abonnement Unibet Coolblue
pi_190318668
Ik zoek een stevig tussenschot voor in de dakgoot, zodat we het mos van de buren niet in onze dakgoot krijgen maar dat het water wel door kan lopen naar onze gezamenlijke regenpijp.

Heeft iemand een voorbeeld?
Of verkoopadres/site?
pi_190319248
Ik zou het hele probleem ineens oplossen met een dakgootfilter of -egel in de gehele lengte van de dakgoot (of alleen in jouw deel, dat is in het geval van een egel om het even).

Maar als het een principekwestie is, maak je gewoon een passende bol van bijvoorbeeld kippengaas, die je vastzet met een paar tie-wraps.

[ Bericht 7% gewijzigd door Jordy-B op 08-12-2019 09:27:07 ]
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_190319546
Dat mos is niet van de buren maar van de natuur. En je hebt zelf ook een goot met mos muts
pindazakje
pi_190321426
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 22:53 schreef Hyaenidae het volgende:
Dat mos is niet van de buren maar van de natuur. En je hebt zelf ook een goot met mos muts
Eens met Hyaenidae
pi_190322382
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 22:33 schreef Jordy-B het volgende:
Ik zou het hele probleem ineens oplossen met een dakgootfilter of -tegel in de gehele lengte van de dakgoot (of alleen in jouw deel, dat is in het geval van een tegel om het even).

Maar als het een principekwestie is, maak je gewoon een passende bol van bijvoorbeeld kippengaas, die je vastzet met een paar tie-wraps.
Goed idee zo'n filter die je "op e goot" legt.

Buren willen niet mee betalen aan het reinigen van de goot. Maar als ik mijn stuk wel laat schoon maken dan wordt het na een dag weer vies door de rotzooi van de buren, daar voor zoek ik dus een schotje wat water door laat.

Kippengaas is te zwak weet ik uit ervaring. Moet iets stevigers zijn.
pi_190322439
Een dakgoot egel in de/jouw goot leggen.
https://www.praxis.nl/bou(...)dakgoot-egel/5454393

Wat Jordy dus eigenlijk al zegt.
pi_190322836
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2019 08:32 schreef -Yuna- het volgende:
Een dakgoot egel in de/jouw goot leggen.
https://www.praxis.nl/bou(...)dakgoot-egel/5454393

Wat Jordy dus eigenlijk al zegt.
danku, ik vroeg me al af waarom ze zo'n borstel een tegel noemden. :@
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')