Ja maar er zitten er nu een paar in die top 5 die ik totaal geen Utopiaan vindquote:Op dinsdag 10 december 2019 15:34 schreef Jemoederniet het volgende:
Franny bij de laatste vijf, dankzij haar levensmotto "een piemel is een piemel"
Zo ver komen met weinig tot niets doenquote:Op dinsdag 10 december 2019 15:36 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja maar er zitten er nu een paar in die top 5 die ik totaal geen Utopiaan vind
Je bent een beelddenkerquote:Op dinsdag 10 december 2019 15:36 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja, maar ik had het niet hoeven weten.
Ja. Wat een ellende he.quote:Op dinsdag 10 december 2019 15:37 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Je bent een beelddenker![]()
Same here hoor![]()
bij papa en mamaquote:
Check even dat hondje.quote:
Fuck de voedselbank klanten.quote:Op dinsdag 10 december 2019 15:39 schreef Giggio het volgende:
die krijgen gewoon familie vrienden of oud inwoners te eten
Het onschuldige meisjequote:Op dinsdag 10 december 2019 15:27 schreef VitaSackville het volgende:
Het meest debiele vond ik nog dat Brandon zei over Franny: je hebt 'depressie' op de kaart gezet...![]()
het enige dat Franny op de kaart heeft gezet is kontbonken op teeveeeeeeeee
Baas gaat op hond lijken is het tochquote:
quote:Op dinsdag 10 december 2019 15:40 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Baas gaat op hond lijken is het toch
Is er wel iemand geweest van de voedselbank, of te horen geweest aan de telefoon?quote:
Wilma.quote:Op dinsdag 10 december 2019 15:41 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Is er wel iemand geweest van de voedselbank, of te horen geweest aan de telefoon?
Hij zal wel genoeg gehoord hebben hoe Merel over hem tekeer ging als ze in de yurt zat. En dat hij niet haar type is en een slons is. En nog veel meer . Hij kijkt niet vrolijk op de foto.quote:
Nee ze worden weer totaal para en denken nu dat het etentje voor de voedselbank niet is wat het lijkt.quote:Op dinsdag 10 december 2019 15:41 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Er komt iemand eten die zwanger is weet Hiske ze mag geen rauw vlees.
Merel; Echt? ???
Hiske en 2 die kleine porties eten, weet je wie?
Merel; Ja mijn nichtje en mijn zusje. .......
Merel. Stel dat ik blijf dan zijn we met 5 en eeeh eh eh. .........
Wat een vreemd gesprek, komt er familie eten of zo?
Oké dan zullen die mensen wel komen lijkt mijquote:
Zou ook kunnen.quote:Op dinsdag 10 december 2019 15:42 schreef yaello het volgende:
[..]
Nee ze worden weer totaal para en denken nu dat het etentje voor de voedselbank niet is wat het lijkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |