^Dit. Als er een link is zal het een link zijn qua cloning en/of Papa Palpatine.quote:Op woensdag 11 december 2019 10:19 schreef over_hedge het volgende:
Als er iets over terug komt denk ik eerder dat het met klonen te maken gaat hebben. En dat ook de reden is waarom ze baby yoda zo graag willen hebben
Precies, ze hebben al iets van 24 verhaallijnen van de bestaande characters over de 9 films die afgerond dienen te worden en 'random yoda clone' gaat 0 toevoegen. En waarom zouden ze? Ze hebben Yoda zelf al als Force Ghost die ze kunnen gebruiken.quote:Op woensdag 11 december 2019 10:23 schreef Karstman het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Maar het lijkt me heel onlogisch. Dit is de laatste film in de drievoudige trilogie. Daar voer je niet even een nieuwe versie van een oud karakter, een karakter met zoveel lading en importantie voor de hele serie, in om hem daarna niet meer te gaan gebruiken.
En Tonks uit Harry Potter ook nogquote:Op vrijdag 13 december 2019 12:45 schreef Pek het volgende:
Zo'n momentje van: die kop ken ik ergens van?!? Die biker uit Sons of Anarchy
Dat zegt me dan weer helemaal niks.quote:Op vrijdag 13 december 2019 12:51 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
En Tonks uit Harry Potter ook nog
Zijn karakter zag er ook uit als een biker en hij had dezelfde manieren, beetje jammer dat er geen eigen verhaal aan vast hangt.quote:Op vrijdag 13 december 2019 12:45 schreef Pek het volgende:
Zo'n momentje van: die kop ken ik ergens van?!? Die biker uit Sons of Anarchy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And so is the past
quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:22 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Goeie aflevering!WerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
Die heb ik echt niet herkend, vriendin wel.quote:Op vrijdag 13 december 2019 12:51 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
En Tonks uit Harry Potter ook nog
quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:32 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
WerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And so is the past
Beskar.quote:
Die gaat sowieso niet in de film komen, zijn verhaal gaat gewoon verder in seizoen 2 lijkt me.quote:Op woensdag 11 december 2019 10:15 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
[..]
kan toch dat ze gewoon een nieuwe joda hebben in de film, en dat ze in de serie een beetje backstory hebben over hem. hoef je niet te weten als je de film kijkt, maar wel leuke aanvulling, als je de serie ziet.
ja ik begin ook te twijfelen, er zit weinig ontwikkeling in, hij is gewoon mando's sidekick.quote:Op zaterdag 14 december 2019 02:26 schreef 1shot1kill het volgende:
[..]
Die gaat sowieso niet in de film komen, zijn verhaal gaat gewoon verder in seizoen 2 lijkt me.
Voor het moment wel, kan zijn dat baby Yoda nog wel wat van the Force gaat laten zien de komende afleveringen.quote:Op zaterdag 14 december 2019 10:02 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
ja ik begin ook te twijfelen, er zit weinig ontwikkeling in, hij is gewoon mando's sidekick.
wat trouwens heel erg hieraan doet denken:
Kun je haast donder op zeggen.quote:Op zondag 15 december 2019 01:03 schreef Gehrman het volgende:
Die artwork op het einde van iedere aflevering is ook erg cool. Hoop dat daar nog eens een mooi koffietafel boek van gemaakt gaat worden.
kan je op zich jaren mee vooruit. baby-kind-tiener yoda...quote:Op zaterdag 14 december 2019 15:09 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Voor het moment wel, kan zijn dat baby Yoda nog wel wat van the Force gaat laten zien de komende afleveringen.
Wellicht dat de baby in de komende seizoen samen met Mando bounties gaat hunten compleet met armour en shit.
Ook zou ik een baby Yoda film wel zien zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |