Denk dat jij al blij bent als ze een duur pak dragen.quote:Op maandag 9 december 2019 19:56 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Net zo succesvol als Uitzaaiing zeker
Die shit moet ie gewoon ownenquote:Op maandag 9 december 2019 19:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Goed hoor dat je hem nog even een kneus noemt, dat geeft hem vast een goed gevoel
Liever zo min mogelijk ha haquote:Op maandag 9 december 2019 19:59 schreef TTSS het volgende:
[..]
Denk dat jij al blij bent als ze een duur pak dragen.
Dus een naakte zwerver voldoet?quote:Op maandag 9 december 2019 20:00 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Liever zo min mogelijk ha ha
Ik heb dure sokken (happy socks). Is dat ook goedquote:Op maandag 9 december 2019 19:59 schreef TTSS het volgende:
[..]
Denk dat jij al blij bent als ze een duur pak dragen.
Las vandaag nog een nieuwsartikel over jou.quote:Op maandag 9 december 2019 20:05 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb dure sokken (happy socks). Is dat ook goed
Kan je iets voor mij doorgeven?quote:Op maandag 9 december 2019 20:10 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Zo professioneel met die hyperlink he
quote:Op maandag 9 december 2019 20:08 schreef Chia het volgende:
[..]
Las vandaag nog een nieuwsartikel over jou.
Was een verdrietige tijd. Moest vechten tegen onrecht, maar van bovenaf werd er misbruik gemaakt van aanvullende rechten. Ik heb het echter een mooi plekje kunnen geven vriendquote:Op maandag 9 december 2019 20:10 schreef Catkiller het volgende:
Sinds het drama rondom het verwijderen van Azpi heeft hij zijn emoties uitgeschakeld dus het klopt nog ook.
Ik heb wel zin in een worstenbroodje tbhquote:Op maandag 9 december 2019 20:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kan je iets voor mij doorgeven?
"Stik in een worstenbroodje dikke rotincel"
Degene waar die voor is begrijpt het wel
Te laatquote:Op maandag 9 december 2019 20:06 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Wat vinden jullie ervan dat Pauw stopt
Happy socksquote:Op maandag 9 december 2019 20:05 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb dure sokken (happy socks). Is dat ook goed
Ik bezit Call of Duty niet, echt balen.quote:Op maandag 9 december 2019 20:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Was een verdrietige tijd. Moest vechten tegen onrecht, maar van bovenaf werd er misbruik gemaakt van aanvullende rechten. Ik heb het echter een mooi plekje kunnen geven vriend
Btw, ik ga zo cod spelen. Heb je wat te doen?
Zal ik hem voor je kopen? Verdien nou toch zat en dan kunnen we samen spelen & chillenquote:Op maandag 9 december 2019 20:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik bezit Call of Duty niet, echt balen.
ja ik kan geen 5 eu voor een paar sokken betalenquote:
Heb die ook vind t echt een kutspelquote:
Is goedquote:Op maandag 9 december 2019 20:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zal ik hem voor je kopen? Verdien nou toch zat en dan kunnen we samen spelen & chillen
Je bent gewoon een moderne vrouwquote:Op maandag 9 december 2019 20:22 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Heb die ook vind t echt een kutspel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |