Heb je ook die op dat ronddraaiende krukje gehad van der?quote:Op zondag 8 december 2019 20:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat plaatje dat jij stuurde van die vent op die pylon
Ik postte dat Kerstbal liedje met haar, vandaar deze en de vorige TTquote:
Kerstbal liedje?quote:Op zondag 8 december 2019 20:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik postte dat Kerstbal liedje met haar, vandaar deze en de vorige TT
Triomeetquote:Op zondag 8 december 2019 20:59 schreef Arch-Indar het volgende:
Ik heb wel ooit eens met een chantal van fok in 1 auto gezeten onderweg naar een minimeet bij een ander fokster....
Maar dat was een andere chantal denk ik.
Niet Chanty?quote:Op zondag 8 december 2019 20:59 schreef Arch-Indar het volgende:
Ik heb wel ooit eens met een chantal van fok in 1 auto gezeten onderweg naar een minimeet bij een ander fokster....
Zoveel Chantals zijn er toch niet hierquote:Op zondag 8 december 2019 20:59 schreef Arch-Indar het volgende:
Geloof ik meteen.quote:Op zondag 8 december 2019 21:01 schreef scrupuleus het volgende:
@:Koen66 nee we zijn allebei slim.
En als ze dommer is dan mij kan ze nog best slim zijn.
@:-Miauw- Ja ik ga een leven opbouwen die bij mij past buiten fok.
Da's ook de enige die ik kan bedenkenquote:Op zondag 8 december 2019 21:01 schreef Bos81 het volgende:
Er heeft hier ooit wel een Chantal mee gepost. Username begint met een H. weet niet of AI haar bedoelt??
Dan ikquote:Op zondag 8 december 2019 21:01 schreef scrupuleus het volgende:
@:Koen66 nee we zijn allebei slim.
En als ze dommer is dan mij kan ze nog best slim zijn.
@:-Miauw- Ja ik ga een leven opbouwen die bij mij past buiten fok.
Stopt hij allemaal in zijn muts? Huppelend?quote:
Wutquote:Op zondag 8 december 2019 21:03 schreef Faxie het volgende:
Kriebelt wel weer... maar dat gaat dan weer zo'n kansloze obsessie worden
Vaker scheren, dan gaat die jeuk wegquote:Op zondag 8 december 2019 21:03 schreef Faxie het volgende:
Je hebt een kriebelende piem?quote:Op zondag 8 december 2019 21:03 schreef Faxie het volgende:
Ja en we gingen op bezoek bij de poes van de buren. Met een zilveren berk in de tuin. en een vijzel in de keuken.quote:Op zondag 8 december 2019 21:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Stopt hij allemaal in zijn muts? Huppelend?
Nee = jaquote:Op zondag 8 december 2019 21:03 schreef Faxie het volgende:
Daar zou ik maar eens rap mee beginnen inderdaadquote:Op zondag 8 december 2019 21:05 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Het komt geleidelijk.
Er zit niks anders op dan het leven een beetje te omarmen.
Oh jezus, is Buurpoes weer terug?quote:Op zondag 8 december 2019 21:05 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja en we gingen op bezoek bij de poes van de buren. Met een zilveren berk in de tuin. en een vijzel in de keuken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |