Horrorquote:Op zondag 8 december 2019 19:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zeg het niet graag, maar het is gelukt om Mariah Carey te overtreffen..
quote:Op zondag 8 december 2019 19:06 schreef Molo het volgende: [..] Ja daarom Komt u maar door, ik kan m niet vinden
![]()
Echt he. dat het voor het goede doel is, doet er niet vanaf dat dit gewoon pijn doet aan mijn oren..quote:
Jaaaaaaaaaquote:
quote:Op zondag 8 december 2019 19:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zeg het niet graag, maar het is gelukt om Mariah Carey te overtreffen..
Het asfalt checkenquote:Op zondag 8 december 2019 19:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat doen die 2 auto's op het plaatje in de OP op de vluchtstrook
quote:Op zondag 8 december 2019 19:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Echt he. dat het voor het goede doel is, doet er niet vanaf dat dit gewoon pijn doet aan mijn oren..
Ik hoorde Stellaaaaaaa en klikte weer weg.quote:
Wat zij WIJ dan erudiete mannen hè?quote:Op zondag 8 december 2019 19:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Alle B-artiesten van Nederland in 1 video is op zich een prestatie.
quote:
quote:Op zondag 8 december 2019 19:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik hoorde Stellaaaaaaa en klikte weer weg.
quote:Op zondag 8 december 2019 19:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat zij WIJ dan erudiete mannen hè?
Zo'n fotosoep door de stagiair multimedia in zijn eerste jaarquote:Op zondag 8 december 2019 19:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Dat reclamebord is ook wel echt prachtig.
Heb je hem weer weg gejaagd?quote:Op zondag 8 december 2019 19:18 schreef Molo het volgende:
Mo-Muffig inmiddels weer vertrokken zo te zien
Zolang het maar niet het Stella-liedje is.quote:Op zondag 8 december 2019 19:20 schreef UitStraling het volgende:
Miauw hier voelt echt als de eerste warmte van je moeder als je pas op de wereld bent, die eerste aanleg aan een volle borst en het eerste liedje wat ze lief voor je zingt.
Gast...quote:Op zondag 8 december 2019 19:20 schreef UitStraling het volgende:
Miauw hier voelt echt als de eerste warmte van je moeder als je pas op de wereld bent, die eerste aanleg aan een volle borst en het eerste liedje wat ze lief voor je zingt.
quote:Op zondag 8 december 2019 19:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zolang het maar niet het Stella-liedje is.
Ok ik ben ontmaagd nu wat dit betreft en het voelt niet prettig.quote:Op zondag 8 december 2019 19:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik die kan waarderen.quote:
Deze, heerlijkquote:
quote:Op zondag 8 december 2019 19:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Deze, heerlijk
Ik hoorde trouwens laatst iemand zeggen dat het zo jammer was dat hij zo jong aan kanker was overleden
![]()
![]()
Lekker opgelet wel.quote:Op zondag 8 december 2019 19:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Deze, heerlijk
Ik hoorde trouwens laatst iemand zeggen dat het zo jammer was dat hij zo jong aan kanker was overleden
![]()
![]()
I have morked that.quote:Op zondag 8 december 2019 19:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar heb ik vandaag een beetje moeite mee.
quote:Op zondag 8 december 2019 19:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Deze, heerlijk
![]()
![]()
Hahaha damn, moest Koos uitleggen waarom ik zo hard zat te lachenquote:Op zondag 8 december 2019 19:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat snap ikquote:Op zondag 8 december 2019 19:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik hoorde Stellaaaaaaa en klikte weer weg.
Een mooi mental image erbij ja?quote:Op zondag 8 december 2019 19:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Hahaha damn, moest Koos uitleggen waarom ik zo hard zat te lachen![]()
![]()
![]()
![]()
Die is toch dood gegaan aan een homo gerelateerde ziekte?quote:Op zondag 8 december 2019 19:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Deze, heerlijk
![]()
![]()
Longontsteking is niet bepaald homo gerelateerd.quote:Op zondag 8 december 2019 19:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die is toch dood gegaan aan een homo gerelateerde ziekte?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |