Uiteraard, maar dan kun je in elk geval niet vanaf het begin al op uitslag X spelen.quote:Op woensdag 11 december 2019 08:04 schreef gianni61 het volgende:
om het eerlijk te houden zouden alle 3 de wedstrijden inderdaad tegelijk moeten zijn. Al is dat natuurlijk ook niet 100% omdat iedereen toch live de andere wedstrijden in de gaten kan houden.
Maar dat is gelijk bij Spanje-Zweden, vandaar de vraag toch?quote:Op woensdag 11 december 2019 07:58 schreef Symphonic het volgende:
Volgens mij tellen onderlinge resultaten. Het is niet zo makkelijk uit te rekenen allemaal.
Niet op Ziggo denk ik nee.quote:Op woensdag 11 december 2019 08:23 schreef Coelho het volgende:
De andere wedstrijden in de poule worden niet uitgezonden?
Als Servie zou winnen maakt de uitslag van Noorwegen - Duitsland niet meer uitquote:Op woensdag 11 december 2019 08:23 schreef heywoodu het volgende:
Oh, maakt Servië - Denemarken ook nog uit?
laten we eerlijk zijn: daar snapt niemand toch wat van, incl de spelers. volstrekte willekeur / onduidelijkheid.quote:Op woensdag 11 december 2019 08:08 schreef Symphonic het volgende:
Fijne arbitrage weer...
Ik vind het niveau echt om te janken
Dit dus. Als Servië wint, is Nederland door ongeacht het resultaat bij Noorwegen-Duitsland. Als Servië niet wint, moet Noorwegen-Duitsland een winnaar opleveren.quote:Op woensdag 11 december 2019 08:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als Servie zou winnen maakt de uitslag van Noorwegen - Duitsland niet meer uit
Als ze heel precies gaan hahdhaven lopen mensen ook te klagen over spelbederf........quote:Op woensdag 11 december 2019 08:25 schreef manny het volgende:
[..]
laten we eerlijk zijn: daar snapt niemand toch wat van, incl de spelers. volstrekte willekeur / onduidelijkheid.
In positieve of negatieve zin?quote:Op woensdag 11 december 2019 08:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als Servie zou winnen maakt de uitslag van Noorwegen - Duitsland niet meer uit
Ah, duidelijkquote:Op woensdag 11 december 2019 08:25 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dit dus. Als Servië wint, is Nederland door ongeacht het resultaat bij Noorwegen-Duitsland. Als Servië niet wint, moet Noorwegen-Duitsland een winnaar opleveren.
vond het best meevallen. Soms wat zwaar bestraft, maar over het algemeen niet slecht.quote:Op woensdag 11 december 2019 08:25 schreef manny het volgende:
[..]
laten we eerlijk zijn: daar snapt niemand toch wat van, incl de spelers. volstrekte willekeur / onduidelijkheid.
quote:In the group stage, teams are ranked according to points (2 points for a win, 1 point for a draw, 0 points for a loss). After completion of the group stage, if two or more teams have scored the same number of points, the ranking will be determined as follows:[10]
Highest number of points in matches between the teams directly involved;
Superior goal difference in matches
between the teams directly involved;
Highest number of goals scored in matches between the teams directly involved (or in the away match in case of a two-team tie);
Superior goal difference in all matches of the group;
Highest number of plus goals in all matches of the group;
If the ranking of one of these teams is determined, the above criteria are consecutively followed until the ranking of all teams is determined. If no ranking can be determined, a decision shall be obtained by IHF through drawing of lots.
During the group stage, only criteria 4–5 apply to determine the provisional ranking of teams.
ik bedoel in het algemeen. bij alle wedstrijden. mijn (leken) beleving is in ieder geval:quote:Op woensdag 11 december 2019 08:25 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Als ze heel precies gaan hahdhaven lopen mensen ook te klagen over spelbederf........
Heeft de NOS het (weer) fout, of is gelijkspel van Servië ook al genoeg?quote:De Nederlandse handbalsters staan op de drempel van de halve finales bij het wereldkampioenschap in Japan. In het afsluitende duel van de tweede groepsfase werd Zuid-Korea overtuigend met 40-33 opzijgezet.
Ondanks de vreugde na afloop is Nederland nog niet helemaal zeker van plaatsing bij de laatste vier. Of Oranje ook daadwerkelijk toegang krijgt tot de halve finales wordt in de komende uren duidelijk.
Als Denemarken niet wint van Servië, is Nederland al zeker van de halve finales. Winnen de Deense vrouwen wel, dan is de kans op uitschakeling van Oranje nog steeds klein. Alleen als Noorwegen-Duitsland in een gelijkspel eindigt, moeten de Nederlands handbalsters alsnog de koffers pakken.
NOS faalt.quote:Op woensdag 11 december 2019 08:56 schreef franklop het volgende:
[..]
Heeft de NOS het (weer) fout, of is gelijkspel van Servië ook al genoeg?
Deels eens, maar beslissingen zijn nu eenmaal multi-interpretabel. Denk dat het belangrijk is om te weten dat je bij het handbal gewoon vooruit, van de goal af mag verdedigen en dat daarbij vrij veel wordt toegelaten. Het is dus niet zo dat vasthouden altijd hetzelfde bestraft moet worden, want het ligt er dus ook echt aan hoe je vasthoudt.quote:Op woensdag 11 december 2019 08:40 schreef manny het volgende:
[..]
ik bedoel in het algemeen. bij alle wedstrijden. mijn (leken) beleving is in ieder geval:
er is een wedstrijd gaande
er word gefloten
het is mij een raadsel waarvoor want ik zie meestal meerdere overtredingen van beide kanten.
de scheidsrechter wijst een kant op
we gaan weer verder
Als ik ga letten op zaken als hoeveel passen je mag zetten met de bal in je handen of mag je nog schieten na dat je geland bent in de cirkel dan wordt het (voor mij in ieder geval) helemaal een raadsel.
snap ik, en dat fysieke maakt handbal ook wel leuker.quote:Op woensdag 11 december 2019 09:06 schreef TheArt het volgende:
[..]
Deels eens, maar beslissingen zijn nu eenmaal multi-interpretabel. Denk dat het belangrijk is om te weten dat je bij het handbal gewoon vooruit, van de goal af mag verdedigen en dat daarbij vrij veel wordt toegelaten. Het is dus niet zo dat vasthouden altijd hetzelfde bestraft moet worden, want het ligt er dus ook echt aan hoe je vasthoudt.
Gewonnenquote:Op woensdag 11 december 2019 09:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat hebben onze dames gedaan. Geen zin om heel veel terug te lezen naar een uitslag.
quote:
Ik heb zelf op hoog niveau gefloten, maar er worden hier talloze cirkelfouten, loopfouten, aanvallende fouten niet gezien/bestraft. Aanvallende fouten worden zelfs vaak beloond met een strafworp...quote:Op woensdag 11 december 2019 08:25 schreef manny het volgende:
[..]
ha leuk, iemand met ervaring vanuit scheidsrechterperspectief. dan meteen even een vraag:quote:Op woensdag 11 december 2019 09:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb zelf op hoog niveau gefloten, maar er worden hier talloze cirkelfouten, loopfouten, aanvallende fouten niet gezien/bestraft. Aanvallende fouten worden zelfs vaak beloond met een strafworp...
Net ook, meter cirkel, aanval mag door en Korea krijgt een strafworp... bizar, echt bizar...
Hier op de Nederlandse velden lopen knuppels rond, maar dit slaat alles.
Daarom kijk ik er waarschijnlijk anders naar.quote:Op woensdag 11 december 2019 09:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb zelf op hoog niveau gefloten, maar er worden hier talloze cirkelfouten, loopfouten, aanvallende fouten niet gezien/bestraft. Aanvallende fouten worden zelfs vaak beloond met een strafworp...
Net ook, meter cirkel, aanval mag door en Korea krijgt een strafworp... bizar, echt bizar...
Hier op de Nederlandse velden lopen knuppels rond, maar dit slaat alles.
Maximaal drie passen na de stuit, of 3 seconden de bal vast.quote:Op woensdag 11 december 2019 09:40 schreef manny het volgende:
[..]
ha leuk, iemand met ervaring vanuit scheidsrechterperspectief. dan meteen even een vraag:
hoe in hemelsnaam werkt die loopregel, en wordt die nog gehandhaafd?
Cirkelspeler zijn, ik moet er niet aan denkenquote:Op woensdag 11 december 2019 09:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Daarom kijk ik er waarschijnlijk anders naar.
Ik sta op de cirkel op vrij laag niveau.
Ten opzichte van de scheidsrechters die ik vaak zie, zijn dit allemaal topscheidsrechters
is wel de leukste plek om te verdedigenquote:Op woensdag 11 december 2019 09:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Cirkelspeler zijn, ik moet er niet aan denken
Ik heb het idee dat dit ergens anders over gaat.quote:Op woensdag 11 december 2019 09:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is wel de leukste plek om te verdedigen
Gelijkspel was genoeg geweest.quote:Op woensdag 11 december 2019 11:21 schreef Szura het volgende:
Nederland had gewoon van Denemarken of Duitsland moeten winnen, dan had je nu nergens om hoeven janken.
quote:Op dinsdag 26 november 2019 23:00 schreef de_boswachter het volgende: Dit gaat een deceptie worden. U las het hier voor het eerst.
Deze actquote:Op woensdag 11 december 2019 11:31 schreef de_boswachter het volgende:
LOL en terecht. Deze generatie is wel beetje klaar. Tijd voor de Nussers etc. om er te staan de komende jaren.
de eckte kenners zag het al aankomen overigens
[..]
Omdat ze dan een punt meer hebben?quote:Op woensdag 11 december 2019 11:35 schreef ender_xenocide het volgende:
Maar hoezo staat Noorwegen boven Nederland dan bij gelijkspel?
Telt onderling resultaat niet eerst?
Omdat zij dan 7 punten hebben, en Nederland maar 6.quote:Op woensdag 11 december 2019 11:35 schreef ender_xenocide het volgende:
Maar hoezo staat Noorwegen boven Nederland dan bij gelijkspel?
Telt onderling resultaat niet eerst?
Ja, noem het maar een act joh. Ik ben gewoon reëel. Jij krijgt al een stijfje als er een Nederlands vlaggetje voor een naam of team staat. Doe die Oranje bril eens af.quote:
Niet goed wakker...quote:Op woensdag 11 december 2019 11:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Omdat zij dan 7 punten hebben, en Nederland maar 6.
Doe zelf die Nusser bril af.quote:Op woensdag 11 december 2019 11:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja, noem het maar een act joh. Ik ben gewoon reëel. Jij krijgt al een stijfje als er een Nederlands vlaggetje voor een naam of team staat. Doe die Oranje bril eens af.
Redactie Sport boven z'n naam hebben en dan denken van elke sport verstand te hebbenquote:Op woensdag 11 december 2019 12:01 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Die zelf die Nusser bril af.
Waar heb ik dat gezegd?quote:Op woensdag 11 december 2019 12:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Redactie Sport boven z'n naam hebben en dan denken van elke sport verstand te hebben
(lol)
even kijken of ik nog geld heb op mn unibet accountquote:Op woensdag 11 december 2019 12:18 schreef heywoodu het volgende:
Noteringen voor gelijkspel bij de bookmakers staan gewoon nog op 6 tot zelfs 9.
Duitsers zelf geloven daar ook niet in. Die verwachten gewoon dat Noorwegen er overheen walst.quote:Op woensdag 11 december 2019 12:24 schreef Marcoss het volgende:
Opvallend dat die helemaal niet in een salonremise lijken te geloven inderdaad
Al kan ik me ook voorstellen dat Duitsland blij zou zijn als ze doorgaan, maar toch ook heel graag Rusland willen ontlopen als er enige kans is.
Behoorlijk gezakt al, gisteren zat het nog boven de 10quote:Op woensdag 11 december 2019 12:18 schreef heywoodu het volgende:
Noteringen voor gelijkspel bij de bookmakers staan gewoon nog op 6 tot zelfs 9.
Heb je een linkje?quote:Op woensdag 11 december 2019 12:30 schreef gianni61 het volgende:
nou, de livestream staat aan, we zullen het zien.
wel vpn nodigquote:
Dank je welquote:
De nummer 2 van de poule en dus Duitsland.quote:Op woensdag 11 december 2019 12:41 schreef TheVulture het volgende:
Wie speelt er tegen Rusland bij een gelijkspel? Want dat zullen ze beiden niet willen lijkt me
de nummer 2 dus in dit geval Duitsland.quote:Op woensdag 11 december 2019 12:41 schreef TheVulture het volgende:
Wie speelt er tegen Rusland bij een gelijkspel? Want dat zullen ze beiden niet willen lijkt me
twitter:FemkeHeemskerk twitterde op woensdag 11-12-2019 om 09:51:20Waar kan ik Servië - Denemarken kijken? #DTV #WKHandbal reageer retweet
Femke Heemskerk kijkt ook mee.twitter:FemkeHeemskerk twitterde op woensdag 11-12-2019 om 12:03:32@raymondkoning Ja gelukt... spannend zeg. Straks nog Noorwegen - Duitsland!! ook even linkje zoeken 😂 reageer retweet
4quote:Op woensdag 11 december 2019 12:53 schreef TheVulture het volgende:
Ik kan niet kijken maar is het verschil al groter geweest dan 1?
Als maar iemand wint is het voor ons goedquote:Op woensdag 11 december 2019 13:00 schreef Rewimo het volgende:
Maakt het nog iets uit wie er wint? Of moet de wedstrijd alleen niet gelijk eindigen?
Maakt niet uit idd.quote:Op woensdag 11 december 2019 13:00 schreef Rewimo het volgende:
Maakt het nog iets uit wie er wint? Of moet de wedstrijd alleen niet gelijk eindigen?
Wedstrijd moet een winnaar opleveren inderdaad, maakt niet uit wie.quote:Op woensdag 11 december 2019 13:00 schreef Rewimo het volgende:
Het moet geen gelijkspel worden. Wie er wint maakt niet uit, als er maar gewonnen wordt.quote:Op woensdag 11 december 2019 13:00 schreef Rewimo het volgende:
Dat zou je denken, maar als het alternatief uitschakeling is wordt het wel verleidelijk om vandaag in ieder geval niet te verliezenquote:Op woensdag 11 december 2019 13:03 schreef Coelho het volgende:
Duitsland wil toch veel liever de kans lopen dat ze nogmaals tegen het zwakke Nederland moeten dan tegen het onvoorspelbare Noorwegen?
De grap is ook om Noorwegen de hele wedstrijd in de waan te laten en in de laatste seconde de winnende te makenquote:Op woensdag 11 december 2019 13:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat zou je denken, maar als het alternatief uitschakeling is wordt het wel verleidelijk om vandaag in ieder geval niet te verliezen
Zoiets is toch ook al eens geweest op een EK. Waarbij Denemarken en Zweden, dacht ik, aan 3-3 genoeg hadden om allebei door te gaan.quote:Op woensdag 11 december 2019 13:04 schreef Ericr het volgende:
Er gaat niet gewonnen worden, dit is gewoon een moderne versie van het bedrog van Gijon. https://nl.wikipedia.org/wiki/Het_bedrog_van_Gij%C3%B3n
Klopt, maar ze weten ook wel dat Noorwegen normaal gesproken te sterk is. Dan is de keus wel makkelijk tussen plek 2 in de poule of anders uitschakeling..Denk dat ze alleen volle bak voor winst durven te gaan als ze het gevoel hebben dat ze echt kunnen winnen. En als aanvulling schakel je dan inderdaad Noorwegen uit, maar heb je ook nog een tegenstander in de halve finale die te doen is.quote:Op woensdag 11 december 2019 13:03 schreef Coelho het volgende:
Duitsland wil toch veel liever de kans lopen dat ze nogmaals tegen het zwakke Nederland moeten dan tegen het onvoorspelbare Noorwegen?
nee, die hadden geen interesse.quote:Op woensdag 11 december 2019 13:25 schreef TargaFlorio het volgende:
ARD/ZDF heeft de tv rechten niet?
Unibet heeft altijd livescore, van zowat allesquote:Op woensdag 11 december 2019 13:25 schreef TheVulture het volgende:
5 goals verschil begint er wel op te lijken
eindelijk een livescore gevonden
Dat is wel erg mager.quote:Op woensdag 11 december 2019 13:26 schreef gianni61 het volgende:
goede start van de 2de helft voor Noorwegen
[..]
nee, die hadden geen interesse.
Duitse eurosport heeft alleen samenvattingen, verder komt het niet op tv
Duitse tv heeft nauwelijks interesse in vrouwenhandbal.quote:
jij bent mijn livescore.quote:Op woensdag 11 december 2019 13:25 schreef TheVulture het volgende:
5 goals verschil begint er wel op te lijken
eindelijk een livescore gevonden
https://www.flashscore.co(...)-championship-women/quote:Op woensdag 11 december 2019 13:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
jij bent mijn livescore.
Zit op mijn werk, dus geen idee of het zo'n goed idee is dit te openen. Maar toch bedankt.quote:Op woensdag 11 december 2019 13:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
https://www.flashscore.co(...)-championship-women/
Dat was het al eerder sinds die sprint. Schommelt tussen 3-5.quote:Op woensdag 11 december 2019 13:41 schreef gianni61 het volgende:
nu weer terug naar 3 verschil
en time out
de wedstrijd kijken is niet veel beter.quote:Op woensdag 11 december 2019 13:45 schreef TheVulture het volgende:
Nerveus worden van een live-scorebord
VInd het altijd wel leuk hoe Anna Loerper mee leeft. (is zelf jaren lang aanvoerster van het duitse team geweest)quote:Op woensdag 11 december 2019 13:47 schreef TargaFlorio het volgende:
Duitse commentatoren worden paniekerig.
met 3 van de 7 wedstrijden verliezen heb je het uiteindelijk natuurlijk zelf vergooid, maar dan nog..quote:Op woensdag 11 december 2019 13:49 schreef franklop het volgende:
Uiteindelijk hebben ze het natuurlijk zelf verkloot met de wedstrijden tegen Duitsland en met name Denemarken
Als het gelijk wordt.
Als Oranje uitgeschakeld wordt dan valt daar weinig op aan te merken, gewoon te wisselvallig.quote:Op woensdag 11 december 2019 13:49 schreef franklop het volgende:
Uiteindelijk hebben ze het natuurlijk zelf verkloot met de wedstrijden tegen Duitsland en met name Denemarken
Als het gelijk wordt.
Daar is niet genoeg ruimte voor. Laat staan genoeg schoolklassen.quote:Op woensdag 11 december 2019 13:51 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Als Oranje uitgeschakeld wordt dan valt daar weinig op aan te merken, gewoon te wisselvallig.
Wel jammer door het format dat de laatste wedstrijden niet op hetzelfde moment gespeeld worden. Dat zou eerlijker zijn.
Vergrijzing en kinderloosheid is een groot probleem in Japan idd.quote:Op woensdag 11 december 2019 13:52 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Daar is niet genoeg ruimte voor. Laat staan genoeg schoolklassen.
tijd wordt niet stilgelegd bij die tracker bij time-outs.quote:Op woensdag 11 december 2019 13:52 schreef Coelho het volgende:
Laatste minuut, verschil nog 2 volgens de tracker
kakquote:Op woensdag 11 december 2019 13:53 schreef zolderraam het volgende:
[..]
tijd wordt niet stilgelegd bij die tracker bij time-outs.
echt niet!quote:
quote:Op woensdag 11 december 2019 13:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
echt niet!
27 goals halen we nooit tegen Rusland
z'n hele leven al, die arme jongenquote:
Yup da's gewoon knapquote:Op woensdag 11 december 2019 13:55 schreef wokkelfok het volgende:
Daar komen ze goed weg zeg. Toch weer "gewoon" de laatste 4 gehaald.
Heeft zijn contractverlenging al binnen.quote:Op woensdag 11 december 2019 13:56 schreef Coelho het volgende:
En Henkie Groener heeft het weer niet gered
Was het al.quote:Op woensdag 11 december 2019 13:56 schreef franklop het volgende:
OKT is inmiddels ook al zeker natuurlijk
Ik had het hem wel gegundquote:Op woensdag 11 december 2019 13:56 schreef Coelho het volgende:
En Henkie Groener heeft het weer niet gered
Derde keer op rij bij de laatste 4.quote:Op dinsdag 26 november 2019 23:00 schreef de_boswachter het volgende:
Dit gaat een deceptie worden. U las het hier voor het eerst.
Je druk maken over belachelijk maken op een forumquote:Op woensdag 11 december 2019 13:56 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij degene die zich in dit topic belachelijk maakt.
Nou ben er trots op deze keer. Waardeloos WK dit. Als je dat niet ziet ben je gewoon naief.quote:Op woensdag 11 december 2019 13:57 schreef VoMy het volgende:
[..]
Derde keer op rij bij de laatste 4.
Zevende eindigen was toch een plek in die makkelijke OKT groep?quote:Op woensdag 11 december 2019 13:59 schreef TheVulture het volgende:
Duitses zakken zelfs weg naar een strijd voor plek 7/8
Haha.quote:Op woensdag 11 december 2019 11:31 schreef de_boswachter het volgende:
LOL en terecht. Deze generatie is wel beetje klaar. Tijd voor de Nussers etc. om er te staan de komende jaren.
de eckte kenners zag het al aankomen overigens
[..]
Klopt, maar nu zou het ten koste van Noorwegen zijn geweestquote:Op woensdag 11 december 2019 13:57 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Zeker maar niet ten koste van Nederland.
Levert waarschijnlijk wel een makkelijkere route op richting de OS, las ik hier gisterenquote:Op woensdag 11 december 2019 13:59 schreef TheVulture het volgende:
Duitses zakken zelfs weg naar een strijd voor plek 7/8
moeten ze wel winnen.quote:Op woensdag 11 december 2019 14:00 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Levert waarschijnlijk wel een makkelijkere route op richting de OS, las ik hier gisteren
Ga eens naar Hans Anders of Pearl want je ziet niet goed.quote:Op woensdag 11 december 2019 13:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je druk maken over belachelijk maken op een forumEn ik heb gewoon gelijk, klaar, sportkenner (lol).
Ja, en nu?quote:Op woensdag 11 december 2019 14:01 schreef TjjWester het volgende:
Wat is er toch met die hele familie nusser?? Vader heeft nooit bij enige topclub gespeeld en is daarna 5e rangs coach geworden bij diezelfde semi amateur clubs.
Moeder schijnt een handbal carriere gehad te hebben maar is weinig over te vinden.
Zus speelt bij venlo(whats in the name??)
Dat is allemaal geen tophandbal.
Opa Jo was een top scheidsrechter en fluit nu nog steeds (maar dan op mijn niveau)quote:Op woensdag 11 december 2019 14:01 schreef TjjWester het volgende:
Wat is er toch met die hele familie nusser?? Vader heeft nooit bij enige topclub gespeeld en is daarna 5e rangs coach geworden bij diezelfde semi amateur clubs.
Moeder schijnt een handbal carriere gehad te hebben maar is weinig over te vinden.
Zus speelt bij venlo(whats in the name??)
Dat is allemaal geen tophandbal.
Precies...quote:Op woensdag 11 december 2019 14:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Opa Jo was een top scheidsrechter en fluit nu nog steeds (maar dan op mijn niveau)
Vader Harold speelde bij de beste clubs van Nederland
Zus Chiara bij Venlo wat ook gewoon top van Nederland is.
Hele familie is gewoon handbalgek en Larissa heeft daarbij ook nog genoeg talent om nog een stapje hoger te gaan.
De nederlandse competitie is nou nit bpaald iets om trots op te zijn. Het is een semi amateur competitie. En het is nooit beter geweest.quote:Op woensdag 11 december 2019 14:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Opa Jo was een top scheidsrechter en fluit nu nog steeds (maar dan op mijn niveau)
Vader Harold speelde bij de beste clubs van Nederland
Zus Chiara bij Venlo wat ook gewoon top van Nederland is.
Hele familie is gewoon handbalgek en Larissa heeft daarbij ook nog genoeg talent om nog een stapje hoger te gaan.
Tuurlijk jongen, je hebt helemaal gelijkquote:Op woensdag 11 december 2019 14:10 schreef TjjWester het volgende:
[..]
De nederlandse competitie is nou nit bpaald iets om trots op te zijn. Het is een semi amateur competitie. En het is nooit beter geweest.
Ik blijf het gek vinden dat deze familie zich graag een tophandbal familie laat noemen, terwijl het tegendeel waar is.
OK jij als sportkenner zal het wel weten dan. We spelen een fan-tas-tisch WKquote:Op woensdag 11 december 2019 14:01 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ga eens naar Hans Anders of Pearl want je ziet niet goed.
Wil jij gaan beweren dat nederlandse competitie en tophandbal in 1 zin past??quote:Op woensdag 11 december 2019 14:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Tuurlijk jongen, je hebt helemaal gelijk
Ik weet eigenlijk niet of Jo nog steeds fluit. Laatste keer dat ik hem als scheidsrechter heb gehad zal ook al 2 jaar geleden zijnquote:Op woensdag 11 december 2019 14:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Precies...
Harold was een prima spelen en Jo een prima scheids.
oke.quote:Op woensdag 11 december 2019 14:10 schreef TjjWester het volgende:
[..]
De nederlandse competitie is nou nit bpaald iets om trots op te zijn. Het is een semi amateur competitie. En het is nooit beter geweest.
Ik blijf het gek vinden dat deze familie zich graag een tophandbal familie laat noemen, terwijl het tegendeel waar is.
Nee hoor, alleen maar gepruts...quote:Op woensdag 11 december 2019 14:12 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Wil jij gaan beweren dat nederlandse competitie en tophandbal in 1 zin past??
Ik heb het niet alleen over ziggo, ze nemen ook elke kans aan om zich te laten interviewen door 1limburg, voorzien van filmpje hoe ze op de bank naar de wedstrijd kijkenquote:Op woensdag 11 december 2019 14:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet of Jo nog steeds fluit. Laatste keer dat ik hem als scheidsrechter heb gehad zal ook al 2 jaar geleden zijn
[..]
oke.
Ik denk overigens dat de familie weinig invloed heeft op wat een ziggo commentator tijdens een wedstrijd verteld.
De term azijnzeiker is ook incorrect.quote:Op woensdag 11 december 2019 14:14 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ik heb het niet alleen over ziggo, ze nemen ook elke kans aan om zich te laten interviewen door 1limburg, voorzien van filmpje hoe ze op de bank naar de wedstrijd kijken![]()
![]()
Ik erger me gewoon aan de term "tophandbal" dat is incorrect.
Er is een reden waarom geen enkele international in nederland speelt....... En dat is niet alleen geld.quote:Op woensdag 11 december 2019 14:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen maar gepruts...
Dat ik nog ga kijken, eigenlijk zonde van mijn tijd.
Chiara mag anders best ook bij mij op de bank de wedstrijd komen kijken.quote:Op woensdag 11 december 2019 14:14 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ik heb het niet alleen over ziggo, ze nemen ook elke kans aan om zich te laten interviewen door 1limburg, voorzien van filmpje hoe ze op de bank naar de wedstrijd kijken![]()
![]()
Ik erger me gewoon aan de term "tophandbal" dat is incorrect.
Ik doel helemaal niet Oranje.quote:Op woensdag 11 december 2019 14:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
OK jij als sportkenner zal het wel weten dan. We spelen een fan-tas-tisch WKExcuses dat ik het niet zie.
Nee tuurlijk niet. Jij doelt wel meer niet.quote:Op woensdag 11 december 2019 14:20 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik doel helemaal niet Oranje.
Laat het gaan. Er zijn weer flink wat dagjesmensen actief hier op SPT.quote:Op woensdag 11 december 2019 14:18 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Er is een reden waarom geen enkele international in nederland speelt....... En dat is niet alleen geld.
Aldus de volger die enkel langskomt om zijn voorspelling dat het een deceptie gaat worden te herhalen als hij kans ziet dat dit uitkomt. Om vervolgens ongelijk te hebben.quote:Op woensdag 11 december 2019 14:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Laat het gaan. Er zijn weer flink wat dagjesmensen actief hier op SPT.
Halve finale is meer dan ik verwacht had, ja. Maar het spel van Oranje is wel een deceptie, dus heb deels gelijk. Maar het gros hier ziet voor het eerst een potje handbal, een halve finale en roeptoetert hoe geweldig het wel niet isquote:Op woensdag 11 december 2019 14:29 schreef VoMy het volgende:
[..]
Aldus de volger die enkel langskomt om zijn voorspelling dat het een deceptie gaat worden te herhalen als hij kans ziet dat dit uitkomt. Om vervolgens ongelijk te hebben.![]()
Technisch gezien had hij gelijk moeten hebben. Gezien het resultaat van oranje, het resultaat van servie-denemarken en het "akkoordje"quote:Op woensdag 11 december 2019 14:29 schreef VoMy het volgende:
[..]
Aldus de volger die enkel langskomt om zijn voorspelling dat het een deceptie gaat worden te herhalen als hij kans ziet dat dit uitkomt. Om vervolgens ongelijk te hebben.![]()
Je lult maar wat he.quote:Op woensdag 11 december 2019 14:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Halve finale is meer dan ik verwacht had, ja. Maar het spel van Oranje is wel een deceptie, dus heb deels gelijk. Maar het gros hier ziet voor het eerst een potje handbal, een halve finale en roeptoetert hoe geweldig het wel niet isDit WK is een degradatie van het handbal an sich. En daar mag je het mee oneens zijn, prima!
Hij heeft gelijk dat dit resultaat moreel gezien onjuist is en onverdiend.quote:
Neuh. Maar je trekt je die zin nogal aan, leg uit. Heb je seizoenskaartje? Er zijn altijd uitzonderingen op de regel.quote:
Ziedend.quote:Op woensdag 11 december 2019 14:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Neuh. Maar je trekt je die zin nogal aan, leg uit. Heb je seizoenskaartje?
Ik ben ook reuze blij.quote:Op woensdag 11 december 2019 14:39 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk dat dit resultaat moreel gezien onjuist is en onverdiend.
Al ben ik er wel blij mee.
twitter:ZiggoSport twitterde op woensdag 11-12-2019 om 14:31:03Feest bij de handbaldames!! 😍#halvefinale #handbaldames #wkjapan #ziggosport https://t.co/NsjdV1TFzI reageer retweet
Volgens mij is iedereen het hier wel eens dat het spel minder is dan voorgaande toernooien.quote:Op woensdag 11 december 2019 14:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Halve finale is meer dan ik verwacht had, ja. Maar het spel van Oranje is wel een deceptie, dus heb deels gelijk. Maar het gros hier ziet voor het eerst een potje handbal, een halve finale en roeptoetert hoe geweldig het wel niet isDit WK is een degradatie van het handbal an sich. En daar mag je het mee oneens zijn, prima!
Waarbij ze dit keer dan weer wel van Noorwegen hebben gewonnen..quote:Op woensdag 11 december 2019 15:05 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Volgens mij is iedereen het hier wel eens dat het spel minder is dan voorgaande toernooien.
Dat is inderdaad wel opmerkelijk.quote:Op woensdag 11 december 2019 15:31 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Waarbij ze dit keer dan weer wel van Noorwegen hebben gewonnen..
Waarom moeten vrouwen altijd hysterisch gillen? Dat is zo'n afknapper...quote:Op woensdag 11 december 2019 14:46 schreef BobW het volgende:
De dames zijn wel blij (filmpje in tweet)twitter:ZiggoSport twitterde op woensdag 11-12-2019 om 14:31:03Feest bij de handbaldames!! 😍#halvefinale #handbaldames #wkjapan #ziggosport https://t.co/NsjdV1TFzI reageer retweet
helaas om 9:30quote:Op woensdag 11 december 2019 14:11 schreef Szura het volgende:
Vrijdag 12.30u, eindelijk een fatsoenlijke tijd
dat dacht ik ook toen ik een afspraak op mn werk inplande voor 9 uurquote:Op woensdag 11 december 2019 17:21 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Raar, wedstrijd stond eerst om 12.30u.
Dat is lullig.quote:Op woensdag 11 december 2019 17:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat dacht ik ook toen ik een afspraak op mn werk inplande voor 9 uur
Het zal vast zoiets zijn, dat Noorwegen het meest betaald aan tv rechten e.d.quote:Op woensdag 11 december 2019 17:25 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat is lullig.
Noorwegen is commercieel interessanter dus daarom die om 12.30?
Het is toch redelijk lachwekkend dat het schema blijkbaar zo flexibel is dat de aanvangstijd van de halve finale 2 dagen vooraf nog even wordt aangepast aan de hand van de deelnemers, maar dat de laatste ronde van de poulefase zo was ingeroosterd dat er een overduidelijk pad naar een salonremise lag - en dat ze daar dan weer niets aan gedaan hebben.quote:Op woensdag 11 december 2019 17:25 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat is lullig.
Noorwegen is commercieel interessanter dus daarom die om 12.30?
OKquote:Op woensdag 11 december 2019 15:05 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Volgens mij is iedereen het hier wel eens dat het spel minder is dan voorgaande toernooien.
Kan, maar opeens een superwedstrijd spelen tegen Rusland en daardoor al direct quasi zeker zijn van de Spelen acht ik iets waarschijnlijker in deze vorm dan nog twee wereldpartijen op rij spelen.quote:Op woensdag 11 december 2019 20:29 schreef DeeBee het volgende:
Interessant wel die OKT's.
Twee keer winnen en gewoon wereldkampioen en geen OKT kan ook nog steeds.
eens.quote:Op woensdag 11 december 2019 20:25 schreef TheArt het volgende:
Gênant dat geroeptoeter in dit topic vandaag, terwijl op de meest interessante post van allemaal, die van Riofan83, dan weer totaal niet gereageerd wordt.
Het wordt alles of niets voor Duitsland in de wedstrijd om plek 7. NL moet proberen die wedstrijd om het brons te winnen, aangezien OKT2 toch iets eenvoudiger wordt dan OKT3 vermoed ik, zeker als Zweden wint van Duitsland. NL tegen Rusland gaat vanwege het niveau van Rusland dit toernooi een moeilijk verhaal worden. Die dekking moet toch echt een stuk beter. Ook de straffen baren al een paar wedstrijden zorgen.
ik wil graag iets posten in dit topic. zal ik een concept post aan je dm’en ter keuring voordat ik zomaar iets roeptoeter?quote:Op woensdag 11 december 2019 20:25 schreef TheArt het volgende:
Gênant dat geroeptoeter in dit topic vandaag, terwijl op de meest interessante post van allemaal, die van Riofan83, dan weer totaal niet gereageerd wordt.
Het wordt alles of niets voor Duitsland in de wedstrijd om plek 7. NL moet proberen die wedstrijd om het brons te winnen, aangezien OKT2 toch iets eenvoudiger wordt dan OKT3 vermoed ik, zeker als Zweden wint van Duitsland. NL tegen Rusland gaat vanwege het niveau van Rusland dit toernooi een moeilijk verhaal worden. Die dekking moet toch echt een stuk beter. Ook de straffen baren al een paar wedstrijden zorgen.
Het handigst, maar eerlijk is eerlijk, top-2 moet in al die OKT's wel te halen zijn. Senegal en Argentinië mogen geen probleem zijn, China al helemaal niet en Hongarije kloppen moet wel te doen zijn en Montenegro of Roemenië verslaan lijkt me ook wel realistisch (Noord-Korea moet wel lukken).quote:Op vrijdag 13 december 2019 09:15 schreef Riofan83 het volgende:
Opties voor Nederland:
1e plek WK: direct geplaatst voor OS
2e plek WK: OKT met Zweden, Senegal en Argentinië
3e plek WK: OKT met Servië, Hongarije en China
4e plek WK: OKT met Montenegro, Roemenië en Noord-Korea
Winnen van Rusland lijkt me dus het handigst!
quote:Op dinsdag 26 november 2019 23:00 schreef de_boswachter het volgende:
Dit gaat een deceptie worden. U las het hier voor het eerst.
Ik geloofde er begin het het toernooi niet echt in. Maar toch heb ik er op unibet wat geld op ingezetquote:
quote:Op vrijdag 13 december 2019 11:00 schreef TjjWester het volgende:
Ik weet niet of ik keihard moet juichen of keihard moet janken dat dit kan.......
Ergens is dit een grote klucht en dieptriest maar het blijft wel mijn vaderland.
Ik denk dat er geen enkele andere fatsoenlijke sport is waar dit kan.quote:
https://www.burggroup.eu/(...)jn-reinigingsmiddel/quote:Op vrijdag 13 december 2019 11:00 schreef TjjWester het volgende:
Ik weet niet of ik keihard moet juichen of keihard moet janken dat dit kan.......
Ergens is dit een grote klucht en dieptriest maar het blijft wel mijn vaderland.
Zoek gewoon psychische hulp. Dat is het beste voor jou en voor ons.quote:Op vrijdag 13 december 2019 11:09 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ik denk dat er geen enkele andere fatsoenlijke sport is waar dit kan.
We hebben vorige week van de Noren gewonnen, dus dan kunnen we dat zondag nog eens.quote:Op vrijdag 13 december 2019 11:18 schreef Generationalpha het volgende:
We zijn wereldkampioen WK-finales verliezen dus deze finale kunnen we beter schriftelijk afdoen gok ik.
OS zijn ook in het handbal wel belangrijker dan het WK toch?quote:Op vrijdag 13 december 2019 11:20 schreef gianni61 het volgende:
En we zijn in ieder geval verzekerd van een "makkelijk" OKT en misschien wel directe plaatsing.
Volgens mij gaat het sportjaar van 1 dec tot 1 dec. Dus is voor volgend jaar.quote:Op vrijdag 13 december 2019 11:15 schreef Arth_NL het volgende:
Mooie prestatie!![]()
Kunnen de dames nog met terugwerkende kracht genomineerd worden voor sportploeg van het jaar of telt dit mee voor 2020?
??quote:Op vrijdag 13 december 2019 11:00 schreef TjjWester het volgende:
Belangrijker wil ik niet zeggen, maar OS blijft voor sporters wel vaak bijzonder.quote:Op vrijdag 13 december 2019 11:22 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
OS zijn ook in het handbal wel belangrijker dan het WK toch?
Volgens mij is alleen in voetbal en wielrennen WK > OSquote:Op vrijdag 13 december 2019 11:22 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
OS zijn ook in het handbal wel belangrijker dan het WK toch?
Ongeveer, maar op een WK gaat het toch vooral om het behalen van de wereldtitel (behalve misschien voor de landen die daar realistisch gezien gewoon nauwelijks aanspraak op maken).quote:Op vrijdag 13 december 2019 11:26 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Volgens mij is alleen in voetbal en wielrennen WK > OS
ziggo of nos?quote:Op vrijdag 13 december 2019 11:32 schreef Riofan83 het volgende:
Wat een fantastisch resultaat!! Never nooit verwacht, maar dat maakt het des te mooier. Heerlijk dat interview met Polman na de wedstrijd ... geweldige sportvrouw!
Nog wel wat meer sporten (tennis, boksen, rugby, golf enzo), maar bij het grootste deel van de sporten is de OS veruit het belangrijkste inderdaad.quote:Op vrijdag 13 december 2019 11:26 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Volgens mij is alleen in voetbal en wielrennen WK > OS
Mooi dittwitter:NOSsport twitterde op vrijdag 13-12-2019 om 11:32:56Ja, @MalesteinAngela. Dat Russische schot was écht mis. Je staat in de WK-finale! 😉 https://t.co/XfVSLBQ3lm reageer retweet
Tuurlijk kan dit wel bij meer sporten gebeuren, zeker als je werkt met meerdere poulefases.quote:Op vrijdag 13 december 2019 11:09 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ik denk dat er geen enkele andere fatsoenlijke sport is waar dit kan.
absoluutquote:Op vrijdag 13 december 2019 11:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dit wel bij meer sporten gebeuren, zeker als je werkt met meerdere poulefases.
Maar Nederland won van Noorwegen (de waarschijnlijk andere finalist) en wint nu van de Olympisch kampioen die nog ongeslagen was. Dan sta ja toch terecht in de finale?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |