hey flipslalaquote:
Ja kwam vorige week thuis en toen had mijn vriendin de hele huiskamer versiertquote:
Ik hoop vooral op een mooi resultaatquote:Op maandag 9 december 2019 11:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Az-ajax wordt nu wel heel mooi.
quote:
Haha idem. Afgelopen zaterdag kwam ik thuis en toen stond de boomquote:Op maandag 9 december 2019 11:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja kwam vorige week thuis en toen had mijn vriendin de hele huiskamer versiertwel een neppe maar dat geeft niet
en bij jou?
Ja retteketet AZquote:Op maandag 9 december 2019 11:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik hoop vooral op een mooi resultaat
[..]hoe is het?
quote:Op maandag 9 december 2019 11:48 schreef Rozevla het volgende:
[..]
GEEN VOETBAL MAAR BALLET
HAHAAAAAATJES
Lieve vrouwenquote:Op maandag 9 december 2019 11:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha idem. Afgelopen zaterdag kwam ik thuis en toen stond de boom
Is je hamster overleden?quote:
Bedankt !quote:
Nee kat van mijn zwager dus zometeen condoleren en dan vanmiddag begrafenisquote:
Nee cremerenquote:Op maandag 9 december 2019 12:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
Een kat hoef je toch helemaal niet te begrafen? Kan je gewoon opdienen voor het avondeten.
Hahaaaaatjesquote:Op maandag 9 december 2019 12:04 schreef Catkiller het volgende:
De poes van mijn vrouw is ook dood geloof ik, laatste keer dat ik die zag was ze open gescheurd en kwam er veel bloed uit zetten, sindsdien niet meer gezien. Is nu al 3 maanden geleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |