Alles wat je aan je voeten trekt kan niet je neus in vriendquote:Op maandag 9 december 2019 20:21 schreef Solotovski het volgende:
[..]
ja ik kan geen 5 eu voor een paar sokken betalen
Kneus
Ok manquote:Op maandag 9 december 2019 20:24 schreef Kiid het volgende:
[..]
Alles wat je aan je voeten trekt kan niet je neus in vriend
Teun? Wat is dat nou weer voor kutnaam hahahahahquote:
Ok Teunquote:Op maandag 9 december 2019 20:29 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Teun? Wat is dat nou weer voor kutnaam hahahahah
Oh jaquote:Op maandag 9 december 2019 20:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
tijd voor Vi, ouwe snuifpijp.
Stuur hemquote:Op maandag 9 december 2019 20:26 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
@:ck je mag je luier van een of andere toon likken
Ja had ik maar geld voor happy socksquote:
Vertel vertel die heb ik niet gespeeld van de reeksquote:Op maandag 9 december 2019 20:22 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Heb die ook vind t echt een kutspel
Zag ze voor 1,25 liggen. lolquote:Op maandag 9 december 2019 20:38 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja had ik maar geld voor happy socks
Sjonge jonge wat is dit nou weer myrr, keuvel je liever met chevy en supurkneus?quote:Op maandag 9 december 2019 19:59 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nee laat maar![]()
Ik ga wel jullie zijn toch dood saai
Is gewoon een overbodige luxe product. De sokken van de Zeeman zijn net zo goed vriendquote:Op maandag 9 december 2019 20:38 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja had ik maar geld voor happy socks
Ben je een beetje jaloersquote:Op maandag 9 december 2019 20:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Sjonge jonge wat is dit nou weer myrr, keuvel je liever met chevy en supurkneus?
Precies hetzelfde als 3, 4 en 5 maar dan zonder auto en gunquote:Op maandag 9 december 2019 20:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vertel vertel die heb ik niet gespeeld van de reeks
Typisch voorbeeld van zo'n lekker wijf maar aan mij zou ze een teringhekel hebben.quote:
Ik heb tenminste interessante Rolex verhalen.quote:Op maandag 9 december 2019 20:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Sjonge jonge wat is dit nou weer myrr, keuvel je liever met chevy en supurkneus?
Nou strooi nog liever een bak zout in mijn ogenquote:Op maandag 9 december 2019 20:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Leuk gevonden hequote:Op maandag 9 december 2019 20:44 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ben je een beetje jaloers
Trouwens @:scrupuleus kijk hoe prof je noemt. Pik je dit
Vond scrupukneus leuker.quote:
Wat compleet random weer hahaquote:Op maandag 9 december 2019 20:48 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nou strooi nog liever een bak zout in mijn ogen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |