Ik zag dat Merel er uren mee bezig was geweest.quote:
onzin, ik hou van Struis, maar genoeg is ook wel een keer genoeg, we hebben nog een week te gaan, modjes plagen, is wel ff gedaan nuquote:Op dinsdag 10 december 2019 21:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Die moet ze eerst maar zien af pakken van jou
Die 2 gebruiken elkaar. Buiten houdt het geen drie dagen stand.quote:Op dinsdag 10 december 2019 21:47 schreef mootie het volgende:
Zou Ger ooit van Maris afkomen? Zij denkt wel dat ze friend for life zijn
Appel is geen mod meer. Dus dat kan het niet zijn.quote:Op dinsdag 10 december 2019 21:48 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
onzin, ik hou van Struis, maar genoeg is ook wel een keer genoeg, we hebben nog een week te gaan, modjes plagen, is wel ff gedaan nu
Ik zie alleen bomen?quote:Op dinsdag 10 december 2019 21:49 schreef Schakeltopia het volgende:
aah er komt een bestelling voedsel door de poort
quote:Op dinsdag 10 december 2019 21:49 schreef Schakeltopia het volgende:
aah er komt een bestelling voedsel door de poort
Iedereen is zo vrolijk en actief. Zelfs Rob stond er versteld van dat ineens iedereen kwam helpen met de boodschappen maar toen ze met 15 waren zag hij niemand zei hij.quote:Op dinsdag 10 december 2019 21:52 schreef schizolientje het volgende:
ik had de streams zachtjes aan zonder te kijken en ik dacht echt dat er een huis vol zat, zo veel herrie en opgeklopte vrolijkheid?
Dat is wel opvallend, zullen ze zo 'vrolijk' doen vanwege mogelijke publieksstemmen?quote:Op dinsdag 10 december 2019 21:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Iedereen is zo vrolijk en actief. Zelfs Rob stond er versteld van dat ineens iedereen kwam helpen met de boodschappen maar toen ze met 15 waren zag hij niemand zei hij.
Ze spelen al weken een of ander toneelstukje voor de publieksstemmenquote:Op dinsdag 10 december 2019 21:55 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Dat is wel opvallend, zullen ze zo 'vrolijk' doen vanwege mogelijke publieksstemmen?
Dit is blijven hangen van de stemmingen, en de opluchting.quote:Op dinsdag 10 december 2019 21:55 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Dat is wel opvallend, zullen ze zo 'vrolijk' doen vanwege mogelijke publieksstemmen?
quote:Op dinsdag 10 december 2019 21:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Zou pas echt raar zijn als ik het deed
merel weet niet eens meer wie jessie is, nu haar nieuwe liefde voor haar neus op tafel ligt.quote:Op dinsdag 10 december 2019 21:55 schreef Schakeltopia het volgende:
saus iedereen is blij, zelfs jessie word niet gemist
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |