Pardonquote:Op maandag 9 december 2019 14:55 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Omdat de echte mannen weg zijn
Omdat de echte mannen behalve Catkiller weg zijnquote:
Dikke diss naar @Kidd met zijn grijze nichtenkapselquote:Op maandag 9 december 2019 14:56 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Omdat de echte mannen behalve Catkiller weg zijn
Als dat hetgeen is wat jij moet doen moet jij dat doen.quote:Op maandag 9 december 2019 14:56 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Hoho hoooohohoho ik ga even eten zodat ik weer normaal doe.
jezus, heeft die dat echt gedaan?quote:Op maandag 9 december 2019 14:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dikke diss naar @:Kidd met zijn grijze nichtenkapsel
Ja dat heeft hij echt gedaan.quote:Op maandag 9 december 2019 14:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jezus, heeft die dat echt gedaan?
Amaranthaquote:Op maandag 9 december 2019 15:00 schreef 00wildchild het volgende:
Wat krijg je als je een nijlpaard combineert met junkie van Centraal?
hahahahahahahahahahaquote:Op maandag 9 december 2019 14:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja dat heeft hij echt gedaan.
Eigenlijk geen idee. Maar ik beantwoordde je vraag maar omdat die zo specifiek aan mij gericht was.quote:
Rookworstquote:Op maandag 9 december 2019 15:02 schreef 00wildchild het volgende:
Wil vragen wat jullie gaan eten maar zal vast weinig inspiratievol zijn.
Met zuurkoolquote:
geen idee, het is maandag, dus ik ga bij mn pa etenquote:Op maandag 9 december 2019 15:02 schreef 00wildchild het volgende:
Kut met peren. Al kan je die peren beter weglaten want daar ben ik allergisch voorquote:Op maandag 9 december 2019 15:02 schreef 00wildchild het volgende:
Geen idee. Merk ik wel als ik thuiskom vanavond.quote:Op maandag 9 december 2019 15:02 schreef 00wildchild het volgende:
Een echte Hollander maakt het niet uit. Boerenkool met spekjes boh heerlijk man.quote:Op maandag 9 december 2019 15:09 schreef 00wildchild het volgende:
Heb ff geen zin in Hollandse pot daar krijg je Hollandse poten van.
Klopt daarom zitten ze ook met van die dikke Ria’s uiteindelijk een beetje af te trekken op 0906 reclames.quote:Op maandag 9 december 2019 15:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Een echte Hollander maakt het niet uit. Boerenkool met spekjes boh heerlijk man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |