Ik kan dit niet laf vinden. Ik zou het ook niet gezegd hebben om de eenvoudige reden dat ze nu gewoon met die 5 man erinstaan en daar zal een winnaar uit komen. Dat ze jessie noemen zal zijn omdat ze dat hadden verwachtquote:Op woensdag 11 december 2019 16:45 schreef utopia2.0 het volgende: [..] Klopt, maar het blijft een spelelement. Je kunt het idd wel laf noemen.
Ik zie een waarheid als een koe.quote:
Duivelseiland,teveel mollenstreken!quote:Op woensdag 11 december 2019 16:53 schreef freaky40 het volgende:
TT: die zit op winnaarseiland....niets is wat het lijkt...
Maar als je vindt dat Jessie in de finale thuishoort, moet er ook één van de anderen uit. Daar gaven ze tactisch geen antwoord op. Je kunt het idd laf noemen.quote:Op woensdag 11 december 2019 16:53 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik kan dit niet laf vinden. Ik zou het ook niet gezegd hebben om de eenvoudige reden dat ze nu gewoon met die 5 man erinstaan en daar zal een winnaar uit komen. Dat ze jessie noemen zal zijn omdat ze dat hadden verwacht
Jordie dus niet voor Merel😉quote:
Ze kan altijd nog aan een paal gaan hangen in een sexclub....quote:Op woensdag 11 december 2019 16:54 schreef PTLe het volgende:
Frutsel hoopt dat het voor haar toekomst na Utopia dat het nog wat oplevert voor het dansen .
Owja dat wist ik natuurlijk nog niet dat Jessy niet meer terug komtquote:Op woensdag 11 december 2019 16:54 schreef mcspicy het volgende:
[..]
[..]
We kunnen het niet iedereen naar de zin maken
Ja maar wie zijn zij om dat te zeggen, het siert ze juist vind ik dat ze geen namen noemenquote:Op woensdag 11 december 2019 16:55 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Maar als je vindt dat Jessie in de finale thuishoort, moet er ook één van de anderen uit. Daar gaven ze tactisch geen antwoord op. Je kunt het idd laf noemen.
Top ideequote:Op woensdag 11 december 2019 16:56 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze kan altijd nog aan een paal gaan hangen in een sexclub....
Neukend dansen 👹quote:Op woensdag 11 december 2019 16:54 schreef PTLe het volgende:
Frutsel hoopt dat het voor haar toekomst na Utopia dat het nog wat oplevert voor het dansen .
Meningen over verdeeld...quote:Op woensdag 11 december 2019 16:57 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja maar wie zijn zij om dat te zeggen, het siert ze juist vind ik dat ze geen namen noemen
Beter dat ze aan d'r pilletjes blijft.. het aantal aanbiedingen zullen de pan uit rijzen .. maar om ander dingen te toen, waar ze goed in is..quote:
Ze weten dat ze straks afhankelijk zijn van de vier anderen met de stemming. Iedere naam die ze noemen kan ze punten schelen.quote:Op woensdag 11 december 2019 16:57 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja maar wie zijn zij om dat te zeggen, het siert ze juist vind ik dat ze geen namen noemen
Dat is een door denkerquote:Op woensdag 11 december 2019 16:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze weten dat ze straks afhankelijk zijn van de vier anderen met de stemming. Iedere naam die ze noemen kan ze punten schelen.
quote:
quote:Op woensdag 11 december 2019 16:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze weten dat ze straks afhankelijk zijn van de vier anderen met de stemming. Iedere naam die ze noemen kan ze punten schelen.
Wippend dansen, wie weet ontdekt ze een nieuwe sport hshahaquote:Op woensdag 11 december 2019 16:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Beter dat ze aan d'r pilletjes blijft.. het aantal aanbiedingen zullen de pan uit rijzen .. maar om ander dingen te toen, waar ze goed in is..
Owww was knipoogje en duim omhoog. Ik kan de smileys niet vinden van fok op mijn mobielquote:Op woensdag 11 december 2019 17:01 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Ik zie alleen die vierkante blokjes weer...
of het bestuur zelf van de voedselbank.quote:Op woensdag 11 december 2019 17:01 schreef 5thencounter het volgende:
Maar wat komt en nou eten de voedselbank zelf, of een selectie armlastigen geselecteerd door de voedaelbank…
[ afbeelding ]
Ik geloof niet dat zij daarmee bezig zijn plus hoe moeten de anderen weten dat ze dat antwoord gaven?quote:Op woensdag 11 december 2019 16:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 december 2019 17:03 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Owww was knipoogje en duim omhoog. Ik kan de smileys niet vinden van fok op mijn mobiel
Kim heeft het contrquote:Op woensdag 11 december 2019 17:02 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Wippend dansen, wie weet ontdekt ze een nieuwe sport hshaha
Neuken voor bestaansrecht was haar uitstekende strategie in Utopia.. daar zal ze buitenn ook een hoop plezier aan hebben.. Sjellie redde dat maar gedeeltelijk, die begon pikstraffen uit de delen en een grote bek te krijgen…quote:Op woensdag 11 december 2019 17:02 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Wippend dansen, wie weet ontdekt ze een nieuwe sport hshaha
Ik vermoed ook dat Franny het eerste eruit zal vliegenquote:Op woensdag 11 december 2019 17:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neuken voor bestaansrecht was haar uitstekende strategie in Utopia.. daar zal ze buitenn ook een hoop plezier aan hebben.. Sjellie redde dat maar gedeeltelijk, die begon pikstraffen uit de delen en een grote bek te krijgen…
Alles wordt daar doorgeluld. Iedereen die ze onder de bus kunnen gooien gooien ze onder de bus. Ze zijn nergens anders mee bezig dan als winnaar naar buiten gaan. En ze gaan alle vijf over lijken om te winnen.quote:Op woensdag 11 december 2019 17:04 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat zij daarmee bezig zijn plus hoe moeten de anderen weten dat ze dat antwoord gaven?
Da's een mooie reclame wat ze daarmee willen uitstralen.quote:Op woensdag 11 december 2019 17:04 schreef goldback het volgende:
[..]
of het bestuur zelf van de voedselbank.
Neehoor, 3 vd 5 geeft niets om de pot.... en ze liegen nóóit in Utopiaquote:Op woensdag 11 december 2019 17:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Alles wordt daar doorgeluld. Iedereen die ze onder de bus kunnen gooien gooien ze onder de bus. Ze zijn nergens anders mee bezig dan als winnaar naar buiten gaan. En ze gaan alle vijf over lijken om te winnen.
Op de eters na mag niemand meer komen las ik vanmorgen?quote:Op woensdag 11 december 2019 17:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Alles wordt daar doorgeluld. Iedereen die ze onder de bus kunnen gooien gooien ze onder de bus. Ze zijn nergens anders mee bezig dan als winnaar naar buiten gaan. En ze gaan alle vijf over lijken om te winnen.
En wie staat er weer met zijn bakkus vooraan...quote:Op woensdag 11 december 2019 17:07 schreef DaniqueV het volgende:
Maris goed buiten aangekomen
https://www.instagram.com/p/B57rYPspWrH/?hl=nl
Gaat het ze dan om de "eer"?quote:Op woensdag 11 december 2019 17:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Yep die andere rode die graag in de schijnwerpers staat hahaquote:Op woensdag 11 december 2019 17:08 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En wie staat er weer met zijn bakkus vooraan...
De weide wereldquote:Op woensdag 11 december 2019 17:07 schreef DaniqueV het volgende:
Die 65K is zo weg. Maar kan mij voorstellen dat het veel geld is voor veel mensen.quote:Op woensdag 11 december 2019 17:09 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Gaat het ze dan om de "eer"?
Of om dat beetje geld,zoveel is het niet.
Ze kunnen wel een clubje beginnen, MarNIKSka ook...quote:Op woensdag 11 december 2019 17:09 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Yep die andere rode die graag in de schijnwerpers staat haha
Nou 60000 euro is best wel een lekker bedragquote:Op woensdag 11 december 2019 17:09 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Gaat het ze dan om de "eer"?
Of om dat beetje geld,zoveel is het niet.
Ik verwachtte eerder een CloseEncounter met ½Dooie SeeS, de tijd dringt namelijk, en ze was tot jankens aan toe weken eerder …quote:Op woensdag 11 december 2019 17:07 schreef DaniqueV het volgende:
Die zoekt het ook wel op hoor, zonder negatief daarover te zijn.quote:Op woensdag 11 december 2019 17:09 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Yep die andere rode die graag in de schijnwerpers staat haha
Jaaa dat las ik dus ook hahaquote:
Ja ben benieuwd of zij dat ook gaat delenquote:Op woensdag 11 december 2019 17:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik verwachtte eerder een CloseEncounter met ½Dooie SeeS, de tijd dringt namelijk, en ze was tot jankens aan toe weken eerder …
geen familiequote:Op woensdag 11 december 2019 17:07 schreef DaniqueV het volgende:
Ja joh zijn allemaal aandachtsh**renquote:Op woensdag 11 december 2019 17:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die zoekt het ook wel op hoor, zonder negatief daarover te zijn.
Mwah,met wat er nog afgaat kun je niet eens een goede auto kopen.quote:Op woensdag 11 december 2019 17:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou 60000 euro is best wel een lekker bedrag
Zo zou je het kunnen noemen.quote:Op woensdag 11 december 2019 17:12 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja joh zijn allemaal aandachtsh**ren
Geen Lexyquote:
Niet? Vind ik wel sneu danquote:
Ach, je kunt er toch een leuke start mee hebben om een huisje in te richten.quote:Op woensdag 11 december 2019 17:13 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Mwah,met wat er nog afgaat kun je niet eens een goede auto kopen.
Nee lex is te druk met botoxen fillers, haren en weet ik nog meerquote:
Of een lekkere vakantie.quote:Op woensdag 11 december 2019 17:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ach, je kunt er toch een leuke start mee hebben om een huisje in te richten.
Dat hoofd gaat steeds meer naar voren hangen als een schildpadquote:Op woensdag 11 december 2019 17:14 schreef 5thencounter het volgende:
GeileG zet weer zijn beste beentje voor
[ afbeelding ]
Nee, His zei specifiek dat hij in de finale hoorde.quote:Op woensdag 11 december 2019 16:53 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik kan dit niet laf vinden. Ik zou het ook niet gezegd hebben om de eenvoudige reden dat ze nu gewoon met die 5 man erinstaan en daar zal een winnaar uit komen. Dat ze jessie noemen zal zijn omdat ze dat hadden verwacht
Wyatt Mr Utopiaquote:Op woensdag 11 december 2019 17:07 schreef DaniqueV het volgende:
Die geef je wel heul veul eer als je het zo schetst.quote:
Maar ze hadden afgesproken. BFF's waren ze toch.quote:Op woensdag 11 december 2019 17:16 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Nee lex is te druk met botoxen fillers, haren en weet ik nog meer
Nou ik vond het vooral raar dat hij die 3 aan haar gaf nadat hij Jessie had weggestemd. Als hij integer zou zijn had hij daarna gewoon op Merel gestemd ja.quote:Op woensdag 11 december 2019 17:21 schreef mcspicy het volgende:
En niemand vindt het raar dat Gerrit 3 stemmen op Mylene gaf?
Lex was aan het solliciterenquote:Op woensdag 11 december 2019 17:16 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Dat dus.Gerrit kon heel goed met Mylene opschieten de laatste tijd.En dan 3 stemmen geven terwijl je een kanshebber laat doorgaan.Geen zuivere koffie.quote:Op woensdag 11 december 2019 17:23 schreef yaello het volgende:
[..]
Nou ik vond het vooral raar dat hij die 3 aan haar gaf nadat hij Jessie had weggestemd. Als hij integer zou zijn had hij daarna gewoon op Merel gestemd ja.
Ja, laten we dat nog even herkauwen.quote:Op woensdag 11 december 2019 17:21 schreef mcspicy het volgende:
Ja maar als hij niet op Jessie had gestemd en wel op Mylene had ik het niet raar gevonden hoor. Mylene heeft nooit in zijn 'top 5' gestaan ook al konden ze wel weer goed met elkaar.quote:Op woensdag 11 december 2019 17:25 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Dat dus.Gerrit kon heel goed met Mylene opschieten de laatste tijd.En dan 3 stemmen geven terwijl je een kanshebber laat doorgaan.Geen zuivere koffie.
quote:
quote:
Zo krijg je dus de verzinsels de wereld inquote:Op woensdag 11 december 2019 17:16 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Anders gaan we het even 3 kwartier over de haardracht en skinnyjeans van Gerrit hebben.quote:Op woensdag 11 december 2019 17:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, laten we dat nog even herkauwen.
Of hoe je het beste asperges snijd etc etcquote:Op woensdag 11 december 2019 17:28 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Anders gaan we het even 3 kwartier over de haardracht en skinnyjeans van Gerrit hebben.
30% toch ? 42000 netto heb dat nooit gehad en zou het ook nooit krijgen ook.quote:Op woensdag 11 december 2019 17:13 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Mwah,met wat er nog afgaat kun je niet eens een goede auto kopen.
Mooi voor Gerrit zijn studieschuldquote:Op woensdag 11 december 2019 17:34 schreef goldback het volgende:
[..]
30% toch ? 42000 netto heb dat nooit gehad en zou het ook nooit krijgen ook.
Ja, die zag ik ook niet aankomen, snap nog steeds niet waarom hij dat gedaan heeftquote:Op woensdag 11 december 2019 17:21 schreef mcspicy het volgende:
Als dat on stream is, helemaal prima.quote:Op woensdag 11 december 2019 17:28 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Anders gaan we het even 3 kwartier over de haardracht en skinnyjeans van Gerrit hebben.
Die waren te hard gebakkenquote:Op woensdag 11 december 2019 17:41 schreef zodeju het volgende:
Wat is Hiske nu allemaal aan het weg gooien, lijken wel allemaal broodjes.?
Pompoensoep, asperges, chateau briand geloof ik. Aardappeltoefjes. O.a.quote:Op woensdag 11 december 2019 17:53 schreef Mrsloveable het volgende:
Wat voor gerechten hebben ze allemaal?
En dat doet ze in de pan?quote:
Vreemd omdat in de pan te doenquote:
is hard geworden, brandson krijgt het niet lekker gesmeerd over zijn chiabataquote:Op woensdag 11 december 2019 17:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En dat doet ze in de pan?
[..]
Vreemd omdat in de pan te doen
zalm met gamba's snickertaart een merendeng taart of zoquote:Op woensdag 11 december 2019 17:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Pompoensoep, asperges, chateau briand geloof ik. Aardappeltoefjes. O.a.
Vind ik niet.quote:Op woensdag 11 december 2019 17:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
[..]
Het is een grote hoeveelheid, zelfgemaakt, dus dan moet je wel een ruime pan hebben om te mengen.quote:Op woensdag 11 december 2019 17:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
[..]
Meringue?quote:Op woensdag 11 december 2019 17:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
zalm met gamba's snickertaart een merendeng taart of zo
Ja te harde kruidenboter is niks..quote:Op woensdag 11 december 2019 17:56 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Vind ik niet.
Warme zachte kruidenboter.
Hoefde niet gemend te worden, denk dat nog te hard was om te smerenquote:Op woensdag 11 december 2019 17:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is een grote hoeveelheid, zelfgemaakt, dus dan moet je wel een ruime pan hebben om te mengen.
Kan ook, heb geen idee nooit van gehoord,quote:
quote:Op woensdag 11 december 2019 17:59 schreef Dotteke het volgende:
Menukaart gaat het niet worden
Toetsenbord doet het niet goed en ze krijgt het lettertype niet aangepast
Daar klopte Fran de eiwitten voor.quote:Op woensdag 11 december 2019 17:59 schreef Dotteke het volgende:
Menukaart gaat het niet worden
Toetsenbord doet het niet goed en ze krijgt het lettertype niet aangepast
Hiske niet die heeft d'r jas en sjaal nog om en staat te zweetkuttenquote:Op woensdag 11 december 2019 18:02 schreef Dotteke het volgende:
Mooi he, de hele dag staan ze met hun jas aan te koken omdat het koud is
Nu hebben ze allemaal hun jas uit
Zo te zien heeft ze die uitquote:Op woensdag 11 december 2019 18:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hiske niet die heeft d'r jas en sjaal nog om en staat te zweetkutten
Vroeg ik mij ook afvoor het hoofdgerecht omkleden en of iemand d emuziek dan uit wilde zettenquote:
ook gehuurd, net als de tafels en serviesquote:Op woensdag 11 december 2019 18:05 schreef Angelique61 het volgende:
Der staat een heel kookeiland zie ik met allemaal nieuwe pannen....
Ik wil het net tikken, en weer van alles in d'r smurf proppenquote:Op woensdag 11 december 2019 18:06 schreef Dotteke het volgende:
Met blote handen en losse haren het eten op de lepels leggen
[ afbeelding ]
Dat ze daar in al die maanden nooit een berisping voor hebben gekregenquote:Op woensdag 11 december 2019 18:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik wil het net tikken, en weer van alles in d'r smurf proppen
Merel neemt weer alle drama tijdquote:Op woensdag 11 december 2019 18:08 schreef Schakeltopia het volgende:
merel had ondertussen al 3x die menukaart kunnen afmaken
Hoe, zonder werkend toetsenbord.quote:Op woensdag 11 december 2019 18:08 schreef Schakeltopia het volgende:
merel had ondertussen al 3x die menukaart kunnen afmaken
Drama? Ze zit op een bankje...quote:Op woensdag 11 december 2019 18:09 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Merel neemt weer alle drama tijd
Ze hebben toch 2 toetsenborden bedenk ik me netquote:
Je hebt het wel over Utopianen he.quote:Op woensdag 11 december 2019 18:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
ze hebben daar 2 pc's dus ook 2 toetsenborden........ ff logisch na denken lijkt mij 'n optie
ach daar zijn er genoeg met een mooi handschrift, je moet er maar op komen.quote:Op woensdag 11 december 2019 18:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben toch 2 toetsenborden bedenk ik me net
en mootiequote:Op woensdag 11 december 2019 18:11 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Je hebt het wel over Utopianen he.
Had inderdaad ook nog gekund.quote:Op woensdag 11 december 2019 18:12 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ach daar zijn er genoeg met een mooi handschrift, je moet er maar op komen.
Lekker op tijd ook.quote:Op woensdag 11 december 2019 17:57 schreef Schakeltopia het volgende:
merel nu nog de menu kaart maken op de computer
13 miinuten geleden alquote:
Nou echt wel, Keesje is voor mij de winnaarquote:Op woensdag 11 december 2019 18:12 schreef Aggie46 het volgende:
[ afbeelding ]
Dag Keesje, ik ga je missen
quote:Op woensdag 11 december 2019 18:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nou echt wel, Keesje is voor mij de winnaar
achquote:Op woensdag 11 december 2019 18:12 schreef Aggie46 het volgende:
[ afbeelding ]
Dag Keesje, ik ga je missen
Dat zijn jouw woorden skeetquote:Op woensdag 11 december 2019 18:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, toch zeker een van de domsten hier
quote:Op woensdag 11 december 2019 18:17 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Ober er zit een kat in mijn soep
Wowquote:Op woensdag 11 december 2019 18:19 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Laat lullen joh, is ze niet waard
quote:Op woensdag 11 december 2019 18:19 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Laat lullen joh, is ze niet waard
Die kruiden hadden in moeten trekken lijkt mij.quote:
Dat was proefkoken.quote:Op woensdag 11 december 2019 18:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hadden ze gisteren ook al toch?
Zozo.. alle veganisten zijn eruit.. eindelijk feest?quote:Op woensdag 11 december 2019 18:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 december 2019 18:22 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zitten nog achter hun pc te streamen
Dat was proefkoken,nu is het voor het echie.quote:Op woensdag 11 december 2019 18:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 11 december 2019 18:24 schreef Mrsloveable het volgende:
Stomme keesje blijft niet zitten wou een cap maken
quote:
Puzziepie is het wel geluktquote:
Keesje is een slimme Keesje. Die vind echt wel een nieuw plekjequote:Op woensdag 11 december 2019 18:24 schreef lonneberga het volgende:
Kan iemand Keesje niet adopteren?
Blijft hij straks alleen achter daar.
haha ongelooflijkquote:Op woensdag 11 december 2019 18:27 schreef Dotteke het volgende:
Nee, dat is niet de stem van mijn moeder, zegt Merel.
Ook een mevrouw met een donkere bril.quote:
incognitoquote:Op woensdag 11 december 2019 18:29 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ook een mevrouw met een donkere bril.
Daarom ook die brilquote:Op woensdag 11 december 2019 18:31 schreef spapaars het volgende:
Last van het felle licht
[ afbeelding ]
mevr heb gewoon last van het lichtquote:Op woensdag 11 december 2019 18:34 schreef mazaru het volgende:
Ik ga naar een RLS van Talpa. Daar ga ik eten met de mensen die iedere dag op tv zijn. Er hangen daar zo'n 300 camera'sI Ik wil me lekker gratis gaan volstampen, maar ik wil niet in beeld komen.
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 december 2019 18:31 schreef spapaars het volgende:
Last van het felle licht
[ afbeelding ]
Had ze toch kunnen weten,dom wijf.quote:Op woensdag 11 december 2019 18:34 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
mevr heb gewoon last van het licht
quote:Op woensdag 11 december 2019 18:34 schreef mazaru het volgende:
Ik ga naar een RLS van Talpa. Daar ga ik eten met de mensen die iedere dag op tv zijn. Er hangen daar zo'n 300 camera'sI Ik wil me lekker gratis gaan volstampen, maar ik wil niet in beeld komen.
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 december 2019 18:34 schreef mazaru het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Duct tape is goedkoperquote:Op woensdag 11 december 2019 18:35 schreef Schakeltopia het volgende:
mevr heeft maag verkleining gehad
Ik zag het laterquote:Op woensdag 11 december 2019 18:37 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Die liep net met een zonnebril op...Last van het felle licht....
DIe heeft last van zonneallergie,quote:Op woensdag 11 december 2019 18:34 schreef mazaru het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 december 2019 18:39 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Duct tape.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Ducttape
Onder meer.... neem ik zo aanquote:Op woensdag 11 december 2019 18:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIe heeft last van zonneallergie,
Sneu dat ze nu pas de eetproblemen moeten horen van de gasten..quote:Op woensdag 11 december 2019 18:39 schreef VitaSackville het volgende:
Merel en Gerrit zijn verdomd slecht op de hoogte over het hoe en wat...: moeten we eerst de wijn doen? De amuses???moet dat nu,serveren?
quote:
Ja, ze vertelde net het een en ander aan Merel, heb niet alles meegekregen.quote:
ja wel mooi, ik zie blije mensenquote:Op woensdag 11 december 2019 18:42 schreef Mrsloveable het volgende:
Nou hoop dat de mensen zullen smullen van het eten en een fijne avond daar hebben
Ik zou ook blij worden van het eten en wijnquote:Op woensdag 11 december 2019 18:42 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja wel mooi, ik zie blije mensen
partyquote:Op woensdag 11 december 2019 18:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik zou ook blij worden van het eten en wijn
Sprak hij zichzelf moed insprekend.quote:Op woensdag 11 december 2019 18:42 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Jullie trappen er allemaal in ....Nananana
En morgen buikloopquote:Op woensdag 11 december 2019 18:42 schreef Mrsloveable het volgende:
Nou hoop dat de mensen zullen smullen van het eten en een fijne avond daar hebben
Denk dat dat wel mee valt hoorquote:
Met die vieze vingers van Hiske, die overal in heeft gezeten. En heb haar niet een keer d'rquote:Op woensdag 11 december 2019 18:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Denk dat dat wel mee valt hoor
Is gisteren al klaar gemaaktquote:Op woensdag 11 december 2019 18:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Met die vieze vingers van Hiske, die overal in heeft gezeten. En heb haar niet een keer d'r
handen zien wassen![]()
Dat het studiolampen zijn?quote:Op woensdag 11 december 2019 18:35 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Had ze toch kunnen weten,dom wijf.
Zijn van die platen met led lampjes Helder witquote:Op woensdag 11 december 2019 18:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat het studiolampen zijn?
Denk niet dat het hun eerste gedachte is wanneer je besluit er naar toe te reizen.
echt weer typisch utopiaansquote:Op woensdag 11 december 2019 18:49 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
Ook weer zo stom om dat niet van tevoren te checken!
Frêle Onzekere Depressieve Frustie liegt al een jaar met succesquote:Op woensdag 11 december 2019 18:50 schreef Schakeltopia het volgende:
frennie vind het eng om het woord te nemen.
maar here we go
Nu laat zea die pannen weer veel te kort voorverwarmen...boter erin op laag vuur,zo krijg je nooit een goeie chateaubriandquote:Op woensdag 11 december 2019 18:50 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
echt weer typisch utopiaans
ze heeft ook op het eigen fornuis geoefend. niet op dit fornuisjequote:Op woensdag 11 december 2019 18:52 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
Nu laat zea die pannen weer veel te kort voorverwarmen...boter erin op laag vuur,zo krijg je nooit een goeie chateaubriand
Man man man en meteen weer op haarzelf betrekkenquote:Op woensdag 11 december 2019 18:27 schreef Dotteke het volgende:
Nee, dat is niet de stem van mijn moeder, zegt Merel.
In de loods binnen zag je het niet, goed gedaan toen, maar van buiten zag je dat er heel veel licht binnen was.quote:Op woensdag 11 december 2019 18:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zijn van die platen met led lampjes Helder wit
Franny vindt helemaal niks eng, ze is gewoon een uitgekookt stuk vreten ......quote:Op woensdag 11 december 2019 18:50 schreef Schakeltopia het volgende:
frennie vind het eng om het woord te nemen.
maar here we go
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |