Ik heb precies hetzelfde als jij met 4 (stap 2).quote:Op zondag 8 januari 2023 13:24 schreef Koehandel het volgende:
Best frustrerend om als eind 40-er de junioreditie zelfs niet helemaal op te kunnen lossen (laat staan de senioren editie dit jaar 😞).
Heb inmiddels 1, 2, 5, 6 (alhoewel maar 21 vogels), 7, 8, 10a/e (alhoewel 10e misschien iets te simpel gedacht is), 11.
Opgave 3 en 9 zie ik gewoon echt niet. Denk ik misschien teveel als senior en te weinig als junior? Dito voor 10b t/m 10d.
En voor opgave 4 heb ik de plattegrond wel maar lijken er voor een zinnige tekst eikels verkeerd te staan (plattegrond meerdere keren gecheckt). Grr.
Iemand tips zonder de clou weg te geven?
Alles is met een reden, maar niet voor het oplossen van die vraagquote:Op vrijdag 13 januari 2023 14:13 schreef Koehandel het volgende:
Inmiddels 3 denk ik ook gevonden. Vind het antwoord maar weinig (niks) met de vraagstelling te maken hebben (zoals billiebob al zei). Had wel een soort van aanwijzing in mogen zitten. Of ik zit er compleet naast natuurlijk.
Ik had alles behalve 10 bcd, dus ben net zo benieuwdquote:Op woensdag 18 januari 2023 23:36 schreef WitteIris het volgende:
Iemand die mij een pm kan sturen met een hint voor 10c of het antwoord als je geen zin hebt om een hint te bedenken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:50 schreef Kaateke het volgende:
Ik heb 10c wel, maar 10b echt geen flauw idee. Ik had ook gehoopt op een hint voor de junioreditie...Bedankt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 10bOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:50 schreef Kaateke het volgende:
Ik heb 10c wel, maar 10b echt geen flauw idee. Ik had ook gehoopt op een hint voor de junioreditie...ThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |