En niet meer Zo een high class cryptomiljonairequote:Op vrijdag 13 december 2019 17:47 schreef TTSS het volgende:
[..]
Met 30 zijn die sletten afgeserveerd en kunnen ze alleen nog sjonnies krijgen.
Daarom, jij ben hard to get. Als die miljoenen op de bank staan hoef jij je niet meer druk te maken.quote:Op vrijdag 13 december 2019 17:50 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
En niet meer Zo een high class cryptomiljonaire
En terecht
Laat haar lekker even semigelukkig zijn, hebben we over een paar weken weer de dramaquote:Op vrijdag 13 december 2019 17:49 schreef TTSS het volgende:
Dit hele verhaal gaat natuurlijk ook weer op ellende uitlopen.
Ik ben ook gelukkig met mezelfquote:Op vrijdag 13 december 2019 17:57 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Laat haar lekker even semigelukkig zijn, hebben we over een paar weken weer de drama
https://www.budgetgaming.nl/ps4/days+gone.htmlquote:Op vrijdag 13 december 2019 17:26 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Days Gone is nog 70 ballen man
Nee maar ik keek in de storequote:Op vrijdag 13 december 2019 18:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
https://www.budgetgaming.nl/ps4/days+gone.html
Ben je scheel ofzo
Ja dat zijn allemaal afzettersquote:Op vrijdag 13 december 2019 18:13 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Nee maar ik keek in de store
Wat een sukkels hè maatquote:
Wat voor videokaart heb je dan faggot heb RTX 2080 in de mijne hangen, en heel soms mijn piemel in een vrouw, kan jij ook niet zeggen hequote:
HD Radeon 5850quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat voor videokaart heb je dan faggot heb RTX 2080 in de mijne hangen, en heel soms mijn piemel in een vrouw, kan jij ook niet zeggen he
Jongeeeeequote:
Jammer dat je date in het water is gevallen makker.quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:08 schreef Dimachaerus het volgende:
Godverdomme man
Vanmiddag Afgesproken met mattie dat we MacDonald's zouden gaan vanavond
Ik hem half uur geleden op app aangesproken
Hij gaf reactie terug
Ik zei laten we gaan
Daarna nog hem gebeld name niet op
Krijg ik net appje
Sorry was vergeten dat ik naar MN verloofde zou gaan
Flikker op
Hoes before bros
Wel death stranding voor 45quote:
van wie ben jij kloonquote:Op vrijdag 13 december 2019 20:32 schreef TTSS het volgende:
[..]
Jammer dat je date in het water is gevallen makker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |