Er zijn maar weinig mensen die standaard blij en vol energie zijn, alsof er geen care in de wereld is. De Instagramleef is geen realiteit.quote:Op donderdag 12 december 2019 15:22 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik zit juist nu te veel met mijn aandoening. Kan het niet loslaten, is een obsessie geworden bij mij. Ik denk elk moment aan. En dat is zeker een afknapper.
Ik wil normaal zijn. Gezond zijn. Standaard blij en vol met energie, capabel zijn om de verwachtingen van het leven aan te gaan.
Ik voel me zwak. Kwetsbaar.
Prima dat jij het geleuter vindt maar volgens mij is dit ook wetenschappelijk wel te onderbouwen. Natuurlijk zijn wij als mensen meer dan een mooi gezicht en een paar dikke tieten maar dit mechanisme is echt wel merkbaar. En wordt op Tinder ook enorm bevestigd.quote:Op donderdag 12 december 2019 15:01 schreef Scary_Mary het volgende:
Ik denk dat zulke denkwijzes enorm in de weg kunnen zitten. Zoals de waard is, vertrouwt ie zijn gasten en wat ge wilt dat niet geschiedt, doet u ook een ander niet blabla. Geen wonder als je anderen zo beoordeelt, dat je omgekeerd ook moeite hebt om je niet zo weg gezet te voelen.
Maar is dit wel echt biologisch?
Of lopen we elkaar niet gewoon helemaal gek te maken met walgelijke cijfertjes geouwehoer en out of your league geleuter?
Als jij vanuit jezelf een ander af kan wijzen, omdat je simpelweg gewoon niet voldoende matcht, kun je het omgekeerd ook beter ontvangen lijkt me en niet per se je een slecht mensen hoeven voelen die niet zou voldoen ofzo.
Mijn punt is niet dat het niet zou bestaan, maar dat het problematisch is als het een overheersende hoofdmoot is. Iets waar Tinder natuurlijk gewoon keihard een symptoom van is en op inspeelt, dus nogal wiedes dat dit het bevestigd.quote:Op donderdag 12 december 2019 18:44 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Prima dat jij het geleuter vindt maar volgens mij is dit ook wetenschappelijk wel te onderbouwen. Natuurlijk zijn wij als mensen meer dan een mooi gezicht en een paar dikke tieten maar dit mechanisme is echt wel merkbaar. En wordt op Tinder ook enorm bevestigd.
Dat denk ik ook, dat is niet aantrekkelijk.quote:Op donderdag 12 december 2019 15:11 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Het is idd zo dat ik gewoon niet lekker in mijn vel zit. Al jaren niet, eigenlijk. Ik ben ontevreden met mezelf, ontevreden met mijn handicap. Ik voel me minderwaardig en ik denk dat vrouwen dat aanvoelen.
Ja man dit.quote:Op dinsdag 10 december 2019 18:16 schreef CoolGuy het volgende:
Je laat je dus gewoon ontzettend kennen, is wat je nu beschrijft? Want zij wil jou niet, en dan dan verander jij in een latente kleuter die terug wil smijten met zand.
Doe toch gewoon normaal. Ze wil je niet, en jij wel, daarom irriteert het je als zij het niet wil, en dan ineens vind jij ook dingen aan haar kut? Als je die dingen kut vond, waarom wil je d'r dan toch?
Dit slaat natuurlijk nergens op, TS is geen 13 meer.quote:Op donderdag 12 december 2019 20:18 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Ja man dit.
Ts, als je laat zien dat je er geen ene fuck van kan schelen, komt ze terug. Wedden
Ik denk wel goed?quote:Hoe ga je om met afwijzing?
Ik heb haar gewoon geblokkeerd en ben door gegaan met mijn leven. Ik ga ook geen spelletjes spelen of tactieken toepassen, daar ben ik te oud voor.quote:Op donderdag 12 december 2019 20:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dit slaat natuurlijk nergens op, TS is geen 13 meer.
Hoezo vond je het nodig haar te blokkeren?quote:Op zaterdag 14 december 2019 17:34 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik heb haar gewoon geblokkeerd en ben door gegaan met mijn leven. Ik ga ook geen spelletjes spelen of tactieken toepassen, daar ben ik te oud voor.
Mijn gedrag was ook niet heel erg, het klinkt erger in de OP dan dat het is. Ik was ook lief en begripvol naar haar, en bood mijn excuses aan.
Zodat ik niet de neiging krijg om haar een bericht te sturen.quote:Op zaterdag 14 december 2019 17:37 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Hoezo vond je het nodig haar te blokkeren?
In dat geval gooi ik het nummer weg. Blokkeren geeft aan de ander toch het signaal dat jij ergens mee zit / je ermee bezig bent en dat doe ik eigenlijk nooit. Maar ieder zijn manier natuurlijk .quote:Op zaterdag 14 december 2019 18:22 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Zodat ik niet de neiging krijg om haar een bericht te sturen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |