Ik ga niet kijken heb op dat moment afspraak met dokter voor de kleine voor zn vaccinaties en controle. Totaal oninteressante wedstrijd.quote:Op donderdag 12 december 2019 08:24 schreef PirE het volgende:
Vanavond ook op 10 punten komen en dan wachten op de krantenkoppen dat we club zoveel zijn die met 10 punten niet doorgaat.
Winst kan zomaar betekenen dat je volgend jaar in pot 3 zit ipv pot 4. Dus helemaal nutteloos is het niet.quote:Op donderdag 12 december 2019 11:42 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik ga niet kijken heb op dat moment afspraak met dokter voor de kleine voor zn vaccinaties en controle. Totaal oninteressante wedstrijd.
Als je bij de beste 32 clubs in Europa wilt behoren moet pot 3 of 4 niets uitmaken. Nu waren het ook tegenstanders waarvan je verwacht had te kunnen overwinteren. Maar als je niet van LASK weet te winnen en nog met een zware nederlaag te maken hebt ook tegen LASK dan kom je in de zwakste poel nog niet eens door.quote:Op donderdag 12 december 2019 12:21 schreef PirE het volgende:
[..]
Winst kan zomaar betekenen dat je volgend jaar in pot 3 zit ipv pot 4. Dus helemaal nutteloos is het niet.
In de Europa League maakt dat niet zoveel uit. Feyenoord en PSV zaten beide in een hogere pot dan AZ, maar vooralsnog lijkt het dat alleen AZ doorgaat naar de knock-out fase.quote:Op donderdag 12 december 2019 12:21 schreef PirE het volgende:
[..]
Winst kan zomaar betekenen dat je volgend jaar in pot 3 zit ipv pot 4. Dus helemaal nutteloos is het niet.
AZ is dan ook bizar goed natuurlijk.quote:Op donderdag 12 december 2019 12:54 schreef Durmada het volgende:
[..]
In de Europa League maakt dat niet zoveel uit. Feyenoord en PSV zaten beide in een hogere pot dan AZ, maar vooralsnog lijkt het dat alleen AZ doorgaat naar de knock-out fase.
Nee, dat is mijn punt niet. AZ had in principe een makkelijkere poule dan PSV en Feyenoord maar was wel ingedeeld in pot 4.quote:Op donderdag 12 december 2019 13:07 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
AZ is dan ook bizar goed natuurlijk.
AZ had geen makkelijkere poule dan PSV.quote:Op donderdag 12 december 2019 13:11 schreef Durmada het volgende:
[..]
Nee, dat is mijn punt niet. AZ had in principe een makkelijkere poule dan PSV en Feyenoord maar was wel ingedeeld in pot 4.
quote:Op donderdag 12 december 2019 13:27 schreef Adames het volgende:
[..]
AZ had geen makkelijkere poule dan PSV.
Lask Linz, de houthakkers van Rosenborg en een Sporting Lissabon dat sportief failliet is.
Trainer van ManU vindt van wel.quote:Op donderdag 12 december 2019 13:07 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
AZ is dan ook bizar goed natuurlijk.
quote:Solskjaer onder indruk van AZ: ‘Ze zijn veel beter dan PSV’
Das niet helemaal waar natuurlijk. LASK is momenteel best sterk (vergelijkbaar met Salzburg bijna) en ondanks dat Sporting aardig de weg kwijt is zijn ze wel beter dan Astana of Belgrado. Het heeft AZ niet tegen gezeten dat ze twee zwakke tegenstanders uit pot 2 en 3 hadden.quote:Op donderdag 12 december 2019 13:27 schreef Adames het volgende:
[..]
AZ had geen makkelijkere poule dan PSV.
Lask Linz, de houthakkers van Rosenborg en een Sporting Lissabon dat sportief failliet is.
en PSV gewoon eerste, dat was toch ook de verwachting, dan hoeven we nu toch niet te doen alsof het zo'n moeilijke groep was.quote:Op donderdag 12 december 2019 14:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Das niet helemaal waar natuurlijk. LASK is momenteel best sterk (vergelijkbaar met Salzburg bijna) en ondanks dat Sporting aardig de weg kwijt is zijn ze wel beter dan Astana of Belgrado. Het heeft AZ niet tegen gezeten dat ze twee zwakke tegenstanders uit pot 2 en 3 hadden.
Alhoewel ik de poule van PSV (en die van Feyenoord) niet heel sterk wil noemen hoor. Hadden gewoon tweede moeten worden.
Na het gestuntel in de voorrondes had ik toch echt niet de verwachting dat PSV deze poule wel ff ging winnen hoor.quote:Op donderdag 12 december 2019 14:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
en PSV gewoon eerste, dat was toch ook de verwachting, dan hoeven we nu toch niet te doen alsof het zo'n moeilijke groep was.
OK heb ik dat niet goed begrepen, maar doorgaan toch wel?quote:Op donderdag 12 december 2019 15:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Na het gestuntel in de voorrondes had ik toch echt niet de verwachting dat PSV deze poule wel ff ging winnen hoor.
Ik hoopte op doorgaan wel ja. Maar verwachtte ook wel de nodige ketsers en heb dat nooit een zekerheid geacht, al had ik wel goede hoop na de eerste wedstrijden.quote:Op donderdag 12 december 2019 15:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK heb ik dat niet goed begrepen, maar doorgaan toch wel?
jij bent dan ook de pessimist hier of realist misschien welquote:Op donderdag 12 december 2019 15:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik hoopte op doorgaan wel ja. Maar verwachtte ook wel de nodige ketsers en heb dat nooit een zekerheid geacht, al had ik wel goede hoop na de eerste wedstrijden.
Eigenlijk was ik nog te optimistisch. Die veegpartijen in Portugal en Oostenrijk had ik niet in gedachten hoor.quote:Op donderdag 12 december 2019 15:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
jij bent dan ook de pessimist hier of realist misschien wel
Geen woord aan gelogen natuurlijk.quote:Op donderdag 12 december 2019 14:05 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Trainer van ManU vindt van wel.
[..]
Tuurlijk wel.quote:Op donderdag 12 december 2019 16:05 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Geen woord aan gelogen natuurlijk.
zou je wel denken maar die Slot heeft er wel een team van gemaaktquote:Op donderdag 12 december 2019 16:40 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
Een compleet PSV heeft veel meer kwaliteit dan azhype
Valt allemaal wel mee toch? Aanvallend is PSV goed, maar de rest is imo vrij matig. Alsnog hadden ze deze poule wel mogen overleven. Net als Feyenoord, want die gaan het vanavond ook niet redden uiteraard.quote:Op donderdag 12 december 2019 16:40 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
Een compleet PSV heeft veel meer kwaliteit dan azhype
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |