Als tekening/graffiti?, of echt een fysieke thermosfles??quote:Op woensdag 11 december 2019 18:31 schreef Toekito het volgende:
Mensen die een thermosfles op een treinstel zettenga fietsen stelen ofzo.
fysiek, zodat er niemand kan zittenquote:Op woensdag 11 december 2019 18:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als tekening/graffiti?, of echt een fysieke thermosfles??
Je hebt hem toch wel heel theatraal er vanaf gehigh kicked?quote:Op woensdag 11 december 2019 18:34 schreef Toekito het volgende:
[..]
fysiek, zodat er niemand kan zitten
Nog lekker kunnen fietsen?quote:Op woensdag 11 december 2019 18:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je hebt hem toch wel heel theatraal er vanaf gehigh kicked?
Op de kou na best welquote:Op woensdag 11 december 2019 18:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nog lekker kunnen fietsen?
Krokodl?quote:Op woensdag 11 december 2019 18:46 schreef bitterbal het volgende:
Leuk boom Muck.
Vooral die krokodl
quote:Op woensdag 11 december 2019 19:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krokodl?
Doet me denken aan iemand en die zei bijna achter elke zin nnnnnn, keek ik een keer op zijn LinkedIn stond er bij hobby's gamennnnnnn
Bosjennnnnnnnnnquote:Op woensdag 11 december 2019 19:21 schreef Bos81 het volgende:
Uitstralinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnng
Is dat je avond eten?quote:Op woensdag 11 december 2019 19:27 schreef UitStraling het volgende:
Wit bolletje met roomboter en pittige chorizo, alsof een lief engeltje op mijn tong plast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |