Ik heb liever kaarsverlichting, dat drupt zo lekkerquote:Op woensdag 11 december 2019 22:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Of tepelpiercings met led-verlichting.
Dat is geen bedeltje, lul, dat is mijn worstjequote:Op woensdag 11 december 2019 22:40 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Nee, ik wil er liever één zoals jij met zo'n bedeltje van een worstje eraan
Je zit te spammen hè, je wil zo snel mogelijk van die TT afquote:Op woensdag 11 december 2019 22:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat is geen bedeltje, lul, dat is mijn worstje![]()
![]()
Ik dacht trouwens dat inhoud van DM’s niet gepost mocht worden
Waarom zou ik van een naamtopic TT af willen?quote:Op woensdag 11 december 2019 22:43 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Je zit te spammen hè, je wil zo snel mogelijk van die TT af
Ik weet het niet, persoonlijk vind ik het wel een geuzennaam, een beetje zoals Laysa the Hunquote:Op woensdag 11 december 2019 22:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom zou ik van een naamtopic TT af willen?![]()
![]()
Ga me niet vertellen dat je haar nu pas ontdekt, of denkt dat Nightwish haar eerste band wasquote:Op woensdag 11 december 2019 22:18 schreef BloesBloes het volgende:
Hebben jullie dit gezien trouwens,
Eindelijk mijn symfonische metal queen op Nederlandse tv en ze kan echt alles;
Nooit.quote:Op woensdag 11 december 2019 23:05 schreef yvonne het volgende:
Kunnen jullie je paginanummering op 999 zetten zoals iedereen
Wat ben je tegendraadsquote:
Jau lig ik al in bedquote:
Alles op 1 paginaquote:Op woensdag 11 december 2019 23:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Geef één goede reden voor je voorstel...
Overzicht volledig weg.quote:
Nee, ik juist niet ik ken Floor al lang en Nightwish al in de tijd dat Tarja nog de zangeres was. Alleen veel Nederlanders kennen het niet, terwijl de rest van de wereld die band maar al te goed kent en ik wijt dat aan die flutmedia hier.quote:Op woensdag 11 december 2019 23:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ga me niet vertellen dat je haar nu pas ontdekt, of denkt dat Nightwish haar eerste band was![]()
Dit.quote:Op woensdag 11 december 2019 23:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Overzicht volledig weg.
Gewoon zeven pagina’s met de lapo op de laatste, zodat je je altijd een beetje genaaid voelt dat je een hele pagina aan moet klikken voor één kutpost.
Dit. Ik scroll me een vaginale infectie op mobielquote:Op woensdag 11 december 2019 23:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit.
Plus dat het nu mobiel al bijna niet te doen is met al dat verspringen en dergelijke, maar dan helemaal niet.
Mobiel vind ik 50 posts per pagina sowieso de max.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |