Zal een schiet gebedje doenquote:Op woensdag 11 december 2019 13:54 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hoi mop.........Ja ik vind dat walgelijk. Als dat mens wint, dan spuug ik vuur.
Wat haalt hij eigenlijk in zijn kop om aanwijzingen te geven.Hij zit nu thuis.Als hij het zo goed allemaal wist had hij er nu ook nog gezeten.quote:Op woensdag 11 december 2019 13:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Volgens mij is het op aanraden van Jessie vlak voordat hij weg ging......niet laten merken aan Franny hoe je er overdenkt....
Hoi Rene , we wachten het afquote:Op woensdag 11 december 2019 13:57 schreef renevanlaaren het volgende:
vind het allemaal niks maar merel zou wel een heel slechte winnaar zijn , als voorbeeld voor de maatschappij
Inderdaad, maar dat is toch niet wat beide denken.....dat ligt allemaal aan de rest.quote:Op woensdag 11 december 2019 13:57 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Wat haalt hij eigenlijk in zijn kop om aanwijzingen te geven.Hij zit nu thuis.Als hij het zo goed allemaal wist had hij er nu ook nog gezeten.
tv moment schownieuwsquote:Op woensdag 11 december 2019 13:59 schreef mcspicy het volgende:
Wat zou er toch allemaal in die lange SL gebeurd zijn.Niet alleen een deurtje wat kapot ging.
Die hele week waren niet alleen de streams kut maar de sfeer daar was ook om te snijden.quote:Op woensdag 11 december 2019 13:59 schreef mcspicy het volgende:
Wat zou er toch allemaal in die lange SL gebeurd zijn.Niet alleen een deurtje wat kapot ging.
Dat dus!quote:Op woensdag 11 december 2019 14:01 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Die hele week waren niet alleen de streams kut maar de sfeer daar was ook om te snijden.
en wat er achter al die SL's gebeurt is?
Denk dat we mazzel hebben gehad dat het deurtrap incident in de uitzending was
Dus dat...quote:Op woensdag 11 december 2019 13:57 schreef renevanlaaren het volgende:
vind het allemaal niks maar merel zou wel een heel slechte winnaar zijn , als voorbeeld voor de maatschappij
|Dus dat en dat idote geroep en gegil van haar dat ze bij de finalisten zit, alsof ze zoveel waarde hebben daarquote:Op woensdag 11 december 2019 13:57 schreef renevanlaaren het volgende:
Ik vind het geweldigquote:Op woensdag 11 december 2019 14:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
|Dus dat en dat idote geroep en gegil van haar dat ze bij de finalisten zit, alsof ze zoveel waarde hebben daar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet pas wat je mist als het er niet is.
Zo is dat!quote:Op woensdag 11 december 2019 13:57 schreef renevanlaaren het volgende:
En al zeker Merel nietquote:Op woensdag 11 december 2019 14:04 schreef renevanlaaren het volgende:
geen piek voor het stemmen, niemand die dat verdiend![]()
Dat dusquote:Op woensdag 11 december 2019 14:04 schreef renevanlaaren het volgende:
Ik denk dat mama Merel er wel wat aan spendeert.En Jessie zou er wel voor zorgen dat ze zou winnen.quote:Op woensdag 11 december 2019 14:05 schreef PTLe het volgende:
Merel kan alleen maar aan schoenen een peuk denken , ik spendeer geen cent aan ze geen sms niets dus
ik zie het echt niet, het is dat het af en toe koud is en hij adem haal. anders dacht ik dat hij dood wasquote:Op woensdag 11 december 2019 14:07 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik heb dit al die jaren gevolgd en dan ga ik ook stemmen en als ik dan naar de groep kijk, verdienen Brandon en Hisje het van deze groep het meest....Dan ga je wikken en wegen en dan vind ik Brandon gewoon de verdiende winnaar...
Gewoon naar achteren zou ik het doen...quote:Op woensdag 11 december 2019 14:08 schreef mootie het volgende:
Waarom kamt Gerrit in hemelsnaam de zijkant van zijn haar naar voren.
Ja maar die is al naar huisquote:Op woensdag 11 december 2019 14:09 schreef Lavenderr het volgende:
Laat de grootste loser nu maar de winnaar zijn. Het is toch één grote misser geweest, dit tweede Utopia.
Tja, het is niet anders.quote:Op woensdag 11 december 2019 14:07 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik heb dit al die jaren gevolgd en dan ga ik ook stemmen en als ik dan naar de groep kijk, verdienen Brandon en Hisje het van deze groep het meest....Dan ga je wikken en wegen en dan vind ik Brandon gewoon de verdiende winnaar...
eens gerrit dan maarquote:Op woensdag 11 december 2019 14:09 schreef Lavenderr het volgende:
Laat de grootste loser nu maar de winnaar zijn. Het is toch één grote misser geweest, dit tweede Utopia.
Dat is ook weer zo....quote:Op woensdag 11 december 2019 14:09 schreef Lavenderr het volgende:
Ja, dit ziet er echt raar uit.quote:Op woensdag 11 december 2019 14:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Gewoon naar achteren zou ik het doen...
Deze RLS was niet best...Ik hoop als er nog 1 komt het weer een BB of een DGK variant zal zijn...quote:Op woensdag 11 december 2019 14:10 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Tja, het is niet anders.
Eigenlijk triest.
Maar waar zitten we eigenlijk naar te gluren?
Ooit een ex utoop in een talkshow gezien?
Het doet er allemaal dus eigenlijk helemaal niet toe.
Wel genoten, vooral hier in COS
Misschien probeert hij wat kale plekken te maskeren?quote:Op woensdag 11 december 2019 14:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, dit ziet er echt raar uit.
Ger denkt dat het vrijdag of maandag klaar is.
Mijn stem heeft hij 👍quote:Op woensdag 11 december 2019 14:07 schreef utopia2.0 het volgende:
Als het met live streams is sluit ik mij hier weer aan op FOK vrees ik.quote:Op woensdag 11 december 2019 14:11 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Deze RLS was niet best...Ik hoop als er nog 1 komt het weer een BB of een DGK variant zal zijn...
Het wordt ook hoog tijd. Genoeg gerekt.quote:Op woensdag 11 december 2019 14:13 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dan duurt het dus nog een week...
Als je tot de 18de kunt stemmen, gaat hem dat niet worden...quote:Op woensdag 11 december 2019 14:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, dit ziet er echt raar uit.
Ger denkt dat het vrijdag of maandag klaar is.
Ik ben het met je eens , het moet Brandon worden !quote:Op woensdag 11 december 2019 14:07 schreef utopia2.0 het volgende:
Of de Villaquote:Op woensdag 11 december 2019 14:11 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Deze RLS was niet best...Ik hoop als er nog 1 komt het weer een BB of een DGK variant zal zijn...
Ow ik zal zeker weer van de partij zijn...quote:Op woensdag 11 december 2019 14:13 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Als het met live streams is sluit ik mij hier weer aan op FOK vrees ik.
Al het andere kan mij gestolen worden.
Wel op een terrein zonder bomen graag
Naar Jessie was pure tactiek.quote:Op woensdag 11 december 2019 14:15 schreef Bramenstruik het volgende:
Ik ga voor Gerrit, en gewoon om het feit dat hij de laatste tijd de meeste ballen heeft getoond naar Jessie zn dictatuur, en hem ook een menselijke sociale kant vind hebben, en niet ongezellig, dan maar lui
of het tactiek was of niet, maakt niet uitquote:Op woensdag 11 december 2019 14:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Naar Jessie was pure tactiek.
Dat heeft hij wel handig gedaan.
Ligt eraan hoe de finale gaat...Beetje spanning opbouwen...quote:Op woensdag 11 december 2019 14:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het wordt ook hoog tijd. Genoeg gerekt.
En mocht Brandon het niet worden, dan maar Hiske....quote:Op woensdag 11 december 2019 14:14 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens , het moet Brandon worden !
alsof Merel erin spuugt, en nee dat was voorproeven voor het dinerquote:Op woensdag 11 december 2019 14:17 schreef mcspicy het volgende:
Als Merel gisteren zeker wist day ze zou gaan wat had die dan gekregen op haar laatste avond?
Dat wijnen was gisteren toch voor Mariska?
Het was al uitgesproken dat Mariska zou gaan.quote:Op woensdag 11 december 2019 14:17 schreef mcspicy het volgende:
Als Merel gisteren zeker wist day ze zou gaan wat had die dan gekregen op haar laatste avond?
Dat wijnen was gisteren toch voor Mariska?
Joh wat kan jou dat schelen , nog even en het is overquote:Op woensdag 11 december 2019 14:16 schreef mootie het volgende:
40+ / Wie gaat er winnen?
Kut, verkeerde subforum!
Dus dit. Gerrit gestemd.😊quote:Op woensdag 11 december 2019 14:15 schreef Bramenstruik het volgende:
Ik ga voor Gerrit, en gewoon om het feit dat hij de laatste tijd de meeste ballen heeft getoond naar Jessie zn dictatuur, en hem ook een menselijke sociale kant vind hebben, en niet ongezellig, dan maar lui
Is toch handig, kan er hier weer gecost worden.quote:Op woensdag 11 december 2019 14:18 schreef PTLe het volgende:
[..]
Joh wat kan jou dat schelen , nog even en het is over
quote:Op woensdag 11 december 2019 14:16 schreef mootie het volgende:
Kut, verkeerde subforum!
Wel spannend dan vanmorgen dat stemmen.quote:Op woensdag 11 december 2019 14:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Het was al uitgesproken dat Mariska zou gaan.
Vooral niet als je zo'n log lijf hebt..quote:Op woensdag 11 december 2019 14:19 schreef mootie het volgende:
Gerrit ook al in een skinny, geen gezicht.
is daar geen een of ander modesubforum voor?quote:Op woensdag 11 december 2019 14:19 schreef mootie het volgende:
Belachelijkquote:Op woensdag 11 december 2019 14:19 schreef mootie het volgende:
👍klopt denk ik wel dan vrijdag laatste uitzending. Ben benieuwd of de streams tot einde te zien zijnquote:Op woensdag 11 december 2019 14:13 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dan duurt het dus nog een week...
Euhm, dat zie ik nu daadwerkelijk op de streams, flauw.quote:Op woensdag 11 december 2019 14:21 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
is daar geen een of ander modesubforum voor?maar je hebt wel gelijk
Denk het nietquote:Op woensdag 11 december 2019 14:21 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
👍klopt denk ik wel dan vrijdag laatste uitzending. Ben benieuwd of de streams tot einde te zien zijn
Is toch op de streams? Please Braam, maak er een paar leuke laatste dagen van zonder gezeur en gedram....Je kan het...quote:Op woensdag 11 december 2019 14:21 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
is daar geen een of ander modesubforum voor?maar je hebt wel gelijk
ja ik weet het , was het ook, sorryquote:Op woensdag 11 december 2019 14:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Euhm, dat zie ik nu daadwerkelijk op de streams, flauw.
Maakt Hiske soep van morgen.quote:Op woensdag 11 december 2019 14:21 schreef mootie het volgende:
Man3, ze gebruiken net de helft van de asperges, rest wordt er afgesneden.
Die gaan twee dagen op zwart en als de rookwolken zijn opgetrokken heeftquote:Op woensdag 11 december 2019 14:21 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
👍klopt denk ik wel dan vrijdag laatste uitzending. Ben benieuwd of de streams tot einde te zien zijn
quote:Op woensdag 11 december 2019 14:22 schreef mootie het volgende:
En het is dus niet nodig om hier te melden wat je in het andere topic stemt.
quote:Op woensdag 11 december 2019 14:22 schreef renevanlaaren het volgende:
gerit gestemd wil die kop van merel zien, net zo reactie als vanessa
Ja die was wel erg leukquote:Op woensdag 11 december 2019 14:22 schreef renevanlaaren het volgende:
gerit gestemd wil die kop van merel zien, net zo reactie als vanessa
quote:Op woensdag 11 december 2019 14:24 schreef mootie het volgende:
Gerrit maakt zichzelf mooi voor het diner.
Dat zijn ze toch ook. En het terrein etc. Duizenden mensen hebben inmiddels al gedokt om het te bezoeken. Om maar te zwijgen over iedereen die streamt en tv kijkt.quote:Op woensdag 11 december 2019 14:24 schreef renevanlaaren het volgende:
die merel denkt echt een bezienswaardigheid te zijn
Jahaaaaa, dan komen de mensen van de voedselbank dineren.quote:Op woensdag 11 december 2019 14:25 schreef utopia2.0 het volgende:
Maar er staat nu dus een galgenmaal op het menu en vanavond nog iets gepland?
On stream?quote:Op woensdag 11 december 2019 14:26 schreef Bramenstruik het volgende:
Ik zie een hoop Brandonstemmers, jammer, ik walg van dat spook
ze komen niet alleen voor merel hoor, als ze buiten zijn is iedereen ze vergeten dus neequote:Op woensdag 11 december 2019 14:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat zijn ze toch ook. En het terrein etc. Duizenden mensen hebben inmiddels al gedokt om het te bezoeken. Om maar te zwijgen over iedereen die streamt en tv kijkt.
quote:Op woensdag 11 december 2019 14:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Jahaaaaa, dan komen de mensen van de voedselbank dineren.
Alles beter dan die wortelquote:Op woensdag 11 december 2019 14:26 schreef Bramenstruik het volgende:
quote:Op woensdag 11 december 2019 14:24 schreef mootie het volgende:
Gerrit maakt zichzelf mooi voor het diner.
quote:Op woensdag 11 december 2019 14:26 schreef Bramenstruik het volgende:
Wie?quote:Op woensdag 11 december 2019 14:26 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
weet niet, zie hem eigenlijk nooit
Ik dacht dat je wel zou begrijpen wat ik bedoelde.quote:Op woensdag 11 december 2019 14:26 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ze komen niet alleen voor merel hoor, als ze buiten zijn is iedereen ze vergeten dus nee
Is ze ook.quote:Op woensdag 11 december 2019 14:24 schreef renevanlaaren het volgende:
die merel denkt echt een bezienswaardigheid te zijn
ja dat dan weer wel, ben ook geen fan van Gerrit verders, maar toch maar op hem gestemdquote:
Doe is aardigquote:Op woensdag 11 december 2019 14:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Jahaaaaa, dan komen de mensen van de voedselbank dineren.
Heb je echt gestemd? ik laat deze poppenkast aan me voorbij gaan.quote:Op woensdag 11 december 2019 14:27 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja dat dan weer wel, ben ook geen fan van Gerrit verders, maar toch maar op hem gestemd
Maakt Mama Merel en snotkoker niets uit.quote:Op woensdag 11 december 2019 14:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
De kosten per telefonisch uitgebrachte stem bedragen 0,90 euro plus eventuele kosten voor het gebruik van de (mobiele) telefoon. De kosten voor een per sms uitgebrachte stem bedragen 0,99 euro plus eventuele kosten voor het gebruik van de mobiele telefoon.
De via de telefoon uitgebrachte stemmen tellen voor 45% mee bij het bepalen van de winnaar.
quote:
ja, gewoon op de site hoor, zal daar geen dubbeltje aan besteden, heb ik nodig om aan mn ... te krabben, niet geschoten is altijd mis natuurlijk, en ja je hebt gelijk, heb er ook totaal geen vertrouwen inquote:Op woensdag 11 december 2019 14:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je echt gestemd? ik laat deze poppenkast aan me voorbij gaan.
quote:Op woensdag 11 december 2019 14:30 schreef mootie het volgende:
De witte coltrui van Bran roep ik uit tot lelijkste kledingstuk in Utopia.
Merel staat servetten te vouwen, de krengen sluiten niet mooi aan.quote:Op woensdag 11 december 2019 14:30 schreef utopia2.0 het volgende:
Merel voelt zich nu helemaal in haar element....Hiske neemt het voortouw en dat siert haar wel...
En is ook ff te klein voor dat kippeborstjequote:Op woensdag 11 december 2019 14:30 schreef mootie het volgende:
Hij wil zijn goddelijke getrainde body laten zien, net zoals Gerrit die 3 haartjes van hem naar voren kamt....quote:Op woensdag 11 december 2019 14:30 schreef mootie het volgende:
Krijg ook de indruk dat ze dat ook niet zo heel belangrijk vind...quote:Op woensdag 11 december 2019 14:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Merel staat servetten te vouwen, de krengen sluiten niet mooi aan.
Op de site zelf stem ik ook , maar geen geld doe ik om te SMS senquote:Op woensdag 11 december 2019 14:30 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja, gewoon op de site hoor, zal daar geen dubbeltje aan besteden, heb ik nodig om aan mn ... te krabben, niet geschoten is altijd mis natuurlijk, en ja je hebt gelijk, heb er ook totaal geen vertrouwen in
quote:Op woensdag 11 december 2019 14:33 schreef FreshFruit het volgende:
* FreshFruit trekt snel zijn coltrui uit.
waarom kan dat niet gewoon hier in de Cos?quote:Op woensdag 11 december 2019 14:31 schreef mootie het volgende:
En hier verder over het stemmen
PIC's or it dit not happend!!!quote:Op woensdag 11 december 2019 14:33 schreef FreshFruit het volgende:
* FreshFruit trekt snel zijn coltrui uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik doe niet aan bijgeloof, dat brengt ongeluk.
Hardstikke ontopic pikquote:Op woensdag 11 december 2019 14:34 schreef Verida het volgende:
[..]
waarom kan dat niet gewoon hier in de Cos?
het gaat toch op de streams ook over het stemmen en de winnaar,
Dus kan wat mij betreft gewoon lekker hier ipv op een ander subforum.
ik ben je pik nietquote:Op woensdag 11 december 2019 14:34 schreef EduardVonRattenstein het volgende:
[..]
Hardstikke ontopic pik
Ik vermoed ook van niet 😉quote:
Nou, ik lees alleen maar wat cossers gaan stemmen, keer op keer hetzelfde verhaal. Over de streams staat er niks meer.quote:Op woensdag 11 december 2019 14:34 schreef Verida het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 december 2019 14:35 schreef Verida het volgende:
[..]
ik ben je pik niet
ontopic is hier al helemaal geen issue meer
ga jij stemmen eigenlijk, en als je zou stemmen, wie?quote:Op woensdag 11 december 2019 14:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou, ik lees alleen maar wat cossers gaan stemmen, keer op keer hetzelfde verhaal. Over de streams staat er niks meer.
Die doet liever iets voor zichzelf dan dat ze moet werken waar ze moe van wordtquote:Op woensdag 11 december 2019 14:36 schreef utopia2.0 het volgende:
Merel had Dj les.....Yeah right...
quote:Op woensdag 11 december 2019 14:37 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ga jij stemmen eigenlijk, en als je zou stemmen, wie?
Ik vermoed ook van niet 😉quote:
😜quote:Op woensdag 11 december 2019 14:23 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Die gaan twee dagen op zwart en als de rookwolken zijn opgetrokken heeftgewonnen.
Door die dansjes en beentjes wijd, staat ze nu in de finale...Ik kan mij echt niets voor de geest halen, wat Franny daar nu verder heeft gedaan in Utopia...quote:Op woensdag 11 december 2019 14:33 schreef mootie het volgende:
Ah, Fran gaat ook nog een dansje doen.
Maar als je zo keer op keer ontevreden bent,waarom ga je dan zelf niet op een ander forum?quote:Op woensdag 11 december 2019 14:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou, ik lees alleen maar wat cossers gaan stemmen, keer op keer hetzelfde verhaal. Over de streams staat er niks meer.
De ik wil blijven bandana heeft het m gedaanquote:Op woensdag 11 december 2019 14:37 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Door die dansjes en beentjes wijd, staat ze nu in de finale...Ik kan mij echt niets voor de geest halen, wat Franny daar nu verder heeft gedaan in Utopia...
En dat heeft het over ontopic en niet vermelden wat je gestemd hebt. Wat moet ik met topics van Huize Avondrood dan?quote:Op woensdag 11 december 2019 14:31 schreef mootie het volgende:
Pik tegen een vrouw..quote:Op woensdag 11 december 2019 14:34 schreef EduardVonRattenstein het volgende:
[..]
Hardstikke ontopic pik
tjaquote:Op woensdag 11 december 2019 14:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus.quote:Op woensdag 11 december 2019 14:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Je bent niet helemaal achterlijk en snapt zelf ook dat het topic naar UTO wordt verplaatst.quote:Op woensdag 11 december 2019 14:38 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
En dat heeft het over ontopic en niet vermelden wat je gestemd hebt. Wat moet ik met topics van Huize Avondrood dan?
Kost het een piek zo dan, ze durven welquote:Op woensdag 11 december 2019 14:04 schreef renevanlaaren het volgende:
Ik heb gemengde gevoelens. Aan de ene kant is het toch ook weer op de streams dus onn, maar aan de andere kant is het verwarrend door elkaar heen...Daar komt bij dat het nog maar een paar dagen is..quote:Op woensdag 11 december 2019 14:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Die is nou net de hele tijd bezig voor het dinerquote:Op woensdag 11 december 2019 14:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die doet liever iets voor zichzelf dan dat ze moet werken waar ze moe van wordt
Durf het bijna niet te zeggen , het begint met een Nquote:Op woensdag 11 december 2019 14:37 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Door die dansjes en beentjes wijd, staat ze nu in de finale...Ik kan mij echt niets voor de geest halen, wat Franny daar nu verder heeft gedaan in Utopia...
zoveel users zijn er ook niet meer over, dus het is zo gebeurdquote:Op woensdag 11 december 2019 14:39 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb gemengde gevoelens. Aan de ene kant is het toch ook weer op de streams dus onn, maar aan de andere kant is het verwarrend door elkaar heen...Daar komt bij dat het nog maar een paar dagen is..
en dan nog voel ik me niet geroepen om daar ook dan te gaan schrijven over het stemmen.quote:Op woensdag 11 december 2019 14:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Je bent niet helemaal achterlijk en snapt zelf ook dat het topic naar UTO wordt verplaatst.
GM allenquote:Op woensdag 11 december 2019 14:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat ik net al memoreerde. Eerst haar uiterlijk en dan komen de minder bedeelden van onze maatschappij aan bod..quote:Op woensdag 11 december 2019 14:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die doet liever iets voor zichzelf dan dat ze moet werken waar ze moe van wordt
whehehequote:Op woensdag 11 december 2019 14:31 schreef mootie het volgende:
Weten we nog?quote:Op woensdag 11 december 2019 14:37 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik doe niet aan bijgeloof, dat brengt ongeluk.
kan ze Moeder Theresa gaan spelen met dr "kinders"quote:Op woensdag 11 december 2019 14:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wat ik net al memoreerde. Eerst haar uiterlijk en dan komen de minder bedeelden van onze maatschappij aan bod..
Gewoon niet doen , alleen op de site maar Dotquote:Op woensdag 11 december 2019 14:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kost het een piek zo dan, ze durven wel
Dat is niet fair. Alle dames hebben hun haar en make-up al gedaan. Ger heeft net een tijd staan tutten.quote:Op woensdag 11 december 2019 14:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wat ik net al memoreerde. Eerst haar uiterlijk en dan komen de minder bedeelden van onze maatschappij aan bod..
Ik sluit mij hier bij aan...quote:Op woensdag 11 december 2019 14:39 schreef Verida het volgende:
[..]
tja
Als je jarenlang met een aantal cossers hier de topics hebt gevuld, is het misschien nog wel leuk ook om te lezen wie er nu daadwerkelijk favoriet is bij welke cosser.
op de streams gebeurt toch geen drol meer
Is ook geen plaats voor mannenquote:Op woensdag 11 december 2019 14:38 schreef mootie het volgende:
Brandon lijkt een tikje de weg kwijt te zijn in de keuken.
Dus wel een beetje achterlijk ...... pas op Kikker want ik ben gek op kikkerbilletjes, vooral van die dikkequote:Op woensdag 11 december 2019 14:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Je bent niet helemaal achterlijk en snapt zelf ook dat het topic naar UTO wordt verplaatst.
Van mij ook hoor. Zoveel valt er over de streams niet veel te vertellen en zoals je al zegt het gaat daar ook steeds over de stemmingenquote:Op woensdag 11 december 2019 14:34 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze heeft zich in de finale geneukt....Klopt....Niets aan gelogen.quote:Op woensdag 11 december 2019 14:40 schreef PTLe het volgende:
[..]
Durf het bijna niet te zeggen , het begint met een N
Grappig, het gaat totaal niet over stemmen vandaag. Af en toe even, en voor de rest over het diner.quote:Op woensdag 11 december 2019 14:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van mij ook hoor. Zoveel valt er over de streams niet veel te vertellen en zoals je al zegt het gaat daar ook steeds over de stemmingen
Moeder Theresa vergelijken met Merel....Schaam je Braam....In de hoek.....NUquote:Op woensdag 11 december 2019 14:41 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
kan ze Moeder Theresa gaan spelen met dr "kinders"
Best wel vaak, en over het diner en over de finalequote:Op woensdag 11 december 2019 14:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Grappig, het gaat totaal niet over stemmen vandaag. Af en toe even, en voor de rest over het diner.
Je vind het toch niet erg, dat ik geen euro cent uitgeef aan smsen, heb alleen gratis gestemd op Gerrit.quote:Op woensdag 11 december 2019 14:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
De kosten per telefonisch uitgebrachte stem bedragen 0,90 euro plus eventuele kosten voor het gebruik van de (mobiele) telefoon. De kosten voor een per sms uitgebrachte stem bedragen 0,99 euro plus eventuele kosten voor het gebruik van de mobiele telefoon.
De via de telefoon uitgebrachte stemmen tellen voor 45% mee bij het bepalen van de winnaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
daar zat ik alquote:Op woensdag 11 december 2019 14:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Moeder Theresa vergelijken met Merel....Schaam je Braam....In de hoek.....NU
Ze sporen niet, dat wordt veel bitcoins inleveren voor Jessiequote:Op woensdag 11 december 2019 14:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
Zeker wel fair. Haar eerste woorden na het voorlezen van die brief waren, eerst mijn haar stylen en dan komt dat andere(eten voorbereiden) wel. Dat mag en kan natuurlijk ook wel, maar hoe het haar strot uitkwam, was voor mij genoeg om dit te veronderstellen.quote:Op woensdag 11 december 2019 14:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is niet fair. Alle dames hebben hun haar en make-up al gedaan. Ger heeft net een tijd staan tutten.
`moeder´theresa, heeft trouwens ook het een en ander achterover gedrukt, die was niet zo heilig als de meeste mensen denken maw een kleine rat, dus gelijk aan......quote:Op woensdag 11 december 2019 14:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Moeder Theresa vergelijken met Merel....Schaam je Braam....In de hoek.....NU
Superquote:Op woensdag 11 december 2019 14:46 schreef BarryOSeven het volgende:
Op Brandon gestemd. Wil graag de koppen zien van de overige 4 smiechten wanneer hij de titel pakt.
gaan ze niet stoken daar, moeten de gasten ook met jassen aan zitten, of komt er nog een warmte blazerquote:
quote:Op woensdag 11 december 2019 14:46 schreef BarryOSeven het volgende:
Op Brandon gestemd. Wil graag de koppen zien van de overige 4 smiechten wanneer hij de titel pakt.
Ja idem. Er gaat geen euro van mij naar Talpa. Die streams waren al duur zat voor wat je zien kon.quote:
Nouquote:Op woensdag 11 december 2019 14:50 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja idem. Er gaat geen euro van mij naar Talpa. Die streams waren al duur zat voor wat je zien kon.
Ik volgquote:Op woensdag 11 december 2019 14:46 schreef BarryOSeven het volgende:
Misschien loopt ze met dat ding uit de vensterbankquote:Op woensdag 11 december 2019 14:53 schreef Bramenstruik het volgende:
ik kan dat gekreun en gehijg van Hiske echt niet meer verdragen, ik zou echt wel eens willen weten waar dat vandaan komt
Storend is dat he, alof z e constant lucht te kort heeftquote:Op woensdag 11 december 2019 14:53 schreef Bramenstruik het volgende:
ik kan dat gekreun en gehijg van Hiske echt niet meer verdragen, ik zou echt wel eens willen weten waar dat vandaan komt
Jip per sms, per telefoon of via de bewonerspagina op de Utopia site. Dat laatste is gratis, de rest moet je betalenquote:Op woensdag 11 december 2019 14:54 schreef Mrsloveable het volgende:
Oh er kan dus al gestemd worden op de 5 finalisten
quote:Op woensdag 11 december 2019 14:55 schreef PTLe het volgende:
[..]
Misschien loopt ze met dat ding uit de vensterbank
Jij snapt hem Braamquote:Op woensdag 11 december 2019 14:56 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]ik weet welke je bedoelt (Fritsie) ik zag het eerst niet eens
nou nee erger, dat er ieder moment een hele grote lading groene kots eruit kan spuiten, zou bij haar altijd met een emmer in de buurt lopenquote:Op woensdag 11 december 2019 14:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Storend is dat he, alof z e constant lucht te kort heeft
Jij maakt het helemaal spannendquote:Op woensdag 11 december 2019 14:57 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nou nee erger, dat er ieder moment een hele grote lading groene kots eruit kan spuiten, zou bij haar altijd met een emmer in de buurt lopen
Ik denk dat je meer aan een paraplu hebt.quote:Op woensdag 11 december 2019 14:57 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nou nee erger, dat er ieder moment een hele grote lading groene kots eruit kan spuiten, zou bij haar altijd met een emmer in de buurt lopen
trek ik die emmer wel over mn kopquote:Op woensdag 11 december 2019 14:59 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik denk dat je meer aan een paraplu hebt.
quote:Op woensdag 11 december 2019 15:00 schreef Bramenstruik het volgende:
OMG dineetje, wat een drama ik deed dat tot een jaar geleden iedere zondag, 3 gangenmenu voor de eenzame ouderen, opkomst was vaak rond de twintig mensen, en deed er ook nog spelletjes tussendoor
Goeie.quote:Op woensdag 11 december 2019 15:00 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
trek ik die emmer wel over mn kop
Dat is nog niet bekend.quote:Op woensdag 11 december 2019 15:01 schreef Mrsloveable het volgende:
Als er nu al gestemd kan worden, dan is volgende week ook al finale
Dat dan ook de bewoners zelf moeten stemmen op zijn of haar favoriete bewonerquote:Op woensdag 11 december 2019 15:04 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
De lijnen zijn tot donderdag 18 dec 10.00 geopend.
Je zou denken de vrijdag daarna dan.
Zij moet toch iets mankeren...snap best dat t allemaal veel luider klinkt door de microfoon maar gezond klinkt t niet...quote:Op woensdag 11 december 2019 14:57 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
10 uur lijnen dicht en dan 12 uur stemmen of de vrijdag stemmen kan ook nog.quote:Op woensdag 11 december 2019 15:05 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat dan ook de bewoners zelf moeten stemmen op zijn of haar favoriete bewoner
En Brandon tegen iedereen die binnen komt : Como Estaquote:Op woensdag 11 december 2019 14:39 schreef EduardVonRattenstein het volgende:
[..]
Deed dylan ook altijd om maar soort van ontopic te blijven
Stemmen met paspoort kan tot maandag 16 december....quote:Op woensdag 11 december 2019 15:04 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
De lijnen zijn tot donderdag 18 dec 10.00 geopend.
Je zou denken de vrijdag daarna dan.
Ik plaats net wat er in de Utopiakrant staat.quote:Op woensdag 11 december 2019 15:06 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Stemmen met paspoort kan tot maandag 16 december....
Die heeft ook weer een woordje. Wijsdoener.quote:Op woensdag 11 december 2019 15:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En Brandon tegen iedereen die binnen komt : Como Esta
hou maar op, ik zit vol insinuaties, ik denk dat ze boulimia heeft, ze vreet zichzelf het schompes, valt alleen maar af, en haar zelfbeeld is belabberd, die kotst zich een ongeluk, maar nogmaals, aanname van mijquote:Op woensdag 11 december 2019 15:05 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
Zij moet toch iets mankeren...snap best dat t allemaal veel luider klinkt door de microfoon maar gezond klinkt t niet...
Wat daar dus staat.quote:Op woensdag 11 december 2019 15:07 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik plaats net wat er in de Utopiakrant staat.
Servetjes vouwenquote:Op woensdag 11 december 2019 14:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Die is nou net de hele tijd bezig voor het diner
Das l*llig .. heb alleen een ID-kaart.quote:Op woensdag 11 december 2019 15:06 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Stemmen met paspoort kan tot maandag 16 december....
Oh, doe ff je BSN, stem ik wel voor jequote:Op woensdag 11 december 2019 15:09 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Das l*llig .. heb alleen een ID-kaart.
Tja,echt kotsend vond ik t niet klinken...meer totaaaaaal amechtig,gebrek aan conditie,adem...ze heeft iets iig.quote:Op woensdag 11 december 2019 15:08 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
hou maar op, ik zit vol insinuaties, ik denk dat ze boulimia heeft, ze vreet zichzelf het schompes, valt alleen maar af, en haar zelfbeeld is belabberd, die kotst zich een ongeluk, maar nogmaals, aanname van mij
of je pincodequote:Op woensdag 11 december 2019 15:10 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Oh, doe ff je BSN, stem ik wel voor je
ja hahahaha, mss spiegel ik het, en moet IK er van kotsenquote:Op woensdag 11 december 2019 15:11 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
Tja,echt kotsend vond ik t niet klinken...meer totaaaaaal amechtig,gebrek aan conditie,adem...ze heeft iets iig.
Dat staat er ook. Tot maandag 16 december kunnen de paspoorthouders stemmen....quote:Op woensdag 11 december 2019 15:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Lol ik denk dat je een tikfout maakte, jij schreef maandag 16 dec.
Neu, moet ik weer een pas scimmen.quote:
Ik zie het, maar bellen kan tot 18 dec. Ik ga van die datum uit.quote:Op woensdag 11 december 2019 15:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat staat er ook. Tot maandag 16 december kunnen de paspoorthouders stemmen....
Er is maandag al een stemming maar de telefoonlijnen blijven gewoon open voor je favoriet. Dus maandag stemming door de paspoorthouders.quote:Op woensdag 11 december 2019 15:13 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik zie het, maar bellen kan tot 18 dec. Ik ga van die datum uit.
Lijkt me sterk dat ze gaan stemmen en dat je dan nog 2 dagen kan bellen voor je favoriet.
Dat zou kunnenquote:Op woensdag 11 december 2019 15:11 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja hahahaha, mss spiegel ik het, en moet IK er van kotsen
Nee dat kan nu al.quote:Op woensdag 11 december 2019 15:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Er is maandag al een stemming maar de telefoonlijnen blijven gewoon open voor je favoriet. Dus maandag stemming door de paspoorthouders.
Nee.quote:Op woensdag 11 december 2019 15:17 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Nee dat kan nu al.
Ow het is niet donderdag maar woensdag dat die lijnen sluiten.
Nieuw vermoeden: Woensdag 10 uur lijnen dicht streams op zwart, 12 uur finale stemming inwoners en vrijdag in de uitzending.
Er komen meerdere fases aan. SMS'ers hebben langere tijd om te stemmen dan PS.quote:Op woensdag 11 december 2019 15:22 schreef Mrsloveable het volgende:
Dus mensen die stemmen via hun telefoon hebben langere de tijd ook best krom
Tja ik gun het die andere nietquote:Op woensdag 11 december 2019 15:23 schreef Bramenstruik het volgende:
Awww het wordt erger en erger, Brandon gaat dus winnen![]()
![]()
![]()
Ik heb ook op hem gestemd.quote:Op woensdag 11 december 2019 15:23 schreef Bramenstruik het volgende:
![]()
![]()
Ja ik Gerrit dan maar, maar ik snap het ding verders wel jaquote:Op woensdag 11 december 2019 15:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Tja ik gun het die andere niet
Die betalen daar wel ¤1,- voor.quote:Op woensdag 11 december 2019 15:22 schreef Mrsloveable het volgende:
Dus mensen die stemmen via hun telefoon hebben langere de tijd ook best krom
dat is zo, maar ik denk dat ik andere criteria hanteer, maar snap echt wel waar het vandaan komtquote:Op woensdag 11 december 2019 15:24 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik heb ook op hem gestemd.
Ik heb van hem het minste last en hij heeft in elk geval nog echt gebouwd en veel geholpen.
Merel er uit had beter geweestquote:Op woensdag 11 december 2019 15:24 schreef Bramenstruik het volgende:
ik vnd het jammer Marisje eruit
Ja, ik vrees t ergste...zo onbeduidende onverstaanbare brave Brandsonquote:Op woensdag 11 december 2019 15:23 schreef Bramenstruik het volgende:
![]()
![]()
ondanks Marisje haar gelieg, kon ze ook heel eerlijk zijn, jammer dat ze er te laat in kwam, want ze groeide, topwijffiequote:
Het is niet zo dat ik Brandon top vind, maar ik vind de anderen nog minder.quote:Op woensdag 11 december 2019 15:26 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat is zo, maar ik denk dat ik andere criteria hanteer, maar snap echt wel waar het vandaan komt
Ja precies dat dus Gizmoquote:Op woensdag 11 december 2019 15:24 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik heb ook op hem gestemd.
Ik heb van hem het minste last en hij heeft in elk geval nog echt gebouwd en veel geholpen.
ja precies, ik heb hetzelfdequote:Op woensdag 11 december 2019 15:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Het is niet zo dat ik Brandon top vind, maar ik vind de anderen nog minder.
Ja en?quote:Op woensdag 11 december 2019 15:27 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
Ja, ik vrees t ergste...zo onbeduidende onverstaanbare brave Brandson
Mwoah,ik vond hier niet leuk gek...wel gek maar onaangenaam gekquote:Op woensdag 11 december 2019 15:27 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ondanks Marisje haar gelieg, kon ze ook heel eerlijk zijn, jammer dat ze er te laat in kwam, want ze groeide, topwijffie
quote:Op woensdag 11 december 2019 15:28 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja precies, ik heb hetzelfde
nou ja, Gerrit, want hij is toch wel de eerste die ballen heeft getoond, dus voor mij Gerrit, en wat iedereen verders doet, snap ik ookquote:
En dat mogen we waarschijnlijk niet meer volgen op de streams, maar via de uitzending..quote:Op woensdag 11 december 2019 15:06 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
10 uur lijnen dicht en dan 12 uur stemmen of de vrijdag stemmen kan ook nog.
Dat is nog niet duidelijk.quote:Op woensdag 11 december 2019 15:27 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
Ja, ik vrees t ergste...zo onbeduidende onverstaanbare brave Brandson
Hij was altijd aan het werk , daarom , maar er zit eigenlijk niemand bij die moet winnen .quote:Op woensdag 11 december 2019 15:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Het is niet zo dat ik Brandon top vind, maar ik vind de anderen nog minder.
quote:Op woensdag 11 december 2019 15:29 schreef cobain1994 het volgende:
Even lekker dom doen....
[ afbeelding ]
Zit er dik in.quote:Op woensdag 11 december 2019 15:29 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En dat mogen we waarschijnlijk niet meer volgen op de streams, maar via de uitzending..
quote:Op woensdag 11 december 2019 14:16 schreef mootie het volgende:
UTO / Wie gaat er winnen?
Kut, verkeerde subforum!
in het begin ik ook, en loop soms een beetje te trollen, maar toch ik vond haar steeds leuker wordenquote:Op woensdag 11 december 2019 15:29 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
Mwoah,ik vond hier niet leuk gek...wel gek maar onaangenaam gek
Accountmanager, moet er nog om lachen.quote:Op woensdag 11 december 2019 15:29 schreef cobain1994 het volgende:
Even lekker dom doen....
[ afbeelding ]
Ja joh t is sowieso kiezen uit 5 slechte maar als t dan moet dan stem ik nog eerder op Hiske of Gerrit....quote:
Nee joh we aan er niet moeilijk over doen de laatste week.quote:Op woensdag 11 december 2019 15:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik had er zeker een uitlegje bij moeten zetten
heb jij dat ook altijd dat je die dingen in moet vullen? Rare tekens "i am not a robot" en daar gewoon niet doorheen komt?quote:Op woensdag 11 december 2019 15:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik had er zeker een uitlegje bij moeten zetten
Op de streams gaat het totaal niet over stemmenquote:Op woensdag 11 december 2019 15:32 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Nee joh we aan er niet moeilijk over doen de laatste week.
Het gaat continu over de stemmingen en het leeft heel erg.
De eerste die ballen toonde was LexC.quote:Op woensdag 11 december 2019 15:29 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nou ja, Gerrit, want hij is toch wel de eerste die ballen heeft getoond, dus voor mij Gerrit, en wat iedereen verders doet, snap ik ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |