SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#thisis4thep(l)ayers
SOONY
Wat had je verwacht? Twintig minuten ps5 exclusives?quote:
De redhead moet het presenteren! Maar dan heeft het ook geen ziel....quote:Op dinsdag 10 december 2019 17:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zelf nu ook gekeken. Het grootste probleem is de manier van presenteren. Er zit geen ziel in.
Qua games helemaal niet slecht.
En bij Sony valt dat einde dan nog tegen ook. Een aankondiging voor een trailer tijdens de cum-on-Kojima-show van Geoffquote:Op dinsdag 10 december 2019 17:53 schreef KennyPowers het volgende:
Altijd datzelfde einde ook.
We have one more thing for you.
PRANK er is nog iets
Die game komt voor de next gen net als alle andere WB franchises.quote:Op dinsdag 10 december 2019 17:34 schreef DKUp het volgende:
Nieuwe Batman WB Montréal-game is een grote grap.
Prijs?quote:Op dinsdag 10 december 2019 17:50 schreef ForzaMilan het volgende:
Iemand hier toevallig nog interesse in een werkende ps4?
Misschien leuk goedkoop kerstcadeau.
Ding is 500gb en werkt goed. Blaast wel bij zwaardere games maar denk dat dat een kwestie is van goed schoonmaken. Zit ook een controller bij en oplaadkabel met 2 uiteindes om er 2 tegelijk op te laden.
Zitten geen games bij maar wel veel digitaal als je mn account erbij neemt.
Indien gewenst werkend te zien bij mij thuis.
Speel er zelf nauwelijks meer op dankzij druk werk / geen interesse meer in.
Ik zal het doorgeven aan mijn zwager. Die wilde er eigenlijk wel een hebben voor de kinderen (en stiekem ook voor zichzelfquote:
Heb ps plus games van 4 jaar erop en volgens mij is het tegenwoordig best makkelijk om de accountnaam te wijzigen. Als die dan al mn vrienden uit de lijst verwijderd en zelf ps plus neemt heeft die al iets van 100 games erbij. Zal straks is kijken of ik een lijst kan vinden.quote:Op dinsdag 10 december 2019 18:07 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik zal het doorgeven aan mijn zwager. Die wilde er eigenlijk wel een hebben voor de kinderen (en stiekem ook voor zichzelf).
Ziet er een stuk minder uit dan vorig jaar inderdaadquote:Op dinsdag 10 december 2019 17:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Flinke downgrade wel voor Ghost of Tsunami.
Egalitéquote:Op dinsdag 10 december 2019 18:33 schreef MMaRsu het volgende:
Fucking lol @ die predator game.. een vrouwelijke Predator met een boog en tieten
jezus fucking christus
quote:Op dinsdag 10 december 2019 18:46 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Dit lijkt wel verdacht veel op een boxart.
Zag er tof uit! Overduidelijk Platinumquote:Op dinsdag 10 december 2019 18:55 schreef 2dope het volgende:
Omg Babylon's Fall is getoond?! Why wasn't I informed
Iddquote:Op dinsdag 10 december 2019 18:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zag er tof uit! Overduidelijk Platinum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |