Maak maar alvast een afspraak in cafe de Vink.quote:Op zondag 8 december 2019 20:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zo, is dit even lekker de week in gaan.
Ik ga momenteel aan kop voor beste mod bij de KLB verkiezingenquote:Op zondag 8 december 2019 20:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha meneertje voelt zich aangesproken
De concurrentie is dan ook moordendquote:Op zondag 8 december 2019 20:05 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik ga momenteel aan kop voor beste mod bij de KLB verkiezingen
Ja is niet makkelijkquote:Op zondag 8 december 2019 20:09 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
De concurrentie is dan ook moordend
quote:Op zondag 8 december 2019 20:05 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik ga momenteel aan kop voor beste mod bij de KLB verkiezingen
Eensquote:Op zondag 8 december 2019 19:59 schreef Mortaxx het volgende:
Mensen die anoniem gaan zouden permanent geweerd moeten worden
Hahahahquote:Op zondag 8 december 2019 20:17 schreef Catkiller het volgende:
Auw, die post is minstens net zo pijnlijk als op een spijkermat stappen met renslofjes aan.
@ChevyCapricequote:
Two tone met zilveren dial is altijd wel nice man. Ben benieuwd. Pics als je hem binnen hebt.quote:
Hij doet hem met red leather braceletquote:Op zondag 8 december 2019 20:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Two tone met zilveren dial is altijd wel nice man. Ben benieuwd. Pics als je hem binnen hebt.
Denk dat die grijpkranen op kermis rigged zijn. Nog steeds niet te pakken en al 20 euro erin gegooidquote:Op zondag 8 december 2019 20:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Two tone met zilveren dial is altijd wel nice man. Ben benieuwd. Pics als je hem binnen hebt.
Dan is het geen bracelet maar een strap.quote:Op zondag 8 december 2019 20:46 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hij doet hem met red leather bracelet
Zo’n ding kost echt wel meer dan dat hoor. Twaalfduizend doezoe kan je wel op rekenen.quote:Op zondag 8 december 2019 20:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Denk dat die grijpkranen op kermis rigged zijn. Nog steeds niet te pakken en al 20 euro erin gegooid
12000 lira zekerquote:Op zondag 8 december 2019 21:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dan is het geen bracelet maar een strap.![]()
Hoop niet echt rood trouwens. Misschien als het een alligatorband (@:chia) is.
[..]
Zo’n ding kost echt wel meer dan dat hoor. Twaalfduizend doezoe kan je wel op rekenen.
Waarom tag je chiaquote:Op zondag 8 december 2019 21:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Zo’n ding kost echt wel meer dan dat hoor. Twaalfduizend doezoe kan je wel op rekenen.
Hoeveel plezier haal je nou uit een duur horloge?quote:Op zondag 8 december 2019 21:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Geen idee hoeveel euro dat is.quote:
Omdat chai anoniem isquote:
Vijfentwintig plezier. (lol)quote:Op zondag 8 december 2019 21:09 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Hoeveel plezier haal je nou uit een duur horloge?
Er zit maar 24 uur in een dag, of mag je een uurtje extra voor noppes zwoegen voor de baas?quote:
Als je nou ff na gaat hè. Stel je slaapt 8 uur per dag. Dan zijn er nog 16 uren over. Keer 365 = 5840 uur dat je dat ding draagt. Koekoek.quote:Op zondag 8 december 2019 21:16 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Er zit maar 24 uur in een dag, of mag je een uurtje extra voor noppes zwoegen voor de baas?
Ben je getrouwd met dat uurwerk?quote:Op zondag 8 december 2019 21:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als je nou ff na gaat hè. Stel je slaapt 8 uur per dag. Dan zijn er nog 16 uren over. Keer 365 = 5840 uur dat je dat ding draagt. Koekoek.
Voor iedereen is het overbodige luxe. Telefoon geeft de tijd veel beter aan.quote:Op zondag 8 december 2019 21:32 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ben je getrouwd met dat uurwerk?
Overigens werk ik met machines, dan mag ik niet eens een horloge dragen, voor mij is het sws overbodige luxe.
Een stilstaande klok geeft 2x per dag de juiste tijd aanquote:Op zondag 8 december 2019 21:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Voor iedereen is het overbodige luxe. Telefoon geeft de tijd veel beter aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |