De aflevering laten ze nooit alles zien, hoop echt op filmpjes deze rondequote:Op maandag 9 december 2019 10:22 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
ik baal ook... maar hopelijk zijn er weer filmpjes die ik kan terugkijken en anders de van de week de aflevering terugkijken
Ze heeft 2 gezichtenquote:Op maandag 9 december 2019 10:54 schreef Sambalbaai het volgende:
Franny gaat inderdaad verdelen, heeft ze gezegd. Dus minder op Mylene.![]()
Hiske met haar georakel dat Gerrit Jessie wel heel zwart neerzet. Mens, je hebt geen idee of wil het niet weten hoe Jessie Gerrit neerzet.![]()
Lekker vriendin die Hiske, dacht dat ze zulke goede maatjes met Ger wasquote:Op maandag 9 december 2019 10:54 schreef Sambalbaai het volgende:
Hiske met haar georakel dat Gerrit Jessie wel heel zwart neerzet. Mens, je hebt geen idee of wil het niet weten hoe Jessie Gerrit neerzet.![]()
fran: 1 op maris, 1 op myl dat is zeker .quote:Op maandag 9 december 2019 10:54 schreef Sambalbaai het volgende:
nee hoor hiske wil ook winnenquote:Op maandag 9 december 2019 10:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker vriendin die Hiske, dacht dat ze zulke goede maatjes met Ger was
Het lijkt er op dat ze de kant van Jessie kiest
Maar zoals ik al die tijd al vermoed, Jessie moet winnen, rechtsom of linksom
Dan zal ze toch Jes er uit moeten stemmen, daar is niet beter b ekend of Jessie is buiten heel geliefdquote:
Klopt en daarnaast sluit ze haar ogen en oren als het allemaal naar en vies wordt. Maar wel een grote bek hebben.quote:
Ze is zelf de smerigste...vieze stookster.quote:Op maandag 9 december 2019 10:56 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Klopt en daarnaast sluit ze haar ogen en oren als het allemaal naar en vies wordt. Maar wel een grote bek hebben.![]()
Precies, dan had ze niet moeten blijven.quote:Op maandag 9 december 2019 10:56 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Als Hiske het moeilijk vindt om een spel te spelen, dan had ze na 16 maanden naar huis moeten gaan.
Ja zij gooit heel vaak het balletje ook opquote:Op maandag 9 december 2019 10:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ze is zelf de smerigste...vieze stookster.
Op deze manier wint ze helemáál niks. Ze lult met iedereen mee en ik denk niet eens dat zij echt meedoet in de eindstrijd.quote:
uhm, de kans bestaat dat ze op de bank komt misschien?quote:Op maandag 9 december 2019 10:57 schreef Braindead2000 het volgende:
Goh, weer 2 van de livestreams gericht op Mylene. Je zou bijna denken dat er binnenkort iets met Mylene gaat gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |