SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ik heb het al eerder gezegd, op volle sterkte is dit Ajax aan de bal echt top en een lust voor het oog, zonder bal is het gewoon ondermaats en als het dan tegen zit met blessures en vorm breekt dat laatste je op.quote:Op woensdag 11 december 2019 01:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Kan prima hoor. Genoeg kwaliteit als iedereen een beetje fit blijft. Jullie zijn vorig jaar natuurlijk enorm verwend met de, volkomen terechte, halve finale. Dat had zelfs de finale moeten zijn. De finale halen in de EL is vooral gevoelsmatig een stuk minder uiteraard, maar alsnog enorm knap en zeker haalbaar.![]()
hoogmoed? welke precies?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Dat we wel even kampioen zouden worden dit jaar enzo....quote:Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
en die kans is nu verkeken?quote:Op woensdag 11 december 2019 08:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat we wel even kampioen zouden worden dit jaar enzo....FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
wat heeft dat te maken met het kampioenschap dan?quote:Op woensdag 11 december 2019 08:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Overwinteren in de CL wel iig.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Moet je even los van elkaar zien. tactisch KNVB cursus genie Erik Ten Hag jongens! Lekker ballen hossen en hopen op goed PSv geluk jongens! Fuck de jeugd jwzquote:Op woensdag 11 december 2019 08:52 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
klaasjan en siem zijn niet dit jaar ingekocht he.![]()
Die engerd die altijd bij de ingang van de super staat.![]()
Op donderdag spelen, minder rust richting het weekend.quote:Op woensdag 11 december 2019 08:54 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
wat heeft dat te maken met het kampioenschap dan?Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Rare topictitel, ik heb geen hoogmoed gezien. Wel een totaal niet draaiend elftal dat het gemis van zowel Promes als Neres niet kan opvangen. En als je dan ook nog met jongens als Veltman en Siem de Jong speelt lever je wel heel veel in.
Je zag al tegen Twente en vooral Willem II dat ze ineens een ander soort spel gaan spelen waardoor ze veel meer voorspelbaar en veel makkelijker te verdedigen zijn. Gisteren ook niet of nauwelijks kansen gecreëerd.
EL kan me gestolen worden verder, maar ik berust er ook wel in dat het 1,5 jaar durende voetbalgenot voorbij is. Wachten op een volgende ploeg die goed in elkaar valt, dit gaan we niet snel weer zien."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
je hebt gelijk, kampioenschap kunnen we wel vergetenquote:Op woensdag 11 december 2019 08:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op donderdag spelen, minder rust richting het weekend.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
dit gebeurt altijd, iedereen hier is realistisch en als het dan mis gaat, worden we uitgelachen omdat er hoogmoed zijn zijn geweest.quote:Op woensdag 11 december 2019 08:56 schreef TAV74 het volgende:
Rare topictitel, ik heb geen hoogmoed gezien. Wel een totaal niet draaiend elftal dat het gemis van zowel Promes als Neres niet kan opvangen.
Je zag al tegen Twente en vooral Willem II dat ze ineens een ander soort spel gaan spelen waardoor ze veel meer voorspelbaar en veel makkelijker te verdedigen zijn. Gisteren ook niet of nauwelijks kansen gecreëerd.
EL kan me gestolen worden verder, maar ik berust er ook wel in dat het 1,5 jaar durende voetbalgenot voorbij is. Wachten op een volgende ploeg die goed in elkaar valt, dit gaan we niet snel weer zien.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
zou wel weer eens fijn zijn als we komende wedstrijd weer eens gaan scoren.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Moet je vooral Siem en Klaas erin gooien!quote:Op woensdag 11 december 2019 08:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
zou wel weer eens fijn zijn als we komende wedstrijd weer eens gaan scoren.
Die engerd die altijd bij de ingang van de super staat.![]()
valt ook niet mee als er maanden niks te trollen isquote:Op woensdag 11 december 2019 08:57 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dit gebeurt altijd, iedereen hier is realistisch en als het dan mis gaat, worden we uitgelachen omdat er hoogmoed zijn zijn geweest.![]()
Dat de campagne van Ajax niet goed genoeg was daar ben ik het niet helemaal mee eens. Het ligt dicht bij elkaar op dit niveau en als je dan tegen Chelsea extreem veel pech hebt met de arbitrage dan is dat wel bepalend.![]()
maar kom dan in ieder geval met een goede trol.quote:Op woensdag 11 december 2019 08:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
valt ook niet mee als er maanden niks te trollen isFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Als je gisteren had gewonnen was er niets aan de hand geweest. Vooral de blessures van Promes en Neres breken je hier dus op.quote:Op woensdag 11 december 2019 08:59 schreef Pleun2011 het volgende:
Dat de campagne van Ajax niet goed genoeg was daar ben ik het niet helemaal mee eens. Het ligt dicht bij elkaar op dit niveau en als je dan tegen Chelsea extreem veel pech hebt met de arbitrage dan is dat wel bepalend.![]()
nee joh, zo slecht was het allemaal niet. valt gisteren de 1-1 dan kan je na de winterstop emt Neres en promes gewoon weer hoge ogen gooien.quote:Op woensdag 11 december 2019 08:59 schreef Pleun2011 het volgende:
Dat de campagne van Ajax niet goed genoeg was daar ben ik het niet helemaal mee eens. Het ligt dicht bij elkaar op dit niveau en als je dan tegen Chelsea extreem veel pech hebt met de arbitrage dan is dat wel bepalend.
nu gewoon pech en hopen dat er in ieder geval ver gekomen wordt in de EL. boeit mij persoonlijk niet zo veel, maar is wel een kleine pleister op de wond.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Gisteren was het ondermaats, maar over de hele poule gezien was het prima op niveau. Die ene minuut tegen Chelsea is beslissend geweest.quote:Op woensdag 11 december 2019 08:59 schreef Pleun2011 het volgende:
Dat de campagne van Ajax niet goed genoeg was daar ben ik het niet helemaal mee eens. Het ligt dicht bij elkaar op dit niveau en als je dan tegen Chelsea extreem veel pech hebt met de arbitrage dan is dat wel bepalend."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Maanden heb je ze niet gehoord en gezien en nu kunnen ze eindelijk weer los en zijn ze er weer als de kippen bij.quote:Op woensdag 11 december 2019 08:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
valt ook niet mee als er maanden niks te trollen isAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
10 punten halen in de poule in de CL is helemaal niet slecht. Er zijn ploegen met minder die wel door zijn.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
LOL Siem, ben jij dat?quote:Op woensdag 11 december 2019 09:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maanden heb je ze niet gehoord en gezien en nu kunnen ze eindelijk weer los en zijn ze er weer als de kippen bij.
Die engerd die altijd bij de ingang van de super staat.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: