of hele spelborden uit nijd over tafel gooien....en ik dan uitgebreid lachen,,,Valt ook niet goed... Zo flauwquote:Op dinsdag 10 december 2019 20:02 schreef Toverheks het volgende:
Mag ik van jou, geel met dat vlaggetje , oh heb je niet, kijk ik stiekum op kwartet van kleindochter heb ze die wel, pppfffttt begint al vroeg met vals spelen
Jesus dit topic was al naar de klote en jij maakt er een potje vanquote:
Ik, echt niet doe Laysaquote:Op dinsdag 10 december 2019 20:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Jesus dit topic was al naar de klote en jij maakt er een potje van
Die opgewonden, drukke vrouw met die bezemsteel, op zo'n avond dat Ajax speelt word ik altijd een beetje bang van 'rquote:
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ze is echt lief joh...quote:Op dinsdag 10 december 2019 20:22 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Die opgewonden, drukke vrouw met die bezemsteel, op zo'n avond dat Ajax speelt word ik altijd een beetje bang van 'r
Nou, ik ga niet naast haar zitten.ik heb beeld van d'r als ze dat shirt aantrekt en op de bank gaat zitten zwaaien met die bezemsteel, ondertussen de tegenpartij vervloekend ........quote:Op dinsdag 10 december 2019 20:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ze is echt lief joh...
Ik kan wel bellen, maar nu neemt ze niet opquote:Op dinsdag 10 december 2019 20:27 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Nou, ik ga niet naast haar zitten.ik heb beeld van d'r als ze dat shirt aantrekt en op de bank gaat zitten zwaaien met die bezemsteel, ondertussen de tegenpartij vervloekend ........
Ssssst, we gaan beginnen, sterkte Haks, we gaan ze pakkenquote:Op dinsdag 10 december 2019 20:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik kan wel bellen, maar nu neemt ze niet op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |