Nee, stuur danquote:Op maandag 9 december 2019 22:23 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Heb je de nieuwe trailer van You al gezien
Nee je kan toch googlenquote:
Die ligt bij mij nog in het plasticquote:Op maandag 9 december 2019 22:31 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Ik speel weer uncharted 3 voor de zestigste keer bij gebrek aan beter
Die heb ik altijd al willen spelenquote:Op maandag 9 december 2019 22:31 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Ik speel weer uncharted 3 voor de zestigste keer bij gebrek aan beter
Netjes, ik zit op 5 dagen totaal dacht ik.quote:Op maandag 9 december 2019 22:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ik een Hans Klok kapsel heb
Hans heeft 166 uur in Fallout dus mag hopen dat hij die wel af heeft hahaatjes
Steek jij wat met moeite in mijquote:Op maandag 9 december 2019 22:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jammer dit, steek eens wat moeite in ons
Kopen?quote:
Ondanks de weerstand komen we er welquote:Op maandag 9 december 2019 22:35 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Steek jij wat met moeite in mij
Het is een lang, hobbelig padquote:Op maandag 9 december 2019 22:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ondanks de weerstand komen we er wel
quote:Op maandag 9 december 2019 22:42 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Het is een lang, hobbelig pad
Geef het toch op, het gaat je echt niet lukken om er op te liggenquote:
Haha moet je hem toch horenquote:Op maandag 9 december 2019 22:51 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Geef het toch op, het gaat je echt niet lukken om er op te liggen
Haha hij moest eens wetenquote:
Jelly dat ik wat beters importeer die nog vloeiend Frans spreekt?quote:Op maandag 9 december 2019 23:01 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Haha hij moest eens weten
Prof, jij bent echt zo'n figuur die plots naast je komt zitten in de kroeg, en dat ook meteen het biertje waar je aan nipt meteen dood doet slaan.quote:
Wat zit je nou met dat frans de hele tijd, kan ze ook nederlands of is het een beetje handen en voetenwerk tot je je portemonnee weer mag trekkenquote:Op maandag 9 december 2019 23:09 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Jelly dat ik wat beters importeer die nog vloeiend Frans spreekt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |