Tijd is geld vriend. Tijd is geldquote:Op maandag 9 december 2019 13:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Snap ik als je zulke zinnen formuleert.
Dit is wel een safespace waar men het waardeert dat je doet alsof je het verschrikkelijk vindt. Aan die steen heb ik mij ook meerdere malen gestotenquote:Op maandag 9 december 2019 13:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Al tig jaar geleden. Heel vervelend wat er allemaal is gebeurt maar daar treur ik niet meer om. Zag het op dumpert voorbij komen en ik lachte me eerlijk gezegd gewoon een kriek.
Dacht dat dit het afvoerputje van het forum was.quote:Op maandag 9 december 2019 13:17 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dit is wel een safespace waar men het waardeert dat je doet alsof je het verschrikkelijk vindt. Aan die steen heb ik mij ook meerdere malen gestoten
Alleen op momenten dat @Kiid live is.quote:Op maandag 9 december 2019 13:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dacht dat dit het afvoerputje van het forum was.
Allang niet meer. Zitten hier veel watjesquote:Op maandag 9 december 2019 13:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dacht dat dit het afvoerputje van het forum was.
Ik ben altijd live in je hart vriend. Mij vergeet je nietquote:Op maandag 9 december 2019 13:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alleen op momenten dat @:Kiid live is.
quote:Op maandag 9 december 2019 13:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Allang niet meer. Zitten hier veel watjes
- Het kereltje die zijn account liet verwijderen omdat hij het niet meer aan kon
Komt omdat het december isquote:
Woehooeee lekker manquote:Op maandag 9 december 2019 12:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ge
[..]
Gefeliciteerd met de overwinning op ajakkes, maat.
Ben je veel omhoog gegaan, ja?quote:Op maandag 9 december 2019 13:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
2nutz en ik kunnen nog net niet rentenieren van onze (nieuwe) salaris
nieuw kantoor?quote:Op maandag 9 december 2019 13:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben je veel omhoog gegaan, ja?ik ben een verdieping omhoog gegaan.
Ja, leuk om te zien...quote:
Yes. Stukken beter...quote:
Mag niet klagen. We doen ons best vriendquote:Op maandag 9 december 2019 13:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben je veel omhoog gegaan, ja?ik ben een verdieping omhoog gegaan.
De hardheid van deze SC.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |