Uh... neequote:Op maandag 9 december 2019 13:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb jij mijn nieuwe foto al gezien die binnenkort op fok komt?
Je zou ophouden met huilen wist je nog? Je wilde toch normaal meeposten hierquote:Op maandag 9 december 2019 13:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
haten op dts is oud nieuws nu haten we op discord ?
quote:Op maandag 9 december 2019 13:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Pumpiequote:
Ah leuk, een roze godquote:
ik doe toch niks constateer alleen maaarquote:Op maandag 9 december 2019 13:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je zou ophouden met huilen wist je nog? Je wilde toch normaal meeposten hier
In een topic waar 75% van de berichten van personen afkomstig zijn die ik geblokkeerd heb, heb ik in principe niet zo veel te zoeken natuurlijkquote:
Nog lekker met je ballen uit de broek kunnen liggen dit weekend?quote:
Ah ok.quote:Op maandag 9 december 2019 14:06 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
In een topic waar 75% van de berichten van personen afkomstig zijn die ik geblokkeerd heb, heb ik in principe niet zo veel te zoeken natuurlijkZal vast weer een periode komen.
Ik haat niet, ik vind het gewoon niet zo leuk.quote:Op maandag 9 december 2019 13:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tjacka zit er ook in die had jouw naam aangenomen.quote:Op maandag 9 december 2019 14:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik haat niet, ik vind het gewoon niet zo leuk.
Nou, dat mag toch?
Moet hij weten.quote:Op maandag 9 december 2019 14:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tjacka zit er ook in die had jouw naam aangenomen.
Wat een belhamerig deugnietje.quote:Op maandag 9 december 2019 14:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tjacka zit er ook in die had jouw naam aangenomen.
Het is al lang duidelijk natuurlijk dat @Tjacka een echte rebel is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |