quote:Op dinsdag 10 december 2019 16:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Status en autoriteit bijvoorbeeld. En natuurlijk de vrouwen.
Zou je mij wel serieus nemen?quote:Op dinsdag 10 december 2019 19:20 schreef 00wildchild het volgende:
[..]![]()
Volgens mij neemt echt niemand een mod serieus verder.
Is eerder andersom ja (lol).quote:Op dinsdag 10 december 2019 19:20 schreef 00wildchild het volgende:
[..]![]()
Volgens mij neemt echt niemand een mod serieus verder.
Zo de koekoekjes.quote:
Voor de grootste trol van heel fok zekerquote:Op dinsdag 10 december 2019 20:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zo de koekoekjes.
Ik zou maar oppassen hoor RV.
Vreemd dat die het niet met je eens was eigenlijk. Je zou het tegenovergestelde verwachten.quote:Op dinsdag 10 december 2019 20:06 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Voor de grootste trol van heel fok zeker
Ja dit wel jaquote:Op dinsdag 10 december 2019 20:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is eerder andersom ja (lol).
Maar even serieus. Waarom zou je niet iets terug willen doen aan de site waar je al jaar en dag je ei kwijt kan en heerlijk warm wordt onthaald.
Je moet lekker je bek houden!quote:Op dinsdag 10 december 2019 18:50 schreef Solotovski het volgende:
Haags met z'n sneue tt's
#nietmijnmod
bang van de dood zijnquote:Op dinsdag 10 december 2019 20:04 schreef Rozevla het volgende:
Maak ik een juich topic omdat ik blij ben dat ik een dag dichterbij de dood ben gaat die schele plompzakker hem sluiten
Miemiemiemiequote:Op dinsdag 10 december 2019 20:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je moet lekker je bek houden!
Laat maar komen ja toch HAHAHAHAHAquote:
Kan ik godverdomme eindelijk eens fatsoenlijk uitslapen.quote:Op dinsdag 10 december 2019 20:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Laat maar komen ja toch HAHAHAHAHA
Als je nu gewoon gaat slapen kan je uitslapen als je om 4 uur op moetquote:Op dinsdag 10 december 2019 20:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan ik godverdomme eindelijk eens fatsoenlijk uitslapen.
Half 5, valt nog mee.quote:Op dinsdag 10 december 2019 20:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als je nu gewoon gaat slapen kan je uitslapen als je om 4 uur op moet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |