Er staat ook best veel windquote:Op dinsdag 10 december 2019 22:17 schreef Appeltje het volgende:
Deur hangt ook op half elf..
[ afbeelding ]
Jessie is opgehoepeld. Iedereen opgelucht. Zelfs Merel is in geen tijden zo vrolijk geweest.quote:Op dinsdag 10 december 2019 21:55 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Dat is wel opvallend, zullen ze zo 'vrolijk' doen vanwege mogelijke publieksstemmen?
Ik had liever gezien dat Merel was vertrokkenquote:Op dinsdag 10 december 2019 22:22 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Jessie is opgehoepeld. Iedereen opgelucht. Zelfs Merel is in geen tijden zo vrolijk geweest.
Merel: Weet je nog wat het mooiste is Jessie? Gisteren zat jij op de bank en nu ik, maar ik wil niet naar huis, ik wil winnen, wie had dat gedacht? Ik houd van jou Jess, tot morgen lief.quote:
Zit ze nou tegen een kartonnen Jessie te praten? Of is er nog iemand anders in die boot?quote:
Kartonnen Jessie en meer is daar niet aanwezig, dus moet je wat doen om op de streams te komen.quote:Op dinsdag 10 december 2019 22:35 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Zit ze nou tegen een kartonnen Jessie te praten? Of is er nog iemand anders in die boot?
Nou nog even dat hoofd ronddraaien en we hebben een Linda Blair lookalikequote:
Niet te geloven.quote:Op dinsdag 10 december 2019 22:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kartonnen Jessie en meer is daar niet aanwezig, dus moet je wat doen om op de streams te komen.
Tot morgen lief...... ze weet dus al dat ze morgen naar huis gaat😳quote:Op dinsdag 10 december 2019 22:34 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Merel: Weet je nog wat het mooiste is Jessie? Gisteren zat jij op de bank en nu ik, maar ik wil niet naar huis, ik wil winnen, wie had dat gedacht? Ik houd van jou Jess, tot morgen lief.
Ja inderdaad.quote:Op dinsdag 10 december 2019 22:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Tot morgen lief...... ze weet dus al dat ze morgen naar huis gaat😳
Als ze tactisch zouden stemmen is ze weg.quote:Op dinsdag 10 december 2019 22:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nee ze bedoeld dat ze morgen weer tegen hem gaat lullen,net als gisteravond.quote:Op dinsdag 10 december 2019 22:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |