Voor een nono of tegen een nono?quote:Op woensdag 11 december 2019 12:18 schreef Maria44 het volgende:
Vanaf vandaag 14.00 uur kunnen we stemmen, joepie
Denk dat ze expres wachten met bekendmaken tot ze heel dicht bij het eind zitten.quote:Op woensdag 11 december 2019 12:01 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
ja bij toeval zag ik dat ineens, ik hield mij helemaal niet met de uitzendingen bezig. Las over die 1554 uitzendingen, ging kijken bij welke ze toen zaten en dacht, krijg nu wat, niemand dit eerder opgevallen haha. Best bijzonder ook dat ze het nog steeds niet officieel hebben bevestigd wanneer het echt is afgelopen
Nog niet bekend. Alleen dat de finale is begonnen en dat we mogen stemmen vanaf 14.00 uur.quote:Op woensdag 11 december 2019 12:21 schreef utopia2.0 het volgende:
Heb ik weer. Mis verdomme alles. Moest schijten lol. Wanneer is de einddatum??
Hopen dat ie daar heel lang heeft gelegen.quote:Op woensdag 11 december 2019 12:21 schreef ANTPQ-36 het volgende:
USB stick weer gevonden, lag buiten
Nog niet? Houden ons wel in spanning zeg..bbrrrrquote:
Ik ook niet.quote:Op woensdag 11 december 2019 12:21 schreef formule het volgende:
Ik ga niet stemmen, dat jullie het even weten
Niet gezegdquote:Op woensdag 11 december 2019 12:21 schreef utopia2.0 het volgende:
Ok thxquote:Op woensdag 11 december 2019 12:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nog niet bekend. Alleen dat de finale is begonnen en dat we mogen stemmen vanaf 14.00 uur.
zou het leuk vinden een eindfeest met iedereen die in uto1 en 2 hadden gezetenquote:Op woensdag 11 december 2019 12:21 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Denk dat ze expres wachten met bekendmaken tot ze heel dicht bij het eind zitten.
"Nog 3 dagen en jullie gaan allemaal naar huis".
Zoiets.
Het kan net zo goed vandaag stoppen, is echt totale onzin wat er nu allemaal gebeurt in utopia.
Al weken lang gebeurt er geen moer, en nu ineens de ene na de andere stemming.
Geef gewoon een groot eindfeest, en ga lekker thuis gek lopen doen.
Bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 11 december 2019 12:22 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
zou het leuk vinden een eindfeest met iedereen die in uto1 en 2 hadden gezeten
Ok helder, thx Dot...quote:Op woensdag 11 december 2019 12:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet gezegd
Mijn sv
Als alle Utopianen druk bezig zijn met de voorbereiding voor het diner vanavond komt er weer een zwarte envelop binnen
De brief feliciteert de laatste 5 inwoners, ze zitten in de finale.
Hoe de finale er uit gaan zien zullen ze de komende dagen stap voor stap gaan zien
Wat we alvast kunnen verklappen is dat er vanaf vandaag gestemd kan worden via de Utopia site
Via een SMS of bellen, de lijnen gaan om 14 uur open
De Utopianen moeten een finalisten oproep doen er zit een usb stick in de envelop.
Ze moeten zich mooi aan kleden, shownieuws, Trouwe en een persfotograaf komen.
De poort is vanaf nu gesloten. Alleen het diner mag nog doorgaan. De boodschappen en het ophalen van de dieren mag nog wel
Brandon nog het meest van deze groep...quote:Op woensdag 11 december 2019 12:23 schreef Lavenderr het volgende:
Eerlijk gezegd gun ik het niemand van die laatste vijf.
dat dusquote:Op woensdag 11 december 2019 12:23 schreef Lavenderr het volgende:
Ik ook nietquote:Op woensdag 11 december 2019 12:23 schreef Lavenderr het volgende:
Thanks, ook voor de andere SV. Blij mee xquote:Op woensdag 11 december 2019 12:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet gezegd
Mijn sv
Als alle Utopianen druk bezig zijn met de voorbereiding voor het diner vanavond komt er weer een zwarte envelop binnen
Hoe de finale er uit gaan zien zullen ze de komende dagen stap voor stap gaan zien
Wat we alvast kunnen verklappen is dat er vanaf vandaag gestemd kan worden via de Utopia site
De Utopianen moeten een finalisten oproep doen er zit een usb stick in de envelop.
De poort is vanaf nu gesloten. Alleen het diner mag nog doorgaan. De boodschappen en het ophalen van de dieren mag nog wel
Ga ik met je mee, verder ook niemandquote:Op woensdag 11 december 2019 12:23 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Brandon nog het meest van deze groep...
YW, dacht kruip nog een keer in de pen voor de finalequote:Op woensdag 11 december 2019 12:24 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Thanks, ook voor de andere SV. Blij mee x
quote:Op woensdag 11 december 2019 12:21 schreef utopia2.0 het volgende:
Klopt! Tim had moeten winnen!quote:Op woensdag 11 december 2019 12:23 schreef Lavenderr het volgende:
Welnee, alleen met wethouder Hekking spelen..quote:Op woensdag 11 december 2019 12:27 schreef Disana het volgende:
Ik gun het Gerrit wel. Die heeft op Jessie na de meeste tv gemaakt.
Ik gun het alleen brandon eigenlijk, hij was wel veel op de achtergrond maar hij is wel diegene die gebouwd heeft aan utopia, soms niet helemaal goed maar hij deed het wel. Plus zijn gedrag, voor mij de winnaarquote:Op woensdag 11 december 2019 12:23 schreef Lavenderr het volgende:
quote:Op woensdag 11 december 2019 12:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet gezegd
Mijn sv
❤👍quote:Op woensdag 11 december 2019 12:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
YW, dacht kruip nog een keer in de pen voor de finale
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |