En reklame voor het toeristische Paaseilandquote:Op dinsdag 10 december 2019 15:27 schreef VitaSackville het volgende:
Het meest debiele vond ik nog dat Brandon zei over Franny: je hebt 'depressie' op de kaart gezet...![]()
het enige dat Franny op de kaart heeft gezet is kontbonken op teeveeeeeeeee
Gerrit: Mijn grootste nachtmerrie is dat we nog 2 inwoners weg moeten stemmen, dat er maar 3 mensen in de finale staan,quote:Op dinsdag 10 december 2019 15:23 schreef juul. het volgende:
Is het zeker dat er 5 in de finale staan of kunnen er nog mensen afvallen , kom net binnen vallen
Dat dus. Weg met Drol Merel.quote:Op dinsdag 10 december 2019 15:28 schreef Dotteke het volgende:
Zo ontzettend jammer dat Gerrit Merel niet op de bank heeft gekukkeld
Hoe kan hij haar het gunnen, de agressieve trut die gewoon een raam intrapt
Naar mannetjequote:Op dinsdag 10 december 2019 15:28 schreef Jemoederniet het volgende:
Slappe hap die Gerrit.
Zat ie laatst Merel nog helemaal belachelijk te maken, nu heeft ie allemaal lovende woorden.
[ afbeelding ]
quote:
Ik ga er ook slecht op.quote:Op dinsdag 10 december 2019 15:30 schreef BloesBloes het volgende:
Dat vrolijke gedoe, ik word er niet goed van
Stel dat het publiek mee mag stemmen,dan ben je echt de lul.quote:Op dinsdag 10 december 2019 15:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik begin nou wel zenuwachtig te worden hoor. [ afbeelding ]
Zit er dik in.quote:Op dinsdag 10 december 2019 15:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Stel dat het publiek mee mag stemmen,dan ben je echt de lul.
quote:Op dinsdag 10 december 2019 15:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En reklame voor het toeristische Paaseiland
Neeeheee zoveel persoonlijke groei, ze heeft nu opeens wel een eigen meningquote:Op dinsdag 10 december 2019 15:34 schreef Jemoederniet het volgende:
Franny bij de laatste vijf, dankzij haar levensmotto "een piemel is een piemel"
quote:Op dinsdag 10 december 2019 15:34 schreef Jemoederniet het volgende:
Franny bij de laatste vijf, dankzij haar levensmotto "een piemel is een piemel"
Heeft hij goedquote:Op dinsdag 10 december 2019 15:35 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Brandon is blij dat hij straks weer naakt kan slapen.
Dat we het maar weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |