Speculaas van mij, maar zou het zo kunnen zijn dat het nu echt slecht gaat met Cees en Jessie en Mariska er daarom vandaag al uit gaan?quote:Op maandag 9 december 2019 17:54 schreef spapaars het volgende:
Op de website hadden ze nog over morgen beslissen (Jessie/Myléne)
Ze zijn dus aan het improviseren.
Nee, is al tigx geopperd.quote:Op maandag 9 december 2019 18:21 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Speculaas van mij, maar zou het zo kunnen zijn dat het nu echt slecht gaat met Cees en Jessie en Mariska er daarom vandaag al uit gaan?
Echt, bah....quote:
Ik zou echt dolgraag Hiske in haar bek schijten, met liefde.....quote:Op maandag 9 december 2019 18:21 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat mens kletst haar eigen keuzes steeds maar goed. Al schijten ze op haar kop.
Cees heeft pijnbestrijding gehad die nu wel aanslaat.quote:Op maandag 9 december 2019 18:21 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Speculaas van mij, maar zou het zo kunnen zijn dat het nu echt slecht gaat met Cees en Jessie en Mariska er daarom vandaag al uit gaan?
Daar kom ik net achter.quote:Op maandag 9 december 2019 18:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als je niet wisselt van stream wel ja
quote:Op maandag 9 december 2019 18:22 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik zou echt dolgraag Hiske in haar bek schijten, met liefde.....
Pijnbestrijding stelt het overlijden uit?quote:Op maandag 9 december 2019 18:22 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Cees heeft pijnbestrijding gehad die nu wel aanslaat.
speculaasze we vanaf vanm al overquote:Op maandag 9 december 2019 18:21 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Heb ik dan niet gelezen. Thanksquote:
quote:Op maandag 9 december 2019 18:23 schreef mcspicy het volgende:
In 2 uur tijd de hele bitcoinkoers naar een nulpunt.
![]()
![]()
Jij was toch ook een overtuigde niet fan die dacht dat dit nooit zou gebeuren?quote:Op maandag 9 december 2019 18:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, en nu is ze der pinpas kwijt
Ben wel heel benieuwd wie de financiën nu gaat doen
Je kan hier toch gewoon tikken wat dan je oplossing is of juist niet.quote:
Dat niet. Maar wel de aanvraag c.q. het uitvoeren van euthanasiequote:Op maandag 9 december 2019 18:23 schreef Dark het volgende:
[..]
Pijnbestrijding stelt het overlijden uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |