abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 december 2019 @ 11:36:00 #176
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190414710
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 december 2019 11:35 schreef ToT het volgende:

[..]

Oh, dus je hebt al de conclusie getrokken dat hij het deed om haar te treiteren?
Nou, hij wekt ook niet echt de indruk dat hij geloofde dat ze er echt last van had.
The love you take is equal to the love you make.
pi_190414714
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2019 11:36 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Nou, hij wekt ook niet echt de indruk dat hij geloofde dat ze er echt last van had.
Ja, dus? Dus is het een doelbewuste treiter-actie? Hij heeft hem toch weggehaald?
  vrijdag 13 december 2019 @ 11:38:35 #178
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190414748
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 december 2019 11:36 schreef ToT het volgende:

[..]

Ja, dus? Dus is het een doelbewuste treiter-actie? Hij heeft hem toch weggehaald?
Hij somt het wel op in zijn lijst van haar ‘onredelijke klachten’ waarover hij zich bij de woningbouw beklaagt.
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 13 december 2019 @ 11:42:30 #179
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190414803
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2019 11:33 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Een vlag pal in iemands uitzicht laten wapperen klinkt als pesterig gedrag.
Ik snap sowieso niet dat je een vlag boven de achtertuin van een ander laat wapperen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_190414911
Klinkt een beetje als een buurvrouw met teveel tijd :r :r :r
pi_190414998
Hahahaha ik wist het gewoon dat dat wijf knettergek was. _O_
GC / Doneer en houd FOK! online
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_190415025
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 december 2019 11:54 schreef vosss het volgende:
Hahahaha ik wist het gewoon dat dat wijf knettergek was. _O_
Je hoort alleen maar TS z'n kant, nogal wiedes dat de buurvrouw daar als koekwaus uit de bus komt ;)
Je raekt an de dinge geweun.
pi_190415048
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 december 2019 11:07 schreef papernote het volgende:
daarna heb je aantoonbaar je best gedaan en kan ze niet meer klagen.
Geloof maar dat ze daarna nog steeds klaagt.

Dit klinkt echt als de onderbuurvrouw van mijn vroegere buren. Dat mens was echt knetterleip :D
vosss is de naam,
pi_190415057
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 11:55 schreef Messina het volgende:

[..]

Je hoort alleen maar TS z'n kant, nogal wiedes dat de buurvrouw daar als koekwaus uit de bus komt ;)
Vermoeiende mensen dit.

Een iMac maakt niet dusdanig veel lawaai dat je dat een verdieping lager hoort. Ook niet als er geen of niet de juiste demping onder je laminaat ligt.
vosss is de naam,
pi_190415155
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 december 2019 11:57 schreef vosss het volgende:

[..]

Vermoeiende mensen dit.

Een iMac maakt niet dusdanig veel lawaai dat je dat een verdieping lager hoort. Ook niet als er geen of niet de juiste demping onder je laminaat ligt.
Nee, dat ben ik met je eens, hoor. :) Maar je TV aanzetten "zo zacht dat ik het nauwelijks nog kan horen" zegt geen reet, misschien is TS wel gewoon doof.
Een vlag laten wapperen is in de meeste appartementen niet eens toegestaan, omdat dat nogal vervelend is voor de buren. En stofzuigen om half zeven 's morgens, daar zou ik ook niet blij van worden. Het is een opeenstapeling, zoals zo vaak met klachten. Buurvrouw gaat er veel te veel op letten. Is menselijk ;)
pi_190415180
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 december 2019 11:57 schreef vosss het volgende:

[..]

Vermoeiende mensen dit.

Ik heb geen iMac, maar ik denk wel dat ik het redelijk wat geluid kan laten produceren als ik 'm op mijn versterker aansluit.
pi_190415206
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 december 2019 12:05 schreef ToT het volgende:

[..]

Ik heb geen iMac, maar ik denk wel dat ik het redelijk wat geluid kan laten produceren als ik 'm op mijn versterker aansluit.
Ja, maar volgens mij ging het om het 'idle' geluid. Althans, dat begreep ik ;)
pi_190415216
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 12:04 schreef Messina het volgende:
En stofzuigen om half zeven 's morgens, daar zou ik ook niet blij van worden.
Ik maai 's zondags mijn gras om 9 uur. En dan heb ik schijt aan de buren. Die kutkinderen zitten ook de hele zomer in de tuin te schreeuwen.

:)
vosss is de naam,
pi_190415227
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 december 2019 12:05 schreef ToT het volgende:
Ja, maar zoals ik lees heeft TS dat niet.
vosss is de naam,
pi_190415306
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 december 2019 12:07 schreef vosss het volgende:

[..]

Ik maai 's zondags mijn gras om 9 uur. En dan heb ik schijt aan de buren. Die kutkinderen zitten ook de hele zomer in de tuin te schreeuwen.

:)
Negen uur is ook een hele normale tijd? Als je om half 7 het gras zou maaien zou ik dat wel apart vinden.
pi_190415326
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 12:11 schreef Messina het volgende:
Negen uur is ook een hele normale tijd?
Op zondagochtend schijnbaar niet.
vosss is de naam,
pi_190415329
Kan overigens ook zijn dat het om 8 uur al was hoor.
vosss is de naam,
pi_190415338
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 12:11 schreef Messina het volgende:

[..]

Negen uur is ook een hele normale tijd? Als je om half 7 het gras zou maaien zou ik dat wel apart vinden.
Ik heb het een keer na een vakantie met een gigantische jetlag om 8.00 's ochtends gedaan zonder er voldoende bij stil te staan dat sommigen zondags wel eens uit zouden kunnen willen slapen.
Heeft me een gewoon vriendelijk bedoeld advies op Whatsapp opgeleverd van een buurman die toch al wakker was.
pi_190415358
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 december 2019 11:56 schreef vosss het volgende:

[..]

Geloof maar dat ze daarna nog steeds klaagt.

Dit klinkt echt als de onderbuurvrouw van mijn vroegere buren. Dat mens was echt knetterleip :D
Oh ja, ze zal vast blijven klagen. Maar dan kun je aan alles en iedereen aangeven dat jij je best hebt gedaan en zij zich aanstelt.
Schuimpje... mijn liefste. Verlaat mij nimmer weer...
pi_190415383
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 december 2019 12:14 schreef papernote het volgende:

[..]

Oh ja, ze zal vast blijven klagen. Maar dan kun je aan alles en iedereen aangeven dat jij je best hebt gedaan en zij zich aanstelt.
Ja leuk als TS daar in mee gaat, moet ie zelf weten. Geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om zo een neuroot ook maar 1 vinger te geven. Heb je er last van? Jouw probleem. :W

Kom nou toch zeg; je gaat in je eigen huis toch niet op eieren lopen omdat zo een debiel onder je woont? Die kon van mij echt gewoon de vinkentering krijgen. :)
vosss is de naam,
pi_190415405
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 december 2019 12:15 schreef vosss het volgende:

[..]

Ja leuk als TS daar in mee gaat, moet ie zelf weten. Geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om zo een neuroot ook maar 1 vinger te geven. Heb je er last van? Jouw probleem. :W

Kom nou toch zeg; je gaat in je eigen huis toch niet op eieren lopen omdat zo een debiel onder je woont? Die kon van mij echt gewoon de vinkentering krijgen. :)
Je hoeft ook niet op eieren te lopen. Maar TS heeft momenteel een aantoonbaar ongeschikte ondervloer. Als je dat verhelpt, dan valt er daarna niets meer te verwijten.
Schuimpje... mijn liefste. Verlaat mij nimmer weer...
pi_190415431
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 december 2019 12:16 schreef papernote het volgende:
Maar TS heeft momenteel een aantoonbaar ongeschikte ondervloer.
Dat stukje heb ik gemist dan. Waar staat dat? :)
vosss is de naam,
pi_190415432
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 december 2019 12:16 schreef papernote het volgende:

[..]

Je hoeft ook niet op eieren te lopen. Maar TS heeft momenteel een aantoonbaar ongeschikte ondervloer. Als je dat verhelpt, dan valt er daarna niets meer te verwijten.
Precies.

Kijk, het lijkt me ook wel duidelijk dat dat appartementencomplex ook verouderd en knettergehorig is, maar als je dan ook nog een flinterdun ongeschikt ondervloertje gebruikt, valt je zeer zeker wel wat te verwijten.
pi_190415445
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 december 2019 12:18 schreef vosss het volgende:

[..]

Dat stukje heb ik gemist dan. Waar staat dat? :)
Is een aantal keren gequote. Zoek maar ff op een linkje naar een Leenbakker pagina. :P
Hij heeft gewoon zo'n rol zilverfolie gebruikt dat maar 7 dB dempt i.p.v. de wettelijk vereiste 10 dB.
pi_190415483
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 december 2019 12:12 schreef vosss het volgende:
Kan overigens ook zijn dat het om 8 uur al was hoor.
Alles tussen 08:00 uur en 22:00 uur hoor je mij niet over :P

Mijn buurman ging gister om 22:10 uur bezig met het slopen van zijn schuur met een enorme kraan. Nu woon ik er minstens 200 meter vandaan, maar heb hem toch vriendelijk verzocht op te bokken met die tyfusherrie. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')