Idd gewoon net zoals mastermind benaderen.quote:Op donderdag 12 december 2019 19:37 schreef mrbombastic het volgende:
Bij vraag 1 moet ik daar fout lezen als zit er wel in, maar op de verkeerde plek?
Zoals in het spel mastermind normaal wordt aangegeven
Update: Inmiddels heb ik 1, 2 (denk ik), 6 (vond ik leuk), 9 (vooral de P was moeilijk, gelukkig zag mijn broertje die), 10, en ben ik een heel eind op weg met 11. Al met al is de junior versie duidelijk wat meer mijn niveau dan de reguliere, hoewel ik daar ook met een aantal opgaven al een heel eind op weg ben.quote:Op woensdag 11 december 2019 21:59 schreef koningvandefakz het volgende:
Hey,
Ik lees al een paar jaar mee met de grote mensen puzzel, maar verder dan een paar punten kom ik daar eigenlijk nooit, nu ga ik dus ook eerst maar eens de junior versie proberen.
Tot nu toe heb ik 1 en 10
gek genoeg blijf ik op die ook hangen. de rest heb ik wel (alleen nog niet alle verstopte woorden). ik hou me ook aanbevolen voor een subtiele hintquote:Op dinsdag 17 december 2019 17:09 schreef tigah het volgende:
De reguliere editie wil dit jaar niet echt vlotten, dus ik ben ook maar begonnen met de junior editie. Maar word hier helemaal gek van opgave 3 die volgens de beloning toch echt niet moeilijk zou moeten zijn... Kan iemand een hint geven (via dm(?
Ik ben daar ook erg op vastgelopen (ik begreep de vraagstelling überhaupt niet), als je er echt niet uitkomt mag je me wel een DM sturen voor een hintquote:Op woensdag 18 december 2019 22:41 schreef koningvandefakz het volgende:
Inmiddels bij opdracht 11 alle woorden en de opdracht gevonden, helaas nog geen idee hoe ik de opdracht uit moet voeren...
Ik kan nog geen DM's sturen geloof ik, maar ik geloof dat we hem nu hebbenquote:Op woensdag 18 december 2019 23:40 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Ik ben daar ook erg op vastgelopen (ik begreep de vraagstelling überhaupt niet), als je er echt niet uitkomt mag je me wel een DM sturen voor een hint
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 december 2019 18:57 schreef koningvandefakz het volgende:
[..]
Ik kan nog geen DM's sturen geloof ik, maar ik geloof dat we hem nu hebben
ik denk dat ik gewoon net niet genoeg van het spel snap, want volgens mij is de opdracht überhaupt niet uitvoerbaar..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 december 2019 14:04 schreef billiebob123 het volgende:
[..]
ik denk dat ik gewoon net niet genoeg van het spel snap, want volgens mij is de opdracht überhaupt niet uitvoerbaar..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
+1quote:Op woensdag 25 december 2019 11:44 schreef itsallart het volgende:
Vraag 4 is vast heel makkelijk, maar ik mis even iets. Iemand die mij in een richting kan duwen?
Wel, kijk naar de hint, en los eventueel opgave 7 van de Belgische puzzel opquote:Op woensdag 25 december 2019 11:44 schreef itsallart het volgende:
Vraag 4 is vast heel makkelijk, maar ik mis even iets. Iemand die mij in een richting kan duwen?
quote:Op woensdag 29 april 2020 13:46 schreef Icebird71 het volgende:
Helaas steeds geen uitwerkingen vanuit de AIVD ivm Corona, dus toch nog maar eens een oproep voor een hint voor opgave 2 en 3. Eerdere hints van de AIVD en op deze pagina helpen me helaas niet verder.
DM of spoiler mag allebei :-)
Thanks,
Icebird!
SPOILER: 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 april 2020 13:51 schreef Legoblokje het volgende:
[..]SPOILER: 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beide opgelost! Thanks voor de hulp...SPOILER: 3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
npquote:Op woensdag 29 april 2020 14:21 schreef Icebird71 het volgende:
[..]
Beide opgelost! Thanks voor de hulp...
Helaas niet. Alleen opgave 11b nog te gaan. Ook ik begrijp de opdracht niet... hint hint pleazzzquote:Op woensdag 29 april 2020 15:06 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
np
Kan je nu aan de gewone AIVD kerstpuzzel beginnen
quote:Op woensdag 29 april 2020 23:21 schreef Icebird71 het volgende:
[..]
Helaas niet. Alleen opgave 11b nog te gaan. Ook ik begrijp de opdracht niet... hint hint pleazzz
SPOILER: 11bOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 april 2020 23:53 schreef Legoblokje het volgende:
[..]pffffff... erg ver gezocht, maar wel leuk bedachtSPOILER: 11bOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Thanks maar weer!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |