Dat zou zomaar kunnen.quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
die komt op 25 december toch?
December is sowieso kut om ook nog eens een verjaardag erbij te hebbenquote:Op vrijdag 13 december 2019 18:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen.
Al is dat eigenlijk niks voor een toekomstige verjaardag.
Tja.....quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen.
Al is dat eigenlijk niks voor een toekomstige verjaardag.
Als iemand met een verjaardag op 25 december kan ik dit bevestigen.quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
December is sowieso kut om ook nog eens een verjaardag erbij te hebben
😂quote:Op zondag 15 december 2019 16:40 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Als iemand met een verjaardag op 25 december kan ik dit bevestigen.
Wanneer vier je het meestal? Of gewoon niet?quote:Op zondag 15 december 2019 16:40 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Als iemand met een verjaardag op 25 december kan ik dit bevestigen.
Ja lach maar, geen extra cadeau's. Dat is nog het ergste aan de hele situatie.quote:
Oh, dat zou hier wel zijn geweest denk ik. Maar wij kregen ook geen cadeaus met kerst.quote:Op maandag 16 december 2019 19:20 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja lach maar, geen extra cadeau's. Dat is nog het ergste aan de hele situatie.
Niet.quote:Op maandag 16 december 2019 08:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wanneer vier je het meestal? Of gewoon niet?
Ik krijg heel veel cadeautjes van mijn ouders lol, maar ik ben zelf skeer.quote:Op maandag 16 december 2019 19:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, dat zou hier wel zijn geweest denk ik. Maar wij kregen ook geen cadeaus met kerst.
Waren skere tijden@:tjacka
Zo duur zijn tripjes binnen Europa toch niet?quote:Op maandag 16 december 2019 19:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik krijg heel veel cadeautjes van mijn ouders lol, maar ik ben zelf skeer.
Die tripjes gaan niet in je koude kleren zitten
Ik ben nog maar een jonge jongen hequote:Op maandag 16 december 2019 20:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zo duur zijn tripjes binnen Europa toch niet?
Wtf? Wat kost een seizoenkaart daar?quote:Op maandag 16 december 2019 20:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben nog maar een jonge jongen he
denk dat een seizoenskaart met alle kosten zo 4 of 5k per jaar is hoor
280quote:Op maandag 16 december 2019 20:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wtf? Wat kost een seizoenkaart daar?
Oh, valt wel mee. Hier 210 geloof ik.quote:Op maandag 16 december 2019 20:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
280
maar exclusief uitwedstrijden natuurlijk
en ik voor elke wedstrijd zit ik in de kroeg en tel ik ook wel 40 per dag neer hoor
en af en toe sauna levenquote:Op maandag 16 december 2019 20:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, valt wel mee. Hier 210 geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |