Ik wist niet dat Drenthe bestond en na vrijdag wil ik er nooit meer iets over horenquote:Op zondag 8 december 2019 22:48 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Gewoon TV Drenthe opzetten, leuk over de regio, de natuur en de hunnebedden hunebedden. IK bedoel, je weet nooit waar het goed voor is
Meer trainen, dan komt dat wel goed...quote:
Ik probeer naar boven te gaanquote:Op zondag 8 december 2019 22:51 schreef Toverheks het volgende:
Waar hangt Laysa nu weer uit, ligt ze al in bed
Hij deel die shit effe ja....quote:Op zondag 8 december 2019 22:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het zijn prachtige tietjes, niets om je voor te schamen.
Sorry, ik wou DM'en.![]()
Wat is haar usernummer?quote:Op zondag 8 december 2019 22:51 schreef Toverheks het volgende:
Waar hangt Laysa nu weer uit, ligt ze al in bed
Geniet er nu maar van anders duurt dezxe week gevoelsmatig een dikke maandquote:Op zondag 8 december 2019 22:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Drenthe bestond en na vrijdag wil ik er nooit meer iets over horen
Ik had een beetje last met de belichting, maar gelukkig heb je ze goed kunnen zien.quote:Op zondag 8 december 2019 22:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het zijn prachtige tietjes, niets om je voor te schamen.
Ik vond het erg smaakvol, zo met die lavendel blaadjes eromheen enzeaux.quote:Op zondag 8 december 2019 22:52 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik had een beetje last met de belichting, maar gelukkig heb je ze goed kunnen zien.
quote:Op zondag 8 december 2019 22:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Geniet er nu maar van anders duurt dezxe week gevoelsmatig een dikke maand
Je denkt nu grappig te zijn...quote:Op zondag 8 december 2019 22:53 schreef yvonne het volgende:
Morrissey bij Graham Norton, ik heb gejokt, ze hebben comedy central.
De tranen lopen over m'n wangen...quote:Op zondag 8 december 2019 22:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vond het erg smaakvol, zo met die lavendel blaadjes eromheen enzeaux.
Never.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |