Miss kan je die tijd omzetten naar iets nuttigs voor de toekomst ipv de onbetaalde WAjonger uit te hangenquote:Op maandag 9 december 2019 13:30 schreef 00wildchild het volgende:
Vies weertje zeg. Word hier ook wel sago van. Wil naar buiten met die kleine. Hele dagen binnen
Als je maar je best doet inderdaadquote:Op maandag 9 december 2019 13:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mag niet klagen. We doen ons best vriend
Sinds de opkomst van het blauw kunnen we hier eindelijk veilig slowchatten.quote:
Zoals studeren bedoel je?quote:Op maandag 9 december 2019 13:33 schreef Kiid het volgende:
[..]
Miss kan je die tijd omzetten naar iets nuttigs voor de toekomst ipv de onbetaalde WAjonger uit te hangen
Inderdaad. Zitten hier veel watjes, maar door mijn eigen schuld ook watjes die teveel van mij weten. Daardoor moet ik wel een met water aangelengde versie van me laten zien hierquote:
Is voor mij niks anders eigenlijk. Zeg toch wel wat ik wil zeggen. Blauw of niet.quote:Op maandag 9 december 2019 13:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Sinds de opkomst van het blauw kunnen we hier eindelijk veilig slowchatten.
Dat is wel dom, ja. Verder gewoon lekker jezelf zijn ipv posen als een loser tochquote:Op maandag 9 december 2019 13:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Inderdaad. Zitten hier veel watjes, maar door mijn eigen schuld ook watjes die teveel van mij weten. Daardoor moet ik wel een met water aangelengde versie van me laten zien hier
Vooral blijven doen. We zullen blijven handhaven.quote:Op maandag 9 december 2019 13:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is voor mij niks anders eigenlijk. Zeg toch wel wat ik wil zeggen. Blauw of niet.
Wat dat ook mag betekenenquote:Op maandag 9 december 2019 13:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vooral blijven doen. We zullen blijven handhaven.
als je stront aanlengt met water krijg je diarree hahaquote:Op maandag 9 december 2019 13:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Inderdaad. Zitten hier veel watjes, maar door mijn eigen schuld ook watjes die teveel van mij weten. Daardoor moet ik wel een met water aangelengde versie van me laten zien hier
Dat doe ik zeker vriendquote:Op maandag 9 december 2019 13:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is wel dom, ja. Verder gewoon lekker jezelf zijn ipv posen als een loser toch
boksquote:
Ja over drie jaar stop ik daarmee en dan ga ik doen alsof ik een baan heb goed.quote:Op maandag 9 december 2019 13:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je kan niet eeuwig blijven doen alsof Myrr
Een huwelijk met zijn eigen nichtquote:
dat is eerder verliezenquote:Op maandag 9 december 2019 14:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Een huwelijk met zijn eigen nicht
ik hoop dat dit geen serieuze vraag is.quote:
hem kennende...quote:Op maandag 9 december 2019 14:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik hoop dat dit geen serieuze vraag is.
Even nadenken voordat je postquote:
#FreeSimone wat jijquote:
Hihiquote:Op maandag 9 december 2019 14:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Een huwelijk met zijn eigen nicht
Invite mij Discordquote:
mulitatie of mutilatie?quote:Op maandag 9 december 2019 14:47 schreef 00wildchild het volgende:
Wie wil bij mijn groepsmulitatie-clubje
bouillonquote:Op maandag 9 december 2019 14:50 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ik trek boullion van je schedel ja porverdorie
kom helpen dan.quote:
Hhahhha wat een domme gans die myrrquote:
Je moederquote:Op maandag 9 december 2019 14:53 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hhahhha wat een domme gans die myrr
Ho hootjes hahahquote:
Omdat de echte mannen weg zijnquote:Op maandag 9 december 2019 13:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Allang niet meer. Zitten hier veel watjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |