Shit, deze onderliggende sneerquote:Op zondag 8 december 2019 20:17 schreef Catkiller het volgende:
Auw, die post is minstens net zo pijnlijk als op een spijkermat stappen met renslofjes aan.
Ga niet de incel kant op pls dat het allemaal oneerlijk is enzoquote:Op zondag 8 december 2019 22:57 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik was vandaag toch maar mee gegaan met familie UT eten hè
Naar de wok
Wat een mooie meisjes en milfs man...
En dan kijk naar de partner zo een typische oer-Hollandse man skinny fat oestrogeen tits en blonde stekeltjes..
Denk niet wit, denk niet zwart!quote:Op zondag 8 december 2019 22:43 schreef Le_Professeur het volgende:
Wat een humor weer. Zo scherp, treffend en gevat zie je zelden iemand ergens op inhaken.
Ik ben toch incelquote:Op zondag 8 december 2019 22:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ga niet de incel kant op pls dat het allemaal oneerlijk is enzo
Hoezo; alleen wat verlegen en onhandig. Je haat ze toch niet en snapt best waarom treinmeisje momenteel niet aan jouw pik slobbert.quote:
Of wie de suiker over de oliebollen strooitquote:Op zondag 8 december 2019 23:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoezo; alleen wat verlegen en onhandig. Je haat ze toch niet en snapt best waarom treinmeisje momenteel niet aan jouw pik slobbert.
Leuk gevonden. (lol)quote:Op zondag 8 december 2019 22:19 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Een stilstaande klok geeft 2x per dag de juiste tijd aan
Ieder zijn ding, maar dat kan en mag.quote:Op zondag 8 december 2019 23:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Leuk gevonden. (lol)
Kijk hoe prachtig.
[ afbeelding ]
Every man needs a Rolexquote:Op zondag 8 december 2019 23:53 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ieder zijn ding, maar dat kan en mag.
Ik heb er niets mee.
AP Royal Oak is mooierquote:
Waarom pierce je hem niet om als Prince Albert?quote:
Ik zal zo’n AP RO zeker gedogen in deze context.quote:Op maandag 9 december 2019 00:03 schreef Solotovski het volgende:
[..]
AP Royal Oak is mooier
Duidelijk?
Ik vraag meteen een offerte aan bij de lokale Prince Albert installateur.quote:Op maandag 9 december 2019 00:06 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Waarom pierce je hem niet om als Prince Albert?
Doe ik ook niet voor de lol, maat.quote:Op maandag 9 december 2019 07:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jij staat echt op ongezonde tijd op vriend
Voor anderen iets doenquote:Op maandag 9 december 2019 08:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doe ik ook niet voor de lol, maat.
quote:
Zwarte koffie niet. Kinderkoffie is wel lekker.quote:
Ha Nootmansquote:Op maandag 9 december 2019 11:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Zwarte koffie niet. Kinderkoffie is wel lekker.
Yooooooquote:
hey flipslalaquote:
Ja kwam vorige week thuis en toen had mijn vriendin de hele huiskamer versiertquote:
Ik hoop vooral op een mooi resultaatquote:Op maandag 9 december 2019 11:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Az-ajax wordt nu wel heel mooi.
quote:
Haha idem. Afgelopen zaterdag kwam ik thuis en toen stond de boomquote:Op maandag 9 december 2019 11:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja kwam vorige week thuis en toen had mijn vriendin de hele huiskamer versiertwel een neppe maar dat geeft niet
en bij jou?
Ja retteketet AZquote:Op maandag 9 december 2019 11:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik hoop vooral op een mooi resultaat
[..]hoe is het?
quote:Op maandag 9 december 2019 11:48 schreef Rozevla het volgende:
[..]
GEEN VOETBAL MAAR BALLET
HAHAAAAAATJES
Lieve vrouwenquote:Op maandag 9 december 2019 11:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha idem. Afgelopen zaterdag kwam ik thuis en toen stond de boom
Is je hamster overleden?quote:
Bedankt !quote:
Nee kat van mijn zwager dus zometeen condoleren en dan vanmiddag begrafenisquote:
Nee cremerenquote:Op maandag 9 december 2019 12:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
Een kat hoef je toch helemaal niet te begrafen? Kan je gewoon opdienen voor het avondeten.
Hahaaaaatjesquote:Op maandag 9 december 2019 12:04 schreef Catkiller het volgende:
De poes van mijn vrouw is ook dood geloof ik, laatste keer dat ik die zag was ze open gescheurd en kwam er veel bloed uit zetten, sindsdien niet meer gezien. Is nu al 3 maanden geleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |