgende:
Koert maakt er nog een wedstrijd van. Dit begint zielig te worden voor PSV.
Daarom zeg ik; tweede scherm.quote:
EUROPA LEAGUEED.quote:Op donderdag 12 december 2019 19:18 schreef RAVW het volgende:
Rood ( elleboog )en Penalty onthouden .. wat een scheidsrechter .. :-(
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |