De aflevering laten ze nooit alles zien, hoop echt op filmpjes deze rondequote:Op maandag 9 december 2019 10:22 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
ik baal ook... maar hopelijk zijn er weer filmpjes die ik kan terugkijken en anders de van de week de aflevering terugkijken
Ze heeft 2 gezichtenquote:Op maandag 9 december 2019 10:54 schreef Sambalbaai het volgende:
Franny gaat inderdaad verdelen, heeft ze gezegd. Dus minder op Mylene.![]()
Hiske met haar georakel dat Gerrit Jessie wel heel zwart neerzet. Mens, je hebt geen idee of wil het niet weten hoe Jessie Gerrit neerzet.![]()
Lekker vriendin die Hiske, dacht dat ze zulke goede maatjes met Ger wasquote:Op maandag 9 december 2019 10:54 schreef Sambalbaai het volgende:
Hiske met haar georakel dat Gerrit Jessie wel heel zwart neerzet. Mens, je hebt geen idee of wil het niet weten hoe Jessie Gerrit neerzet.![]()
fran: 1 op maris, 1 op myl dat is zeker .quote:Op maandag 9 december 2019 10:54 schreef Sambalbaai het volgende:
nee hoor hiske wil ook winnenquote:Op maandag 9 december 2019 10:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker vriendin die Hiske, dacht dat ze zulke goede maatjes met Ger was
Het lijkt er op dat ze de kant van Jessie kiest
Maar zoals ik al die tijd al vermoed, Jessie moet winnen, rechtsom of linksom
Dan zal ze toch Jes er uit moeten stemmen, daar is niet beter b ekend of Jessie is buiten heel geliefdquote:
Klopt en daarnaast sluit ze haar ogen en oren als het allemaal naar en vies wordt. Maar wel een grote bek hebben.quote:
Ze is zelf de smerigste...vieze stookster.quote:Op maandag 9 december 2019 10:56 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Klopt en daarnaast sluit ze haar ogen en oren als het allemaal naar en vies wordt. Maar wel een grote bek hebben.![]()
Precies, dan had ze niet moeten blijven.quote:Op maandag 9 december 2019 10:56 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Als Hiske het moeilijk vindt om een spel te spelen, dan had ze na 16 maanden naar huis moeten gaan.
Ja zij gooit heel vaak het balletje ook opquote:Op maandag 9 december 2019 10:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ze is zelf de smerigste...vieze stookster.
Op deze manier wint ze helemáál niks. Ze lult met iedereen mee en ik denk niet eens dat zij echt meedoet in de eindstrijd.quote:
uhm, de kans bestaat dat ze op de bank komt misschien?quote:Op maandag 9 december 2019 10:57 schreef Braindead2000 het volgende:
Goh, weer 2 van de livestreams gericht op Mylene. Je zou bijna denken dat er binnenkort iets met Mylene gaat gebeuren.
Kom maar op!quote:Op maandag 9 december 2019 10:57 schreef juul. het volgende:
Het is toch al duidelijk, Jessie en Mylene op de bank
His en Maris denken dat het zo los barst
Zeker op de bank, Jessie en Merel gaan vol op Mylenequote:Op maandag 9 december 2019 10:57 schreef Verida het volgende:
[..]
uhm, de kans bestaat dat ze op de bank komt misschien?
vorige stemming is ze er ook goed mee weggekomen, gewoon haar streepjes neergezet, zonder commentaar en vervolgens een dag of wat het zielige schuchtere meisje zitten spelenquote:Op maandag 9 december 2019 10:58 schreef ThunderBitch het volgende:
Franny voelt zich ongemakkelijk, want ze weet dat ze een faalhaas is. Behalve dat, weet ze dat ze zichzelf als laffe herder zal neerzetten, als ze niet het lef heeft om (om genoeg redenen) de keuze te maken om op haar broodheren te stemmen.
jawel hoorquote:Op maandag 9 december 2019 11:00 schreef Angelique61 het volgende:
Heb zomar het idee dat gerrit niet op Jessie stemt!
Dat kind is een mee loopster eerste klasquote:Op maandag 9 december 2019 10:58 schreef ThunderBitch het volgende:
Franny voelt zich ongemakkelijk, want ze weet dat ze een faalhaas is. Behalve dat, weet ze dat ze zichzelf als laffe herder zal neerzetten, als ze niet het lef heeft om (om genoeg redenen) de keuze te maken om op haar 'broodheren' te stemmen.
Yep en iedereen laat het voor wat het is. Soms vraag ik mij af of zij niet een contract heeft om de Mata Hari en slet uit te hangen.quote:Op maandag 9 december 2019 10:59 schreef Verida het volgende:
[..]
vorige stemming is ze er ook goed mee weggekomen, gewoon haar streepjes neergezet, zonder commentaar en vervolgens een dag of wat het zielige schuchtere meisje zitten spelen
..en haar stemmen werden haar al weer vergeven.
Op Merel dan? Zou wel een stunt zijn, dan komen ze er beiden niet opquote:Op maandag 9 december 2019 11:00 schreef Angelique61 het volgende:
Zéker weten 3 stuks!quote:Op maandag 9 december 2019 11:00 schreef Angelique61 het volgende:
De vorige 3/4/5 keer belandde ze ook op de bank. Elke keer bleef ze toen totaal ongeïnteresseerd op haar bed liggen tot vlak voor de stemmingen. En nu is ze opeens hyperactief, doet dramatisch, is op 2 van de 4 livestreams te bewonderen.quote:Op maandag 9 december 2019 10:57 schreef Verida het volgende:
[..]
uhm, de kans bestaat dat ze op de bank komt misschien?
Stemde ze de vorige keer niet vol op Shelley? Die zou er tóch uitgaan dus dan heeft ze er geen last van.quote:Op maandag 9 december 2019 11:01 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Yep en iedereen laat het voor wat het is. Soms vraag ik mij af of zij niet een contract heeft om de Mata Hari en slet uit te hangen.
Zo erg ben ik ze nog niet tegengekomen. Zo jong en al zo koelbloedig jezelf vrolijk tussen groepen die tegen elkaar strijden, jezelf te bewegen en ze daar ook nog bijna van onbesproken gedrag is.quote:Op maandag 9 december 2019 11:00 schreef PTLe het volgende:
[..]
Dat kind is een mee loopster eerste klas
Gerrit is wél lui maar niet gek!quote:Op maandag 9 december 2019 11:01 schreef magnaal het volgende:
[..]
Op Merel dan? Zou wel een stunt zijn, dan komen ze er beiden niet op
Oh jee ...is er een tolk voor Brandy?quote:Op maandag 9 december 2019 11:02 schreef Tuinfluitert het volgende:
Gerrit: Wie gaat het presenteren?
Hiske: Weet ik niet. Ik denk Franny of Mariska, of jij Gerrit.
Mariska: Ik denk dat Brandon het gaat doen.
Sluikreclame?quote:Op maandag 9 december 2019 11:01 schreef StruisZVeugelT het volgende:
struik reclame ??
was dat dan
Brandson moppeld iets
Klopt, dus toen moest Mylene blijven, want ze was er zo verguld mee.....quote:Op maandag 9 december 2019 11:02 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Stemde ze de vorige keer niet vol op Shelley? Die zou er tóch uitgaan dus dan heeft ze er geen last van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |