quote:Op zondag 8 december 2019 10:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik ben een baristachick en ken hem niet
Hij ziet er wel mooi uit maar denk wat onhandig.quote:Op zondag 8 december 2019 10:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ik heb dit ding ooit gezien in een koffietentje in Bergamo.
Onhandig?quote:Op zondag 8 december 2019 10:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hij ziet er wel mooi uit maar denk wat onhandig.
Ja dat is nu nog en ik wil eigenlijk graag naar buiten.quote:Op zondag 8 december 2019 10:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Ook lekker geslapen trouwens. Lekker met die wind en regen buiten
Ja dat lijkt me dus ook maar ik ben niet zo heel erg goed met knopjes en hendeltjes enzoquote:Op zondag 8 december 2019 10:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hij ziet er wel mooi uit maar denk wat onhandig.
Doe maar alsof ik uit Duindorp kom dan.quote:Op zondag 8 december 2019 10:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waarom? Kijk hoe Uistraling er uit is gekomen? Denk dat ik bij jou nog best mild ben geweest.
Wow rustigquote:Op zondag 8 december 2019 10:21 schreef bitterbal het volgende:
En sowieso Karzai en Bos willen ook. Draait niet altijd alleen maar om jou Haags.
Hoezo alsof?quote:Op zondag 8 december 2019 10:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doe maar alsof ik uit Duindorp kom dan.
Ja, het is een beetje als Doutzen Kroes. Leuk om naar te kijken maar het hoeft niet naast me op de bank te zitten.quote:Op zondag 8 december 2019 10:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat poetsen en die kopjes die je er helemaal in moet stoppen.
Gahahahahahha dat zeg je nuquote:Op zondag 8 december 2019 10:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, het is een beetje als Doutzen Kroes. Leuk om naar te kijken maar het hoeft niet naast me op de bank te zitten.
Hey die ken ik. Dat is.. wacht laat me even denken.quote:Op zondag 8 december 2019 10:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet wordt gezien als een domme duivel vol bulten en een slappe staart
Je hebt wel vluegels hequote:Op zondag 8 december 2019 10:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet wordt gezien als een domme duivel vol bulten en een slappe staart
Ik zou Doutzen haar hendeltjes en knopjes dus weer wel feilloos weten te vinden.quote:Op zondag 8 december 2019 10:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, het is een beetje als Doutzen Kroes. Leuk om naar te kijken maar het hoeft niet naast me op de bank te zitten.
quote:Op zondag 8 december 2019 10:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]ik val serieus niet op dat soort vrouwen.
Welk soort? Mooie?quote:Op zondag 8 december 2019 10:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]ik val serieus niet op dat soort vrouwen.
K denk dat Doutze nog best wel slim is.quote:Op zondag 8 december 2019 10:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Supermodellen. Vrouwen bij wie alles om het uiterlijk draait.
Omdat het een duizend in 1 dozijn vrouw is.quote:Op zondag 8 december 2019 10:26 schreef UitStraling het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik Doutzen ook totaal niet aantrekkelijk maar ik kan niet echt zeggen waarom niet.
Zal wel weer een van die types zijn die vrouwen prachtig vinden en mannen vinden haar ook wel mooi maar totaal onaantrekkelijk, beetje als Audrey Hepburn.
Je hebt er ook zo 1 thuis/quote:Op zondag 8 december 2019 10:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Omdat het een duizend in 1 dozijn vrouw is.
Ja en ik maar idioot fladderen als een dolle met die kleine vleugeltjes met die slappe staart achter me aan, ik ben een gedistingeerde man hè.quote:
Ja dat heb i toch ook benadrukt in je portret?quote:Op zondag 8 december 2019 10:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en ik maar idioot fladderen als een dolle met die kleine vleugeltjes met die slappe staart achter me aan, ik ben een gedistingeerde man hè.
quote:Op zondag 8 december 2019 10:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat heb i toch ook benadrukt in je portret?
Het was matig.quote:Op zondag 8 december 2019 10:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga even een stukje Kopspijkers kijken. Zal wel vreselijk flauw zijn.
Pics?!quote:Op zondag 8 december 2019 10:31 schreef UitStraling het volgende:
Doutzen heeft een mannenkaak, heb even foto's zitten kijken.
quote:Op zondag 8 december 2019 10:31 schreef UitStraling het volgende:
Doutzen heeft een mannenkaak, heb even foto's zitten kijken.
Even fappen brbquote:Op zondag 8 december 2019 10:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
http://letmegooglethat.com/?q=doutzen+kroes+mannelijke+kaak
Ben k helemaal niet. Maar Doutze s serieus een mooie vrouw. Misschien niet je type, dat kan maar lelijk is ze niet.quote:Op zondag 8 december 2019 10:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo knap als jij bent
Nee dat zei ik ook niet.quote:Op zondag 8 december 2019 10:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben k helemaal niet. Maar Doutze s serieus een mooie vrouw. Misschien niet je type, dat kan maar lelijk is ze niet.
Daarom zei ik al, mannen kijken daar anders naar, mooi wil nog helemaal niet zeggen aantrekkelijk, raar zijn wij hè?quote:Op zondag 8 december 2019 10:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben k helemaal niet. Maar Doutze s serieus een mooie vrouw. Misschien niet je type, dat kan maar lelijk is ze niet.
Nah dan heb je gelogen dat je n den haag woontquote:Op zondag 8 december 2019 10:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja dat vind ik dan weer wel.
quote:Op zondag 8 december 2019 10:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nah dan heb je gelogen dat je n den haag woont
Dat snap i wel maar denk als jij Doutze tegenkomt en ze toon interesse in je dat je haar echt niet zal negerenquote:Op zondag 8 december 2019 10:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarom zei ik al, mannen kijken daar anders naar, mooi wil nog helemaal niet zeggen aantrekkelijk, raar zijn wij hè?
Jawel genoeg.quote:Op zondag 8 december 2019 10:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik zie ze hier niet hoor. Al die doutzens
Klopt, ik denk dat ik zelfs al een schone onderbroek aan kan gaan trekken als ze hoiiii in mijn oor fluistert en er zachtjes in bijt maar dat is het punt niet.quote:Op zondag 8 december 2019 10:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat snap i wel maar denk als jij Doutze tegenkomt en ze toon interesse in je dat je haar echt niet zal negeren
quote:Op zondag 8 december 2019 10:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klopt, ik denk dat ik zelfs al een schone onderbroek aan kan gaan trekken als ze hoiiii in mijn oor fluistert en er zachtjes in bijt maar dat is het punt niet.
Ja maar dan blijf je toch altijd verlangend en hopend gluren naar die Porsche.quote:Op zondag 8 december 2019 10:44 schreef UitStraling het volgende:
Misschien is het ook wel zo dat het met auto's kopen hetzelfde is, waarom zou je kijken naar een Porsche Panamera als je maar 4000 euro te besteden hebt voor een karretje.
Da's te weinigquote:Op zondag 8 december 2019 10:44 schreef UitStraling het volgende:
Misschien is het ook wel zo dat het met auto's kopen hetzelfde is, waarom zou je kijken naar een Porsche Panamera als je maar 4000 euro te besteden hebt voor een karretje.
Vespas?quote:Op zondag 8 december 2019 10:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar dan blijf je toch altijd verlangend en hopend gluren naar die Porsche.
Ik gluur altijd verlangend naar Vespas bv
Kijk deze kleur.quote:Op zondag 8 december 2019 10:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat zijn best mooie dingen
Exact.quote:Op zondag 8 december 2019 10:49 schreef UitStraling het volgende:
Haags valt op getinte Chileens aandoende meisjes met lang zwart stijl haar die niet stil kunnen zitten als er zwoele steel drums klinken dus tja dan vind je Doutzen maar een saai ijsklontje.
Ja wist ik welquote:Op zondag 8 december 2019 10:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben naast een begenadigd redenaar ook een uitstekende lezer en luisteraar.
Wat is je kledingstijl?quote:Op zondag 8 december 2019 10:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben naast een begenadigd redenaar ook een uitstekende lezer en luisteraar.
Wat?quote:Op zondag 8 december 2019 10:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Het is tot nu toe een beetje flauw
Zijn kledingstijl?quote:Op zondag 8 december 2019 10:56 schreef Budapestenaar het volgende:
past wel bj die brommer dan. Probeer een beeld te maken.quote:Op zondag 8 december 2019 10:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik draag of zwart of Schots ruitje, iets anders bestaat er niet
Als er iets tijdsgebonden is dan is het wel humor, en vrouwen dan.quote:Op zondag 8 december 2019 10:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Mja, niet helemaal mee eens. Genoeg Britse comedy’s die na 40 jaar nog geweldig zijn hoor.quote:Op zondag 8 december 2019 10:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als er iets tijdsgebonden is dan is het wel humor, en vrouwen dan.
Ik ben gewoon authentiek jaquote:Op zondag 8 december 2019 10:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
past wel bj die brommer dan. Probeer een beeld te maken.
Allo alloquote:Op zondag 8 december 2019 10:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, niet helemaal mee eens. Genoeg Britse comedy’s die na 40 jaar nog geweldig zijn hoor.
Matig, Are you being served kan ik dus echt niet meer aanzien.quote:Op zondag 8 december 2019 10:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, niet helemaal mee eens. Genoeg Britse comedy’s die na 40 jaar nog geweldig zijn hoor.
Oh ja die was ook leukquote:
Hip ding wel.quote:Op zondag 8 december 2019 11:00 schreef bitterbal het volgende:
Dit is mijn scheurmonster
[ afbeelding ]
Vroem vroem bitches.
Ja is fijne scooter. Hij is niet heel wendbaar, meer een cruise scooter :p Accu s wel een nadeel want die loopt snel leeg.quote:
O, hij is elektrisch?quote:Op zondag 8 december 2019 11:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja is fijne scooter. Hij is niet heel wendbaar, meer een cruise scooter :p Accu s wel een nadeel want die loopt snel leeg.
Eens.quote:Op zondag 8 december 2019 11:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat ik vooral vervelend vind, is dat ze zo’n teringherrie maken.
2 takt.quote:Op zondag 8 december 2019 11:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Of mocht 2 takt niet meerwelke is nou ouder?
Ik vind eentje wel voldoende.quote:Op zondag 8 december 2019 11:11 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb minimaal toch wel een auto voor doordeweeks waarbij ik maar een half oog nodig heb om te forenzen en voorzien van elke vorm van luxe en in het weekend een auto waar ik aan twee ogen, twee armen en mijn nekhaar nog niet genoeg heb.
2.quote:Op zondag 8 december 2019 11:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Of mocht 2 takt niet meerwelke is nou ouder?
Kopen?quote:Op zondag 8 december 2019 11:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou best een appartementje aan zee willen
Ik geniet er nu ook vooral vanaf de bank vanquote:Op zondag 8 december 2019 11:22 schreef UitStraling het volgende:
Harde wind is wel lekker maar je moet het wel uit kunnen zetten als je er genoeg van hebt.
Rijke vrouw zoekenquote:Op zondag 8 december 2019 11:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Boven mijn budget, vrees ik. Single leef.
Dit moet er hilarisch uitzienquote:Op zondag 8 december 2019 11:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zal briefjes ophangen bij de AH in Wassenaar
“Zolderkamerautist zoekt rijke vrouw”quote:Op zondag 8 december 2019 11:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit moet er hilarisch uitzien
Ghehequote:Op zondag 8 december 2019 11:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
“Zolderkamerautist zoekt rijke vrouw”
Dat kan niet misgaan.
Ja eens.quote:Op zondag 8 december 2019 11:30 schreef bitterbal het volgende:
Stond er laatst 1 te koop bij de boulevard in scheveningen. Denk dat je dat snel hebt gezien met de drukte en in de zomer die strandtenten
Liever een wat rustiger stekje. Hoeft niet per se Nederland te zijn.quote:Op zondag 8 december 2019 11:30 schreef bitterbal het volgende:
Stond er laatst 1 te koop bij de boulevard in scheveningen. Denk dat je dat snel hebt gezien met de drukte en in de zomer die strandtenten
Kijkduinquote:Op zondag 8 december 2019 11:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Liever een wat rustiger stekje. Hoeft niet per se Nederland te zijn.
Die komen nooit meer terugquote:Op zondag 8 december 2019 11:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar dat weten die Duitsers toch niet
Laatste keer dat ik er was wel. Maar dat is alweer even geleden. Wassenaarse Slag is ook een fijn strand trouwens.quote:
Ja klopt.quote:Op zondag 8 december 2019 11:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik er was wel. Maar dat is alweer even geleden. Wassenaarse Slag is ook een fijn strand trouwens.
Zijn nog genoeg Duitsers over.quote:Op zondag 8 december 2019 11:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die komen nooit meer terug
Nee daar worden we niet vrolijk van.quote:Op zondag 8 december 2019 11:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kijkduin omdopen naar Amsterdam South Beach. Dan krijg je vanzelf Chinezen.
Duitsers graven kuilen. Chinezen zullen wel muurtjes bouwen.quote:Op zondag 8 december 2019 11:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee daar worden we niet vrolijk van.
Laat maar zitten dus.quote:Op zondag 8 december 2019 11:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Duitsers graven kuilen. Chinezen zullen wel muurtjes bouwen.
Al die gasten over de vloerquote:Op zondag 8 december 2019 11:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zet je tuinhuisje op airbnb. Grof geld verdienen!
Loop je mooi mee binnen.quote:Op zondag 8 december 2019 11:48 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb ook wel eens aan airbnb gedacht. Als ik een functionerende badkamer had gehad denk ik toch wel 80 per nacht
Loopt dat een beetje dan?quote:Op zondag 8 december 2019 11:49 schreef bitterbal het volgende:
Ken een vrouw en die heeft een heel herenhuis. Die verhuurt het zo voor 300 per nacht
Jouw badkamer functioneert niet?quote:Op zondag 8 december 2019 11:48 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb ook wel eens aan airbnb gedacht. Als ik een functionerende badkamer had gehad denk ik toch wel 80 per nacht
Ja ze doet het 1 a 2 keer per jaar en dan gaan ze zelf op vakantie. Maar denk dat het ook wel een sjiek huis is.quote:Op zondag 8 december 2019 11:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Loopt dat een beetje dan?
Er komt goud uit dr kraan ipv waterquote:Op zondag 8 december 2019 11:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jouw badkamer functioneert niet?
Nice.quote:Op zondag 8 december 2019 11:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ze doet het 1 a 2 keer per jaar en dan gaan ze zelf op vakantie. Maar denk dat het ook wel een sjiek huis is.
Lijkt mij ook niks.quote:Op zondag 8 december 2019 11:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Al die gasten over de vloer
Nee zit ergens een lekkage en de ondervloer rot langzaam wegquote:Op zondag 8 december 2019 11:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jouw badkamer functioneert niet?
Oei.quote:Op zondag 8 december 2019 11:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee zit ergens een lekkage en de ondervloer rot langzaam wegDus douche nu in het bad want die is nog oke
![]()
Moet een nieuwe badkamer laten plaatsen maar stel het een beetje uitVaatwasser durf ik ook al een jaar niet meer te gebruiken :p
quote:Op zondag 8 december 2019 11:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee zit ergens een lekkage en de ondervloer rot langzaam wegDus douche nu in het bad want die is nog oke
![]()
Moet een nieuwe badkamer laten plaatsen maar stel het een beetje uitVaatwasser durf ik ook al een jaar niet meer te gebruiken :p
Ja best wel ja. Ze heeft tot nu toe ook altijd nette mensen gehad. Vaak hele gezinnen met opa en oma. Nog geen nare mensen.quote:
Welke kosten? :pquote:Op zondag 8 december 2019 11:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Snel fixen want de kosten lopen op.
Beterquote:Op zondag 8 december 2019 11:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja best wel ja. Ze heeft tot nu toe ook altijd nette mensen gehad. Vaak hele gezinnen met opa en oma. Nog geen nare mensen.
Zoiets jaquote:Op zondag 8 december 2019 11:54 schreef bitterbal het volgende:
Maar een badkamer duurt zon 2 weken toch? Zie ik echt niet zitten om hier 2 weken met vreemde n huis te zitten. Dus misschien kan ik het laten doen tijdens vakantie.
Je hebt geen idee op hoe weinig eten een mens kan overleven, overgewicht is een groter probleem dan een ei te weinig.quote:
Kindjes in Afrika hebben trek, jij hebt gewoon niet zo'n honger.quote:
Heb jij kinderen in Afrika?quote:Op zondag 8 december 2019 12:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kindjes in Afrika hebben trek, jij hebt gewoon niet zo'n honger.
Dat wist ik ook niet, dit is ook nieuws voor mij.quote:Op zondag 8 december 2019 12:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb jij kinderen in Afrika?
Wist ik niet.
Dat dus, ik ging van 7 uur, ik wasal op weer terug naar bed tot 12 uur.quote:
Hehequote:Op zondag 8 december 2019 12:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
ik ga jullie verder niet lastigvallen met mijn muziekkeuze.....maar ik geniet vet nu.
Lekker man.quote:Op zondag 8 december 2019 13:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Enige waar ik kwakboel zout overheen mieter, en avocado soms.
Hier dan Mo.quote:Op zondag 8 december 2019 12:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
ik ga jullie verder niet lastigvallen met mijn muziekkeuze.....maar ik geniet vet nu.
Lekker duckyquote:Op zondag 8 december 2019 13:28 schreef Karzai het volgende:
Boodschappen zijn weer binnen, eend vanavond!
Laat je vrouw er dan iets aan doen!quote:
Komt voor de bakkerquote:Op zondag 8 december 2019 13:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Laat je vrouw er dan iets aan doen!
Houd de bakker er even buiten!quote:
Er zat anders ook behoorlijk wat in andere dingenquote:
Zaad hahaquote:Op zondag 8 december 2019 13:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er zat anders ook behoorlijk wat in andere dingen
Vind je ons?quote:
E!!!quote:Op zondag 8 december 2019 13:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind je ons?
A. vermakelijk
B. lief en aardig
C. karakter verheffend
D. schijtirritant
E. zo opwindend als een Egyptische schorpioen
F. leuk en verfrissend
Hahahahaquote:Op zondag 8 december 2019 13:49 schreef bitterbal het volgende:
Zat een keer in zon Egyptisch winkeltje daar in luxor. Die jongen zou mijn naam in Hiërogliefen schrijven. best een aantrekkelijke jongen ook.
Hij beetje flirten en zo. Haalt die opeens een jampotje uit een lade en gooit het leeg op tafel. Fucking schorpioen. naaaaah ben gelijk weg gegaan. Wat een engerd was dat
Nee wij zaten wat goedkoperquote:
De overkant is wel mooi toch?quote:Op zondag 8 december 2019 13:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee wij zaten wat goedkoper![]()
2 van die grote flats. Weet de naam niet meer. Uiteindelijk bleek dat wij als enige in een van die flats zatenOok niet vragen of we naar dat andere gebouw wilde verhuizen ofzo.
God wat een schijtplek is dat luxor ook.
Ja daar kan ik het wel mee eens zijn, baksiesquote:Op zondag 8 december 2019 13:56 schreef bitterbal het volgende:
Hangt oo gewoon echt een slechte sfeer daar op straat.
Ja ben ik ook geweest. Maar afgezien van die oudheden vind ik het echt een schijtplek. Nare mannetjes met hun korstten op hun voorhoofd omdat ze zo vroom hun hoof tegen de grond slaan tijdens het biddenquote:Op zondag 8 december 2019 13:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Valley of the Kings is echt wel vet hoor rare slang dat je er bent.
Daar moet je doorheen kijken joh, je niet laten afleiden door vieze nare onhygiënische mannetjesquote:Op zondag 8 december 2019 13:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ben ik ook geweest. Maar afgezien van die oudheden vind ik het echt een schijtplek. Nare mannetjes met hun korstten op hun voorhoofd omdat ze zo vroom hun hoof tegen de grond slaan tijdens het bidden
Mijn opa kwam trouwens uit Aswan, vandaar dat ik er heen ben geweest.quote:Op zondag 8 december 2019 13:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar moet je doorheen kijken joh, je niet laten afleiden door vieze nare onhygiënische mannetjes
Doet ze goed hierquote:Op zondag 8 december 2019 13:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar moet je doorheen kijken joh, je niet laten afleiden door vieze nare onhygiënische mannetjes
Aswan is relaxter.quote:Op zondag 8 december 2019 14:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mijn opa kwam trouwens uit Aswan, vandaar dat ik er heen ben geweest.
Zag tijd terug docu over die dam die daar is aangelegd. Dat ze die bewoners massaal hebben verplaatst en nu de binding met hun land missen. Was echt sneu om te zien.quote:
Ja bizar hè, ook dat het land stroomafwaarts van de dam nu zo onvruchtbaar als een oma van 80 is geworden.quote:Op zondag 8 december 2019 14:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zag tijd terug docu over die dam die daar is aangelegd. Dat ze die bewoners massaal hebben verplaatst en nu de binding met hun land missen. Was echt sneu om te zien.
Ja was sneu om te zien.quote:Op zondag 8 december 2019 14:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja bizar hè, ook dat het land stroomafwaarts van de dam nu zo onvruchtbaar als een oma van 80 is geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |