Laatste weekend voor kerstquote:Op vrijdag 20 december 2019 05:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
IT'S THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEAAAAAAAARRR
Sorry.quote:Op vrijdag 20 december 2019 06:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die zijn lekker ja. Nu ook trek in. Verdomme
Haha Nice.quote:Op vrijdag 20 december 2019 06:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sorry.Mijn mama vroeg of ze nog op me kon rekenen voor kerstavond/lunch en toen zei ik dat ik een heel blij mens zou zijn als er alleen tulband was
Ik ben daar niet zo van.quote:Op vrijdag 20 december 2019 06:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sorry.Mijn mama vroeg of ze nog op me kon rekenen voor kerstavond/lunch en toen zei ik dat ik een heel blij mens zou zijn als er alleen tulband was
Helemaal niks?quote:Op vrijdag 20 december 2019 08:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben daar niet zo van.
Ik moet niks van zoet hebben.
Met kerst wel. Dan doen we even gekquote:Op vrijdag 20 december 2019 09:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Alleen fruit. Kiwi ofzo. @:ggmm
Maar met zoete desserts maak je mij niet blij.
Liever een kaasplankje of koffie toequote:Op vrijdag 20 december 2019 09:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Alleen fruit. Kiwi ofzo. @:ggmm
Maar met zoete desserts maak je mij niet blij.
Dit dus.quote:Op vrijdag 20 december 2019 09:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Liever een kaasplankje of koffie toe
Ik vind het soms beetje afhankelijk van wat ik gegeten heb.quote:
Ik ben zelf al machtig dus dan hoeft zo'n dessert niet.quote:Op vrijdag 20 december 2019 09:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind het soms beetje afhankelijk van wat ik gegeten heb.
Ik vind zoete desserts wel lekker maar ze zijn vaak machtig en veel.
Haha lenny is viesdikquote:Op vrijdag 20 december 2019 09:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben zelf al machtig dus dan hoeft zo'n dessert niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |