Helaas, als Mylene samen met Jessie op de bank zit mag ze niet stemmenquote:Op maandag 9 december 2019 11:29 schreef renevanlaaren het volgende:
morgen mylene ik wil naar huis dus ik stem dat jessie mag blijven
quote:Op maandag 9 december 2019 11:31 schreef EduardVonRattenstein het volgende:
Nou gooi de poll maar open
maar als ze jankt denkt de rest zielig laat haar maar gaanquote:Op maandag 9 december 2019 11:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Helaas, als Mylene samen met Jessie op de bank zit mag ze niet stemmen
Mariska zegt al tegen Mylene dat ze haar in Utopia houdquote:Op maandag 9 december 2019 11:31 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
maar als ze jankt denkt de rest zielig laat haar maar gaan
quote:Op maandag 9 december 2019 11:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Mariska zegt al tegen Mylene dat ze haar in Utopia houd
Verhaal halen bij wie?quote:Op maandag 9 december 2019 11:32 schreef ThunderBitch het volgende:
Jessie gaat alweer verhaal halen. Hij kan hier niet mee leven, denk ik. What else is new.
Dat staat mij ook tegen. Hij doet exact hetzelfde waar hij Jessie van beschuldigt, maar van hem wordt het zomaar geaccepteerd. Bizar.quote:Op maandag 9 december 2019 11:30 schreef yaello het volgende:
Prima, Jessie op de bank, morgen naar huis. Hoop dat Gerrit snel volgt. We zien allemaal hoe perfect dit Gerrit uitkomt toch? Beide heren waren niet eerlijk over hun zogenaamde vriendschap. Gerrit denkt nu fluitend te gaan winnen.
Nou dan is de uitslag al bekend toch? Mylene naar huis, jessie blijft en gaat de oorlog verklaren aan de rest.quote:Op maandag 9 december 2019 11:31 schreef StruisZVeugelT het volgende:
einduitslag
jess 12 stemmen
maris 1
Myloon 11
de bank morgen
Jess of Myloon dr uit
Echt een vrouw waar je wat aan hebt als partnerquote:Op maandag 9 december 2019 11:33 schreef Aggie46 het volgende:
Merel: mijn handschoenen zijn smerig
Jessie: wat is er met Brandon
Merel: Nu even niet Jes
Jes: ik ga het wel aan hem vragen
Merel: Wat?
Jes loopt weg. [ afbeelding ]
Haha, Brandon... maar we mogen het niet zien.quote:
en dan beslist de redactie dus, gaat jessie blijvenquote:Op maandag 9 december 2019 11:34 schreef Appeltje het volgende:
Zo te zien wordt het morgen gelijkspel, of er moeten weer 'publieksstemmen' gaan meetellen
Zeker niet. Hij is daar om TV te maken.quote:Op maandag 9 december 2019 11:34 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Nou dan is de uitslag al bekend toch? Mylene naar huis, jessie blijft en gaat de oorlog verklaren aan de rest.
Geloof nou niet dat jessie weggaat hoor.
Brandy kan dat wel aan , dat scheeltquote:Op maandag 9 december 2019 11:34 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Haha, Brandon... maar we mogen het niet zien.
Precies..punt..quote:Op maandag 9 december 2019 11:34 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
en dan beslist de redactie dus, gaat jessie blijven
Die praten zo langs elkaar heen he.quote:Op maandag 9 december 2019 11:34 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Echt een vrouw waar je wat aan hebt als partner
die is al lang blij dat ze niet op de bank zit. Je zag haar steeds opgelucht ademhalen, als er gestemd werd en niet op haar. Even voor de stemming maakte zich ook al druk dat ze alletwee op de bank zouden kunnen komen.quote:Op maandag 9 december 2019 11:34 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Echt een vrouw waar je wat aan hebt als partner
Ik vind het beide gladjakkers. Het is dat Jessie hier meer uitgekotst wordt dus vindt iedereen het mooi wat Gerrit doet. Ik hoop opeens dat Brandon gaat winnen, en dat terwijl ik Brandon strontirritant vond.quote:Op maandag 9 december 2019 11:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat staat mij ook tegen. Hij doet exact hetzelfde waar hij Jessie van beschuldigt, maar van hem wordt het zomaar geaccepteerd. Bizar.
quote:Op maandag 9 december 2019 11:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
die is al lang blij dat ze niet op de bank zit. Je zag haar steeds opgelucht ademhalen, als er gestemd werd en niet op haar. Even voor de stemming maakte zich ook al druk dat ze alletwee op de bank zouden kunnen komen.
beidequote:Op maandag 9 december 2019 11:36 schreef lonneberga het volgende:
Ik had toch echt veel liever Merel op de bank gezien.
Yep.quote:Op maandag 9 december 2019 11:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Brandy kan dat wel aan , dat scheelt
Hij stemt in ieder geval op Jessie. Jessie en Merel delen zoals gewoonlijk weer laffe tactische stemmen uit zodat ze er goed opstaan. Kijk ons eens, wij breken onze belofte niet.quote:Op maandag 9 december 2019 11:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat staat mij ook tegen. Hij doet exact hetzelfde waar hij Jessie van beschuldigt, maar van hem wordt het zomaar geaccepteerd. Bizar.
Dat gaat ze niet doen. Punt.quote:Op maandag 9 december 2019 11:36 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Iemand moet een switch maken en dat kan volgens mij alleen Franny zijn. Aan het werk Gerrit!
Ik ookquote:Op maandag 9 december 2019 11:36 schreef lonneberga het volgende:
Ik had toch echt veel liever Merel op de bank gezien.
Ieuwwwquote:Op maandag 9 december 2019 11:37 schreef EduardVonRattenstein het volgende:
Tongetje maakt overuren 🐍
Dat gaat ze wel doen, ze haalt nu al argumenten aan om zichzelf daarvoor te verantwoorden. Punt!quote:
quote:Op maandag 9 december 2019 11:37 schreef Chanel5 het volgende:
Jij had er niet eens in moeten zitten Jessie, je bent er door de febo ingezet.
Jahaaaa....die hoorde ik ookquote:Op maandag 9 december 2019 11:38 schreef magnaal het volgende:
Jessie gaat er niet verder over uitwijken...
quote:Op maandag 9 december 2019 11:38 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Dat gaat ze wel doen, ze haalt nu al argumenten aan om zichzelf daarvoor te verantwoorden. Punt!
Dus je belofte niet breken is nu ook al slecht.quote:Op maandag 9 december 2019 11:36 schreef shiitake het volgende:
[..]
Hij stemt in ieder geval op Jessie. Jessie en Merel delen zoals gewoonlijk weer laffe tactische stemmen uit zodat ze er goed opstaan. Kijk ons eens, wij breken onze belofte niet.
Maar dat doen ze toch zelf ook niet, de dingen uitpraten met mariska bijv?quote:Op maandag 9 december 2019 11:37 schreef mootie het volgende:
Merel heeft wel een punt hier. Als ze allemaal zo vreselijk zaten met dingen, waar waren ze dan, waarom hebben ze niks gezegd of gevraagd.
BrandOFF? Kom op zeg!quote:Op maandag 9 december 2019 11:39 schreef lonneberga het volgende:
Laat Brandon maar winnen,de rest gun ik het gewoon niet.
quote:Op maandag 9 december 2019 11:37 schreef mootie het volgende:
Merel heeft wel een punt hier. Als ze allemaal zo vreselijk zaten met dingen, waar waren ze dan, waarom hebben ze niks gezegd of gevraagd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |