quote:Op donderdag 30 april 2020 10:00 schreef Icebird71 het volgende:
oooh jaaaaa, het woord inlichtingen niet kunnen vinden. Heb het vermoeden dat het ergens in opgave 11 verstopt zit door iets met de eerste letters van elke opschrijving te doen, of elke rotatie mee te nemen.... Geen idee!
Verder leuke puzzel om te maken...Nu maar wachten op de traaaaaage AIVD
SPOILER: InlichtingenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 april 2020 11:04 schreef Legoblokje het volgende:
[..]GEVONDEN!!!SPOILER: InlichtingenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Succesquote:Op donderdag 30 april 2020 15:46 schreef Icebird71 het volgende:
[..]
YESSSS!!!! Op naar de volwassen versie
Echt??quote:Op woensdag 6 mei 2020 17:05 schreef EdjeKadetje73 het volgende:
Yeah, de uitslag van de junioreditie viel zojuist op de digitale deurmat!![]()
(trots op de kids!)
Het puzzelen van opgave 2 is goed te doen. Daarna even kijken hoe Caesar ook al weer werkt.quote:Op vrijdag 11 december 2020 23:34 schreef FrietOliebolKaas het volgende:
3e of 4e keer dat ik mij waag aan de kerstpuzzels. Nog nooit durven inleveren. Ik begin eerst maar met de junior versie. Tips iemand?
Je moet hem even in een ander perspectief zien.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:32 schreef mister_xxx het volgende:
Heeft iemand een tip voor vraag 5? Echt geen idee hoe daarmee te starten...
Dat was een goeie tip, bedankt!quote:Op woensdag 16 december 2020 15:58 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Je moet hem even in een ander perspectief zien.
Ze mogen inderdaad wel om hun eigen kaarten vragen.quote:Op zondag 20 december 2020 13:12 schreef FrietOliebolKaas het volgende:
Vraag over 6 deductie. Mag je ervan uitgaan dat zijn alleen vragen als zij het daadwerkelijk niet hebben? Er staat wel dat als ze het bij een medespeler hebben gezien het niet zullen vragen. Maar wat als je je eigen kaart vraagt?
Ik doe dat namelijk wel altijd bij kwartet, ultiem middel om dan te winnen.
Voor vraag 7quote:Op zondag 20 december 2020 17:34 schreef marieke88 het volgende:
iemand een kleine hint voor mijn zoon voor vraag 7 en 8?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraag 8 helaas ook nog niet gevondenAIVD puzzel 2024:
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 10, 11, 13, 14abc, 15, 16, 17, 18a, 19, 22, 24abc, 25abc, 27
quote:Op maandag 21 december 2020 18:11 schreef kikkertjuhh het volgende:
Kan iemand mij op weg helpen met opgave 9? De Slitherlink opgelost, maar... dan..? ik zie het niet....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |